آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

مشورت در مورد روش ساخت یک خبر خوان

mortex  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام به همه دوستان. من می خوام یک پروژه خبر خوان در ارتباط با یک موضوع خاص درست کنم که فقط هم از 5 ، 6 سایت میخوام استفاده کنم. نمیدونم باید از rss reader استفاده کنم یا jsoup . هر کدوم هم مشکلات خاص خودشون رو دارند.

اگه بخوام از rss reader استفاده کنم که اونوقت برا بعضی سایت ها به مشکل بر میخورم چون بعضی سایت ها یا rss ندارند یا اگه دارند کامل نیست و تنها بخشی از متن مطلب رو دارند و یا تصویر ندارند. اگر هم بخوام از jsoup استفاده کنم و اطلاعات رو از تگ های html در بیارم که در اونصورت هر سایتی تگ های خاص خودشون رو داره و باید برا هر کدوم جداگانه اینکار رو انجام داد.

لطفا منو راهنمایی کنید از چه روشی باید استفاده کنم. ممنون

0 0
منطقی تر این هست که از یک استاندارد استافده کنید که در همه اکثر جاها بکار میره . قرار نیست شما با مدل های دیگر خودتون رو هماهنگ کنید ، دیگران باید طبق استاندارد عمل کنند . (7 سال پیش)
0 0
هر سایتی استاندارد خودشو داره و من قرار نیست با اونها ارتباط داشته باشم. پس برنامه هایی مثل آخرین خبر و برترین ها از چه روشی میرن؟ البته همانطور که گفتم من قرار نیست ترافیک اونها رو داشته باشم و فقط روی یک موضوع اونهم تنها از چند منبع میخوام خبر خوان داشته باشم (7 سال پیش)
0 0
ببنید استاندارد یه چیزی هست که در همه جا به یک شکل وجود داره مثلا جیسون در PHP به یک شکه در جاوا به همون شلکه و در C# هم شکلش فرقی نمیکنه . اما حالا سایت هایی که اسم بردید چکاری انجام میدن ، به نظرم اونا داده ها رو از روی سایت های مختلف با استفاده از یک بات در سرور خودشون جمع میکنن و شما اطلاعات رو از سرور اونا میخونید . (7 سال پیش)
0 0
راه دیگه ای به ذهنتون نمیرسه چون این کاری که شما گفتین از عهده من بر نمیاد و تجربشو ندارم (7 سال پیش)
0 0
روش منطقی و متداول همین هست که گفتم ، راه ساده تر خوندن RSS هست . (7 سال پیش)
0 0
استفاده از RSS عملی نیست چون بعضی سایت ها rss شون یا ناقص هست یا ندارن. من فکر کنم در درجه اول نیاز هست تا یک سایت زده بشه و تمامی اخبار از منابع مختلف جمع آوری بشه و بعد از اون سایت بشه خبر خوند. یا اینکه به قول شما توسط یک سرویس که بصورت اختصاصی نوشته شده باشه اخبار رو جمع آوری کرد. در غیر اینصورت راه دیگه ای نداره. درسته؟ (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .