آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

پرسش در مورد خرید پکیج

Sep  8 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام.من تعریف اینجا رو زیاد شنیدم.برنامه نویسی قبلا c++ و جاوا کار میکردم و الان میخواهم اندروید شروع کنم.و الان تصمیم گرفتم این پکیج رو خریداری کنم البته قبلش چندتا سوال دارم.

1-شما در سایت آنکوکودر گفته بودید سرعت لینک ها بالاست.من هم با توجه به سرعت بالایی که دارم تصمیم دارم این پکیج را دانلود کنم(قسمت های رایگان).اما سرعت دانلود برخلاف گفته ی شما خیلی پایین است!من در سایت های بزرگ دانلود تا سقف سرعت 900KB/S دانلود میکنم.اما حداکثر سرعت دانلود من در این سایت 50KB/S و میانگین سرعت 30KB/S است!!! این سرعت برای همیشه این گونه بوده است یا مشکل سایت است؟

2-ویدئوهای رایگان را از دوستی گرفتم.بعد فهمیدم شما در آموزش ها از Eclipse IDE استفاده می کنید!!! در صورتی که من به دلایلی حتما باید از Android Studio استفاده کنم.آیا مشکلی پیش نمی‌آید وقتی ویدئوها با Eclipse است و من Android Studio استفاده میکنم؟آیا آموزش های خود را با اندروید استودیو بروز نمی‌کنید؟

3-میانگین زمان از پرسش تا پاسخ چقدر است؟آیا پرسشی بی پاسخ مانده است؟

فعلا سوالاتم همین هستند اگر سوال دیگری یادم آمد ذکر میکنم.

+1 0
جواب سوال اولتون : سرعت دانلود مشکلی نداره و من خودم با 1.2 مگابایت دانلود میکنم ، احتمال داره محدودیت از سمت ISP شما باشه ولی همونطور که دوستان هم گفتن میتونید در خواست ارسال پستی بزنید و دی وی دی های آموزشی را دریافا کنید جواب سوال دوم : محیط توسعه آموزش ها اکلیپس هست و آموزش جدید بر پایه اندروید استودیو ضبط نخواهد شد ، اصل آموزش برنامه نویسی جاوا هست که در هر دو محیط توسعه شما یک کد رو مینویسید و تنها در برخی از موارد مثل استفاده کردن از لایبری ها تفاوت وجود دارد . جواب سوال سوم : پرسش شما بر اساس رعایت قوانین انجمن در طرح سوال و توانایی فنی توسط اعضای دیگر سایت پاسخ داده میشود ، معمولا سوالات طی 2 ساعت به راه حل منطقی میرسند مگر اینکه از نظر فنی سطح بالایی داشته باشند. (8 سال پیش)
0 0
من فقط با پاسکال کار کرده بودم اونم 12 سال پیش بعد رها کرده بودم تا اومدم این آموزش ها رو خریدم راضی هستم بقیه اش هم تلاش خودت هست تو مدرسه که بودیم معلم یه درس رو برا همه به ی شکل تدریس می کرد یکی میشد 20 یکی 12 یکی 2 اما از نظر کیفی ویدیو ها خیلی کمک می کنه مطمین باش (8 سال پیش)
 برای این سوال 6 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Hossein Lamei Ramandi  8 سال پیش
0 0

خوب دوست عزیز میتونی فیلم هارو از طریق پست دریافت کنی.

پاسخ به سوال 
SaeiD-as  8 سال پیش
+2 0

دوست من، این آموزش ها بدون شک یکی از بهترین آموزشهایی است که توی عمرت میبینی و در استفاده از این آموزشها شک نکن

در مورد سوالاتت: 

  1. سرعت سایت به نسبت بالاست و شما به راحتی میتونید آموزشهارو دانلود کرده و استفاده کنید، برای نمونه حتی میتونید فایلهای ایتدایی رو دانلود کنید تا متوجه شوید
  2. اگر شما همون ویدیوهای گرفته شده از دوستتون رو کامل دیده باشید استاد بیان میکنند که فعلا در حال حاضر بهترین نرم افزار برنامه نویسی همین Eclipce میباشد که با کمترین لگ و به راحتی می توان از آن استفاده کرد و حتی اکلیپس های بروز تر رو استاد پیشنهاد نمیدهند، البته دوستمون آقای @نورحسینی زحمت کشیدن و اکلیپس جدید و بروز رو توی سایت قرار دادن که اونم برای کار مناسبه و از طریق این لینک میتونی تایپیکشو ببینی و دانلودش کنی
  3. میانگین سوال و گرفتن پاسخ بستگی به مفهوم بودن پرسش شما، استفاده از تیتر مناسب و بقیه عوامل داره، که معمولا یکی دو ساعته پاسخ سوالاتتو میگیری، البته سایت stackoverflow.com هم سایت بسیار بزرگیه که تقریبا پاسخ تمام سوالاتتو میتونی اونجا پیدا کنی

در آخر این شمایی که باید سعی و تلاشتو در این راه بکنی تا به موفقیت برسی

با آرزوی موفقیت

پاسخ به سوال 
Sep  8 سال پیش
0 0

1-مشکل با تغییر دانلود منیجرحل شد.

2-من که گفتم حتما باید از اندروید استودیو استفاده کنم.لطفا دقیق تر توضیح دهید که آیا مشکلی به وجود می آید یا نه؟

3- پاسخ داده شد.

این هم همین الان که پست را فرستادم رخ داد(آپلود عکس هم که خرابه انگار!):

به نظر میاد همه ی نظرات مثبت و رضایت بخش نیست! :

لینک 1

لینک 2

لینک 3

لینک 4

 

+1 0
در رابطه با آپلود عکس هیچ مشکلی وجود ندارد و عکس شما هم آپلود شده ، در رابطه با نکته دوم معمولا در یک سایت با حدود 12000 نفر عضو عادی و ویژه پاهی اوقات کسانی پیدا میشوند که کم لطف هستند ، اگر همان تاپیک هایی که اشاره کردید رو تا آخر مطالعه کنید متوجه میشید که مشکلات این افراد نشات گرفته از خودشان است . (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مهدی  8 سال پیش
0 0

درود
ورودتون رو به انجمن تبریک میگم ، لطفاً یه نگاه هم به این لینکا بندازید .
سپاس

لینک 1   

لینک 2

لینک 3

 

پاسخ به سوال 
Sep  8 سال پیش
0 0

لطفا ادمین در مورد سوال دوم و این تایپیک هایی که در پست قبلی ذکر کردم بیشتر توضیح بده.

0 0
لطفا از درج نظرات به صورت جداگانه خودداری فرمایید . (8 سال پیش)
+2 0
صحبت های دوستان تأیید میشه. در خصوص Android Studio هم ما چیزی را تأیید می کنیم و آموزش می دهیم که صحیح باشه و صحیح کار کنه. متأسفانه گوگل در این امر بسیار ضعیف عمل کرده و هنوز از عقب مانده ترین محیط های توسعه اندروید است. همینطور با سئوال جواب سئوال دوم شما را کاملتر می کنم، آیا چیزی که با Notepad می نویسید در Notepad++ قابل استفاده نیست؟ مهمتر محتوا و سورس است و نه ابزار. شما در اینجا برنامه نویسی یاد خواهید گرفت و نه وابستگی به یک ابزار خاص جهت برنامه نوشتن. (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
ali.akbarzadeh.aval  8 سال پیش
+1 0

ببین عزیزم اینجا ایرانه!مثل خارج نیست که برای برنامه نویسی آندروید بهترین شرکت های آموزشی دنیا مثل lynda و digital tutors و buzz3d و .... اومده باشن بهترین آموزش ها رو ارائه کرده باشن!من تمامه ویدیو های بازار رو خریدم و مطالعه کردم!تمام کتاب های فارسی مربوط به آموزش آندروید رو هم دیدم!بهترین آموزش هم همین آموزش استاد آقاجانی هست که کامل ترینه!البته نمی گم بی نقصه!اگر میخوای خیلی حرفه ای باشی برو کتاب the busy coders guide to android development رو بخر که 3200 صفحه هست و راجع به android studio هم توضیح داده.در ضمن eclipse و android studio هیچ فرقی با هم ندارن فقط تو یه سری چیزا مثل وارد کردن لایبرری فرق دارن!اگر می خوای کار با آندروید استادیو رو یاد بگیری برو سایت فرین سافت و از اون جا آموزشش رو بخر به فارسی هم هست.توقعاتت رو بیار پایین اینجا ایرانه!


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .