آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

یک فنجان نسکافه برای آنکوایکس

ChookD1  5 سال پیش  3 سال پیش
+9 0

نسکافه یار دیرینه ی برنامه نویسان هست ، همه این رو میدونیم و چه بسا خیلی از ماها هر روزه از اون انرژی دریافت میکنیم .
احساس من بر این هست که پس از ورود تلگرام و گسرش اون به این پهنا و سرعت ، دیگه انجمنها اون اهمیت خودشون رو از دست دادند.
انجمن ما هم از این قاطبه مستثنی نشد و هر یک از ما نظاره گر انجمنی راکد هستیم ، انجمنی که هر ماه قریب به چند صد سوال داشت ، حال به زور به صد میرسد این یعنی حداقل چند صد درصد افت ( که عبارت چند صد درصد صحیح نیست و باید گفت چند برابر ، زیرا درصد از یک تا رو برابر را شامل میشود و 100 درصد یعنی دوبرابر ).
نیاز به نسکافه است تا کاربران جانی تازه بگیرند برای انجمن .
پیشنهاد شخصی بنده این هست که مثلا برای کاربر فعال در (به عنوان مثال ) ماه تیر که بتواند بیشترین امتیاز را از آن خود کند ، یک عدد حافظه ی فلش اعطاء شود ، یا یک عدد موس بی سیم و کاربران معرفی شوند و یا در کنار سایت کادری برای مشاهده ی امتیازات هرماه هرکاربر درج شود ، چیزی مثل کادر آمار انجمنهای اکثر سایتها که البته آنها دچار افراط شده و زیاد شلوغ کردند ، یک کادر کوچ که 10 کاربر فعال با یکسری امتیازات را نشان دهد.
قطعا انجمن به وجد خواهد آمد و دگردیس خواهد شد .
و شایسته است که در این رابطه بصورت همگانی به تمامی اعضاء ایمیل زده شود تا اینکه پیران این انجمن نیز به همین لانه و آشیانه بازگردند .

امیدوارم این مطلب با رویکرد مثبت دوستان و تایید مدیران روبرو شود ، چرا که ما انجمن خود را دوست میداریم!

+2 0
عالی بود ! من هم صد در صد با این پیشنهاد موافقم و بنظرم اگه سیستم امتیاز دهی اضافه بشه و امکان خرید دوره های سایت با استفاده از امتیاز فراهم بشه انجمن جان تازه ای خواهد گرفت ! به بهترین کاربر ماه هم میشه یکی از دوره ها ، سمینار ها و .... رو اختصاص داد ! (5 سال پیش)
0 0
تشکر میکنم از رویکرد شما ، خوشبخاتنه پس از 6 روز یک نفر پیدا شد که نظری بزاره ، فکر میکردم یک انجمن هزار نفری باشیم تا اینکه بصورت میانگین ، روزانه 3 بازدید داشته باشه . پس از گذشت 6 روز 18 نفر از این پست بازدید کرده اند . به هرحال همین مورد هم اقضا میکنه که به اهمیت سوال بالا پی ببریم ، انجمن اینقدر رکود کرده (5 سال پیش)
+1 0
پیشنهاد خوبی میتونه باشه ! (5 سال پیش)
+1 0
من هم با این پیشنهاد موافقم (5 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
amir_gamedev  3 سال پیش
+6 0

چقد جالب همین لحظه میخواستم مطلبی مشابه بنویسم که تو مرور نظرات و دیدگاه های سایت به دیدگاه شما برخوردم ...بزرگترین مشکل استاد آقاجانی سیستم تبلیغات ضعیفه ... و من عمیقا از درون درد میکشم وقتی میبینم با کیفیت ترین و بی نظیر ترین محصولات آموزشی ایران که مال ایشون هستش تقریبا هیچ تبلیغاتی نداره اما بازار و سایت ها پره از تبلیغات کورس های آموزشی پیش پا افتاده و داغون ... من شخصا در حد خودم سعی کردم نه به دروغ بلکه اون کیفیتی که با چشمای خودم دیدم از این سایت رو به دوستان و نزدیکانم و انجمن ها انتقال بدم .. .  امیدوارم همونطور که کیفیت آموزش ها در بالاترین حد ممکن قرار گرفته یه فکری هم برای تبلیغات وسیع و گسترده انجام بشه چون وقتی محصول فوق العاده ای مثل بازی سازی به سبک بتل رویال عرضه و بعد هیچ تبلیغ مثبت و خوبی به فراخور کیفیتش براش عرضه نمیشه ، ضربه ی بزرگی به فروش خواهد زد .... سامسونگ همونطور که برای Galaxy S20 بهترین لنز و بهترین صفحه نمایش و بهترین پردازنده و بهترین طراحی  رو به کار میبره از اون طرف هزینه ی بسیار بالا و عجیب و غریبی صرف کار بازاریابی و تبلیغات محصول میشه ... متاسفانه دوستان استاد هم یه بنر ساده هم تو سایتشون آویز نمیکنن  که کار تبلیغاتی برای کورس های جدید استاد حساب بشه ( بهزاد مرادی مثلا :/ ) رفیقم رفیقای قدیم :/

 

پاسخ به سوال 
Mohammad  3 سال پیش
+1 0

سلام،به نظر بنده ی حقیر اگر امکانش باشه شاید الان بهتره یه جایگزین واس انجمن پیدا کنیم،مثلا گروه تلگرام.قطعا جای انجمن رو نخواهد گرفت ولی استقبال خواهد شد.

+2 0
گروه تلگرام برای استقبال و استفاده ی بیشتر کاربران از سرویس انجمن سایت توسط استاد آقاجانی چندین ماه قبل منحل شد . (3 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .