آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

به نظر میاد توضیحات قسمت صفر یه کم قدیمی باشه

Majid  8 سال پیش  8 سال پیش
0 0

به نظر من نیاز هست که استاد همون توضیحات قسمت صفر را با شرایط امروز بروزرسلنی کنن.تا به کلی سوال بی جواب کسانی مثل من که تازه شروع کردن جوابی با شرایط امروز داده بشه.

ممنون

 

0 0
اگه بخوای راجب به محیط توسعه حرف بزنیم حق با شماست چون ورژن استفاده شده اکلیپس برای آموزش قدیمی شده و الان دیگه اکثر کد نویس های اندروید دارن کوچ میکنن به اندروید استدیو اما از لحاظ محتوا و نحوه ی آموزش و کد نویسی و... فک نمیکنم که اینطور باشه چون زبان برنامه نویسی جاوا که عضو نشده و کتابخانه ها و ... فقط داره بهشون ویژگی اضافه میشه که اون هم با سرچ تو Document ها میشه یاد بگیریم که خیلی هاشون از نظر من برای نیازهای امروز لازم نیست و کمتر استفاده میشه و فقط در بعضی موارد راه حل های بهتری داده شده اما شما حتی میتونی زبان برنامه نویسی جاوا و دیگر زبان ها رو از همون منبع های که 20 سال پیش تولید شده هم یاد بگیرین و تو این آموزش ها شما با نحوه ی درست نوشتن کد و خیلی چیزهای دیگه یاد میگیرید و بعد خودتون با کمی تفکر خلاقانه و تلاش میتونید چیزهای جدید و مورد نیازتون رو یاد بگیرین که من باور دارم که اگه کسی بخواد میتونه، موفق باشید (8 سال پیش)
+1 0
منم همش توی کد نویسی احساس غربت میکنم ... خواستم اندروید یادبگیرم بعد از مدتها تحقیق که شاید دوسال بود ، بالاخره یکی از دوستانم این سایت رو بهم معرفی کرد و بعد به این نتیجه رسیدم که این سایت بهترین هست ... به دلیل موارد زیر : 1- روزمه کاری استاد و تبهر ایشون در آموزش و فن Learning که احساس خوبی رو به کارآموز انتقال میدند . 2- وجود مشکلات زیادی که در اندروید استودیو وجود داشت و ایکلیپس میتونست این مشکلات رو نداشته باشه و از طرفی هیچ آموزشی برای ایکلیپس انوقت وجود نداشت 3- پروژه محور بودن و جامعیت آموزشهای استاد آقاجانی از مبتدی تا پیشرفته 4 - وجود اساتیدی برجسته در بخش جواب دادن به سوالات و وجود بانک عظیمی از پاسخهایی که تنها اعضاء ویژه میتونستند ببینند 5 - منعطف بودن خریدن در مقابل پیشرفت همگانی ( قرار بر این هست که هر کس آموزشها را خرید کند ، از اون به بعد هر آموزشی در سایت قرار بگیره رو میتونه به رایگان دانلود کنه ، غیر از آموزشهای پیشین ) . ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اما با وجود تمام این مشکلات ، هیچوقت ما نمیتونیم دلیلی برای ضعف خودمون بتراشیم ، ما باید همینجوری پیش بریم و بصورت کلیشه ای مطالب رو به قول استاد باید یاد بگیریم و در آینده مثل پازل رو هم بچینیم ... با محیطی که استاد پیش میرن و فایلها رو برای دانلود گزاشتند ، بسیاری از برنامه نویسهای مطرح تونستند برنامه هایی در سطح عالی تولید کنند ( از کاربران همین سایت ) . اما خود بنده بارها برای انجام کارهایی با مشکل مواجه شدم ، اما در مقابل این مشکلات نباید از توقف باستیم ... اینقدر باید به دنبال پاسخش بگردیم تا جواب رو پیدا کنیم .... --------------------------------------------------------------------------------------------- حقیقتش انتظاری که من دارم اینه که : حداقل استاد هر ماه یه قسمت جدید بزارن برای دانلود . + اینکه بخشهای ابتدایی و حتی در جاهای دیگه اگر راهکار بهتری مثلا در فلان قسمت وجود داره ، استاد جایگزین کنند . ------------------------------------------------------------------------------------ البته شاید بنده در جاهایی : در اشتباه بودم و از کلمات قصوراتی استفاده کردم ... این درد دل من بود ... امیدوارم همه منو ببخشن ، علی الخصوص استاد اقاجانی (8 سال پیش)
+1 0
بخش صفرم هم بهمراه دیگر آموزشها بروزرسانی خواهد شد ، زمان دقیقی برای عرضه آموزش های جدید مشخص نشده . (8 سال پیش)
 برای این سوال 4 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Majid  8 سال پیش
0 0

سلام

من  دوست دارم همه کار و همه چیز با نظم و با زمان بندی مشخص باشه تا راحتر بشه بشه پیشرفت کرد.

چه لزومی داره که اگه یه راهی که در گذشته خوب بوده و الان راه بهتر از اون پیدا شده  ما راه گذشته رو بریم.بهتر نیست هر چند وقت یکبار آموزشهایی به روز بشن؟

0 0
بزودی قرار آموزش ها بروز بشند و آموزش های جدید نیز قرار بگیره (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Majid  8 سال پیش
0 0

بزودی  یعنی کی؟

0 0
پاسخ بنده در این مورد آخر تاپیک هست مطالعه کنید : لینک (8 سال پیش)
0 0
اولا که سایتی به زبان فارسی بهتر از اینجا پیدا نمیکنی. دوما من یک سال پیش عضو این سایت شدم و از همون اول هم به دلایلی با اندروید استودیو کار کردم و تمام آموزشها رو با اندروید استودیو انجام دادم و هیچ مشکلی هم نداشتم (چند تا تفاوت ریز بین اکلیپس و اندروید استودیو هست که با یه کم جستجو حل میشه). بهتره که اینجا ماهیگیری رو یادمون بدم تا اینکه ماهی بدن دستمون (که البته خیلی در این زمینه موفق بودن). (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
AAA  8 سال پیش
0 0

سلام مجید جان

ظاهرا شما تجربه ی قبلی برنامه نویسی رو نداشتی. اگه بخوام یه کتاب بسیار بسیار مبتدی رو بهت معرفی کنم می گم اینو (لینک) تهیه کن...

این کتاب آموزش زبان جاواست و به بررسی مقدمات زبان برنامه نویسی جاوا می پردازه که خیلی می تونه کمکت کنه.

موفق باشی

پاسخ به سوال 
118240  8 سال پیش
0 0

آقا این یادگرفتن اندروید واقعا نیاز به ممارست و تمرین و به قول همه بچه ها پشتکار داره. ولی هرکس بتونه اینو پشت سر بذاره و اندروید رو فول شه می تونه مطمئن باشه که از پس یک کار سخت براومده و می تونه تو هر کار سخت دیگه ای هم موفق شه و اعتماد به نفسش بره بالا. من تا بخش 12 اومدم جلو و فعلا می خوام یک برنامه بدم بیرون برای فروش تو بازار و دوباره نصف بقشم برم جلو.

 


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .