آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

سوال در مورد وب سرور از استاد و دوستان

afr_msb  8 سال پیش  6 سال پیش
+1 0

با سلام به استاد گرامی و دوستان 

بخش آموزش وب سرور استاد را دیدم و بسیار عالی متوجه موضوع شدم ولی آموزش استاد در حالتی است که سرور با php و پایگاه mysql باشد . هر چند فرقی بین sql server و mysql نیست فقط در تعریف connectin با هم فرق دارن.

سوالم اینه آیا با اندروید به سرور asp و sql sever نیز میتوان وصل شد و اطلاعات ارسال یا دریافت کرد ؟

من راه های مختلفی هم رفتم ولی به جواب نرسیدم . خواهشا مرا راهنمایی کنید یا اگر منبعی در این باره میشناسید به من معرفی کنید چون واقعا درمانده شدم .

+1 0
این سایت رو سر بزنید شاید کمکی کرد لینک (8 سال پیش)
+1 0
بله خیلی راحت میشه به سرور asp.net یا وب سرویس asmx. وصل شد این لینک هم یه آموزش ساده و خوب. (8 سال پیش)
0 0
از آون جایی که در ارتباط بین سرور و اندروید داده های جیسون رد و بدل میشن ، پس تفاوتی نمیکنه از چه سروری و از چه زبان برنامه نویسی برای وب سرویس استفاده کنید . (8 سال پیش)
0 0
آقا محمد حسین فرمایش شما متین ولی کسی که نرم افزارش رو با دات نت نوشته فکر نمی کنم بیاد و وب سرویسش رو با پی اچ پی پیاده سازی کنه. (8 سال پیش)
+1 0
شما سوال ایشون رو مطالعه کنید یکبار ، نوشتن که اندروید و وب سرویس .net پس کلاینتشون اندروید هست و جایی هم گفته نشده فقط با php سازگاره شما با هر زبونی میتونید با اندروید در ارتباط باشید چون در وب سرویس زبان برنامه نویسی مهم نیست و استاندارد داده های ارسالی مهمه . (8 سال پیش)
0 0
آقا محمد حسین جان بنده سوالشون رو مطالعه کردم و نگفتمم که فقط با php یا چیز دیگه سازگاره فقط جواب این قسمت "سوالم اینه آیا با اندروید به سرور asp و sql sever نیز میتوان وصل شد و اطلاعات ارسال یا دریافت کرد ؟" رو عرض کردم. (8 سال پیش)
+1 0
این لینک رو حتما نگاه کنید، من که با این یاد گرفتم. (8 سال پیش)
0 0
بله دقیقا آقای محمد حسین آقای حمید حسینی فرمایششون درسته با روش جیسون ظاهرا نمیشه به سرور asp وصل شد شایدم بشه ولی من هنوز جواب نگرفتم (8 سال پیش)
0 0
شما هم می تونید توسط کتابخانه jtds-1.2.7.jar مستقیما به خود MS SqlServer وصل شوید و هم می تونید به وب سرویس های net. وصل بشوید و پارامترهای ورودی و خروجی جیسون داشته باشید (6 سال پیش)
 برای این سوال 5 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Criss  8 سال پیش
0 0

من قبلا برای گرفتن اطلاعات در سرور یک روش کاملا غیر اصولی رو استفاده کردم  اون هم اینکه یک لینک مستقیم از یک فایل متنی رو برنامه معرفی کردم و مانند پروژه استاد در گرفتن اطلاعات سورس یک سایت خط به خط اطلاعات موجود در فایل رو گرفتم و در آرایه قرار دادم <

البته من در مورد ASP چیزی نمیدونم اما شاید این نکته به درد شما بخوره <

 

پاسخ به سوال 
iranvisual  8 سال پیش
0 0

بله شما به راحتی می تونید از asp.net استفاده کنید فقط کافیه iis رو تو سیستم نصب کنید و برای دسترسی به آدرس localhost فایروال رو تنظیم یا غیر فعال کنید . من خودم از asp.net MVC استفاده می کنم .

یا علی

 

0 0
ممنون دوست گرامی .مشکل من کار با asp نیست من سالهاست asp کار میکنم مشکلم اینه که هنوز نتونستم با اپلیکیشن اندرویدم ارتباط درست برقرار کنم . من وقتی آدرس وب سرورم را در اپلیکیشنم وارد میکنم ارتباط برقرار میشه ولی وقتی بخوام پارامتر ارسال یا دریافت کنم دچار مشکل میشه با اینکه در وب سرور asp از جیسون استفاده کردم . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
afr_msb  8 سال پیش
0 0

ممنون از لینک های آموزشی که برام گذاشتین از آقای امیر آقای علی و همچنین آقای حمید حسینی تشکر میکنم . فقط یه مشکل دارم من باید  لایبری ksoap2  را به پروژه اضافه کنم  دو تا مشکل دارم 

1- اینکه این لایبری را از کجا باید دانلود کنم 

2- روش اضافه کردن لایبری به پروژه را فراموش کردم . خاطرم هست در آموزش های استاد بود ولی دقیقا خاطرم نیست کدام قسمت بود . 

ممنون میشم راهنماییم کنید .

پاسخ به سوال 
afr_msb  8 سال پیش
+3 0

مشکلم حل شد . به محض اتمام کارم سورس برنامه را برای استفاده دوستان در این تاپیک میذارم . باز هم از دوستانی که راهنماییم کردن و لینکای مرتبط را در اختیارم گذاشتن تشکر میکنم

 

0 0
با سلام و احترام اگه موفق به ارتباط اندروید با سرویسهای .NET شدید، ممنون می شوم نحوه کار را در اختیار اینجانب هم قرار دهید (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
caspian  6 سال پیش
0 0

یک نمونه کد mvc c#

public JsonResult Shop(string Code)
{

var Shop = (from s in KW.T001
where s.CodeT01 == Code
select s).ToList();

return Json(Shop, JsonRequestBehavior.AllowGet);
}


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .