آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سریع ترین روش برای دریافت اطلاعات سرور

Aref  8 سال پیش  7 سال پیش
+4 0

سلام

من وب سرویس نوشتم که اطلاعات رو از دیتابیس دریافت و تبدیل به JSON میکنه و بعد تو اندروید اطلاعات رو از طریق کتابخونه Volley دریافت میکنم که نیازی به نوشتن ماژول وب سرویس نداشته باشم

الان مشکل اینه که سرعت دریافت اطلاعات خیلی کمه و بعضی مواقع درخواست ها در کمتر از 3 ثانیه دریافت میشه و بعضی مواقع هم 5-6 بار درخواست ناموفق ارسال میشه تا اینکه بالاخره اطلاعات بارگذاری بشه

اپلیکیشن هایی دیدم که اطلاعات سایت های وردپرس یا جوملا و ... رو نمایش میدن و اپلیکیشن مثل  جی اس ام  فکر کنم از RSS استفاده میکنه چون سرعت خوندن اطلاعات خیلی سریع هست و بدون خطا و مشکل همیشه اطلاعات رو دریافت میکنه ولی اپلیکیشن یک پزشک سرعت بارگذاری اطلاعات کمتر هست ولی خب بازم خطا رخ نمیده که فکر کنم یک پزشک هم از Volley استفاده کرده .

یکی از مشکلاتی که با Volley دارم خیلی مواقع به سایت متصل نمیشه در صورتی که هاست مشکل نداره و سرویس همیشه پینگ داره !

 

الان میخواستم از شما بپرسم به نظرتون سریع ترین و بهترین راه برای خوندن اطلاعات سرور چی هست ؟

Volley ? Retrofit ? یا اینکه خودم سرویس جدا ( مثل ماژول وب سرویس ) بنویسم ؟ یا اینکه اطلاعات رو به صورت XML بخونم ؟

 

+ کش شدن اطلاعات و سرعت بارگذاری خیلی واسم مهمه

 

ممنون بابت راهنماییتون

+1 0
100 % نوشتن یک وب سرویس توسط خود شما بسیار سریع تر و روان تر میباشد که دلیل این مسئله مشخص است. (8 سال پیش)
0 0
ممنون آقای کاشی زاده ، به نظرتون اطلاعات رو به صورت جیسون دریافت کنم بهتره یا xml ؟ (8 سال پیش)
+2 0
JSON استفاده کنید بهتر هست چون ساده تره ، قابل فهم تره ، مرتب تره ، توسعه پذیر تر هست از نظر serialization و deserialization سریع تر هست (8 سال پیش)
0 0
retrofit سرعت بالاتری داره (8 سال پیش)
0 0
منم دقیقا همین مشکل رو دارم. اطلاعات خیلی دیر load میشه.احتمالش هست مشکل مربوط به مدت زمانی که طول میکشه تا برنامه از domain name به domain ip متصل بشه، ارتباط داشته باشه؟ (8 سال پیش)
0 0
میتونه مربوط به کانکشنتون باشه ، ممکنه مربوط به سرور باشه ، ممکن هست مربوط به اینترنت مورد استفاده هم باشه . و در نهایت ممکن مربوط به کدتون باشه . (8 سال پیش)
0 0
این مشکل کندی دریافت را نیز من با volley دارم. البته کتابخونه های دیگه را امتحان نکردم. ولی امروز با دو کتابخانه دیگه Retrofit و OkHttp آشنا شدم که با مطالعه گویا Retrofit سریعتر می باشد. البته تا اونجایی که میدونم Volley را خود گوگل توسعه داده و باید بهترین باشه. (8 سال پیش)
+2 0
100% نوشتن وب سرویس توسط خودتون کار بیهوده و وقت گیر و احتمالا پر باگ و غیر بهینه و با سرعت کم و در یک کلام اختراع چرخ از اول میباشد. که دلایل این مشکلات هم مشخص هستند. با وجود کتابخانه ای مثل رتروفیت چرا باید ریسک کنید که حتی از volley استفاده کنید چه برسه به وبسرویس خودتون. (7 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
118674  8 سال پیش
0 0

دوستان حالا تکلیف چیه؟ من میخوام یه اپی درست کنم که درخواست های زیادی از سمت سرور خواهد داشت - آیا از کتابخانه volly استفاده کنم یا وب سرویس استاد و httpclient ؟؟ کسی میدونه نظر استاد چی هست در این مورد؟

+1 0
وب سرویس استاد رو استفاده کنید ، خود ما نیز در پروژه ها از همان وب سرویس استفاده میکنیم . (8 سال پیش)
0 0
سلام، برای اتصال به وب سرویس دات نتیم از همین روش استاد استفاده کردم ولی http error 400 میده نتیجه اتصال! کدم با وب سرویس php مشکلی نداره ولی با asmx این مشکل رو داره، به نظرتون راه حلش چیه؟ (8 سال پیش)
0 0
آقای کاشی زاده کدوم وب سرویس استاد میشه بگین توی کدوم بخش هست؟ ممنون (8 سال پیش)
+1 0
خانم بهار تو بخش 11 توضیح داده شده و تو بخش 12 با مثال توضیح بیشتر داده شده (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
A  7 سال پیش
+1 0

سلام دوست من.  بهترین کتابخانه Retrofit هست. دلیلشم این هست که واقعا بدون نقصه الان در بین برنامه نویس های خارجی کلا ریتروفیت باب شده.  httpclient هم دیپریکت شده و هم اینکه سرعت کارش خیلی پایین تر از ریتروفیت و وولی هست. بعد با  ریتروفیت تجربه ی خلاصه ترین کدها رو  خواهی داشت
موفق باشی


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .