آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

چه دلایلی باعث میشودیک پروژه نیاز به طراحی پیدا کند ؟

ChookD1  6 سال پیش  6 سال پیش
0 0

السلام علیکم .

بنظرم سوالم واضع هست ، پس سرتون رو به درد نمیارم

به نظر شما چه چیزی باعث میشه که شخصی بیاد پروژه ای مثل یک آپارتمان رو به شما یا بنده بده تا براش طراحی کنیم ؟

میدونیم که همه اینکارو نمیکنن ، بلکه معدود افرادی پیدا میشن که برای طراحی خونه ـشون پول خرج کنن ، پس اون درصد کم چه دلیلی دارن که به طرف طراحی میان ؟

ممنون میشم جواب بدید .

0 0
میدونم که سوالم براتون خیلی ابتدایی هست اما لطفاً جوابشو بدید برام مهمه . ممنون میشم (6 سال پیش)
0 0
شناخت انگیزه افراد برای طراحی به نظرم تجربی هست و عزیزانی که در این زمینه تجربه دارند بهتر می تونن جواب بدن . ولی چیزایی که به ذهنم میرسه رو می گم :1 - افراد نماساز برای ترغیب مشتری ، نمونه کارهای مختلف طراحی رو به مشتری نشون میدن . 2 -مشتری طرح خاصی با سلیقه خودش ،مدنظرش هست اونو اول طراحی می کنه و برای اجرا اونو به مهندسین ارائه می کنه . 3 -اجرای نهایی جلوی چشم است و نواقص و سلیقه ها رو میشه قبل از اجرا و تحمیل هزینه های اضافی در طراحی جبران کرد. 4 -یکی از اقوام تعریف می کرد ، یک برج ساز برای ترغیب مشتری ها که بیان و پیش پرداخت بدن ، قصد داشت نمای نهایی از برج رو روی یک بنر بزرگ با کیفیت چاپ کنه . (6 سال پیش)
+1 0
سپاس از پاسخ شما ... جزاکم الله خیراً (6 سال پیش)
+5 0
یکی از پارامتر هایی که هنگام ساخت یک ساختمان باید به شهرداری ارائه بشه و یا حتی روی بنر چاپ بشه و در سایت ساختمان نمایش داده بشه تصویر سه بعدی از شکل نهایی پروژه هست پس هر چند قوی یا ضعیف ارائه این طرح سه بعدی ضروری هست در بخش های دیگه مثلا دکوراسیون داخلی ، الان گالری ای موفق هست که برای مشتری یک پیش نمایش سه بعدی قوی ارائه کنه و بتونه مشتری جذب کنه و به قرار داد برسه ، که این مورد هم سبب شده گالری های ضعیف هم در حد توان خودشون طرح های سه بعدی ارائه کنن و تقریبا می تونم بگم 100% این گالری های طراحی دکوراسیون داخلی حتما طرح سه بعدی ارائه می دن موارد زیادی هست که نیاز به طرح سه بعدی داره مهم اینه که شما بتونید خوب خودتون رو معرفی کنید تا سهم بیشتری از این کار برای شما باشه برای معرفی کاری که 90 در صد تری دی ارتیست ها می کنن فعالیت در اینترنت و شبکه های اجتماعی هست (6 سال پیش)
0 0
ممنون از پاسخ شما استاد عزیز . (6 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .