آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

پیاده سازی سرویس push notification

سعید کاظمی  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام دوستان عزیز

من تو برنامم احتیاج به سرویس push notification دارم

طبق آموزش های استاد یکی اختصاصی بسازم . یا از سرویس هایی مانند one signal استفاده کنم ؟؟؟؟

+1 0
هرطور خودت دوسداری دوست من، هرکدوم مزایا و معایبی دارن ولی مزایای سرویس پوش درون آموزش ها بیشتره چون روی هاست خودت پیاده سازیش میکنی ! (7 سال پیش)
+1 0
همانطور که بارها در انجمن صحبت شده سیستمی که در آموزش ها وجود داره عملا پول نوتیفیکیشن است و مشکلات زیادی را هم از جمله فشار به سرور و هم از نظر تاخیر رسیدن پیام به کاربر داره. اما سیستم های بیرون هم اگر مبتنب بر GCM گوگل باشن یک مشکل اساسی دارن و اون هم اینه که (البته اگر اشتباه نکنم) اگر کاربر اکانت گوگل روی گوشیش ثبت نکرده باشه عملا نوتیفیکیشنی دریافت نمی کنه. در پارسه ولی اسن مشکل وجود نداشت در ورژن های بالاتر. نمی دونم اون هایی که کاربرهای پارسه به اون ها منتقل می شوند بر چه اساسی کار می کنن. ضمنا پارسه ای پی آی خود را در اختیار قرار می ده که فکر می کنم اگه بتونید آن را روی سرور خودتون راه اندازی کنین خیلی اصولی و بهتر باشه و البته خیلی هم گرون قیمت. ضمنا یه نگاه هم به نمونه های وطنی بندازین. (7 سال پیش)
0 0
فکر کنم نتونم خودم بسازمش . چون سرور خیلی قوی میخواد و ... - این one signal خوب هستش به نظر شما یا ن ؟ (7 سال پیش)
0 0
برنامه ی من طوری هستش که مثلا کسی یه شخص رو فالو کرد . میخوام براش notification بره . اینو توی همین سایت هایی که سرویس notification میدن ، میشه پیاده سازی کرد یا ن ؟ . من مشکل پیاده سازی ندارم . فقط میخوام بدونم میشه یا باید خودم اختصاصی بسازمش (7 سال پیش)
0 0
کسی نیست جواب من را بدهد .... (7 سال پیش)
0 0
ببخشید دوست من. متاسفانه با این سرویس کار نکردم. در Parse می تونستید از طریق سایت ارسال کنید. در سرویس گوگل هم این امکان وجود داره. به احتمال زیاد اکثر سرویس دهنده ها این امکان را دارن که شما بتونید این موارد را از طریق وب سرویس با سایت سرویس دهنده رد و بدل کنید (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .