آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

کار کردن در شرکت یا کار به صورته آزاد؟

رضا  7 سال پیش  7 سال پیش
+1 0

                                                                                            

+2 0
این کاملا به سلیقه ی خودتون بستگی داره ، با هرکدوم که راحتتر هستید (7 سال پیش)
+2 0
استاد البته خیلی مختصر گفتیتد :)) ولی اگه منم بخوام نظر شخصیمو به رضا جان بگم باید عرض کنم که بنده ترجیح میدم یکی دوسالی رو در شرکت ها با تمام بدی هاش فعالیت کنم تا هم دوسال سابقه کار برام ثبت شه و هم بعد دوسال به تمام فوت وفن های پروژه های بازار مسلط شده باشم تا بعد بتونم بصورت حرفه ایی مثل مهندس غیاثوند به صورت آزاد و بدون محدودیت کارکنم... صددرصد شرکت ها بدترن چون اگه قرار بود خوب باشن سودی نمیبردن... موفق باشید (7 سال پیش)
+3 0
تجربه نشون داده که خیلی از افراد علاقه دارن که در شرکت کار کنن ( چون فکر می کنن خوبه ، بیمه داره ، حقوق ثابت داره ، سابقه کار ، رزومه و ... و این سلیقه ی فکریشون قابل احترامه ) و بعضی هم کار پروژه ای رو می پسندن چون می تونه درآمد خیلی بیشتری داشته باشه و در بازار اسم بیشتری ازشون شنیده می شه ، و باز هم تجربه نشون داده که تقریبا 90% مواقع هیچ کدوم از این دو دسته نمی تونن نظر طرف مقابل رو عوض کنن ، بنابراین با توجه به رویکردی که هر شخص داره بهتره روش خودش رو انتخاب کنه ، پیش بره و امید است که موفق بشه (7 سال پیش)
+3 0
در مورد اینکه با کار در شرکت می شه به تمام فوت و فن های بازار مسلط شد اصلا موافق نیستم و به نظرم کار در شرکت چیزهای اساسی به شما یاد نمی ده اما می تونه برای رسیدن به تجربه و فوت و فن ها به شما سر نخ بده ، یعنی اگر شما خودت دست به کار نشی ، 10 سال کار کردن در شرکت با یک روز تفاوتی نداره ، البته با پیگیری ای که از شما سراغ دارم فکر می کنم به کمتر از دو سال کار در شرکت نیاز دارید :) (7 سال پیش)
+3 0
استاد اصلا معلومه که اینقدر سوال میپرسم که دیگه کلافه شدید:)) ولی حقیقت من که حیفم میاد از تجربه ی شما استفاده نکنم پس اگه اذیتتون کردم یا میکنم منو ببخشید:)) ... ولی حرف استاد کاملا درسته بنده هم با ایشون کاملا موافقم ,شرکت, برای بدست اوردن سرنخ هایی از کلیت کار در این زمینه میتونه مفید باشه بخصوص تو این شرایطی که فقط کاررو به حرفه ایی ها میدن , یکسال دوسال کارکردن در شرکت میتونه نمونه کار خوبی برای کار ازاد جمع کنه , بازم من 0.1 درصد از تجربیات جناب مهندس رو ندارم وهرچیزی که ایشون بگن صددرصد از روی تجربه ی 10 -12ساله ایی که ایشون در این زمینه دارند گفته شده...کما اینکه بازهم همه چیز به خودمون برمیگرده و به علاقه و پشتکار خودمون بستگی داره .. (7 سال پیش)
+2 0
استاد خیلی ممنون که پاسخه پر محتوایی دادید ببخشید منم از این تیپ سوالا زیاد میپرسم.موفق باشید. محمد جان از شما هم تشکر بابته پاسخت مخلصیم. (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .