آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

قطعات یک سیستم مناسب برای کار با نرم افزار 3ds Max و Vray (خریداری شده در 95/4/21)

Max  7 سال پیش  7 سال پیش
+6 0

این سیستم رو دیروز برای یکی از هنر جوهای قدیمی که به طور حرفه ای وارد بازار کار شد تهییه کردیم و به امید روزی که همه ی اعضای این انجمن نیاز شدید به داشتن سیستم های خوب و این شکلی داشته باشن

0 0
سیستم توپیه مبارکتون باشه استاد :D (7 سال پیش)
0 0
فکر کردم فاکتور ماله شماست :D (7 سال پیش)
0 0
استاد قوی ترین سی پی یو موجود دربازار چیه و قیمتش چقدره؟ (7 سال پیش)
+3 0
مبارک صاحبش باشه , قطعات خوب و قابل قبولی شد (7 سال پیش)
+3 0
یک سری رندر باکس ها هستن که کارشون کلا برای رندرینگ هسن . قیمتاشون هم از 7 تومن هست تا 30 تومن البته به درد کار های انیمیشن می خوره , سیستمی که در این تایپیک گذاشتم یک سیستم خوبه که پروژه های خیلی سنگین هم انجام می ده ولی با یه سیستم 3/5 میلیون تومانی هم می شه رندر های خوبی برای پروژه های این بازار کار گرفت (7 سال پیش)
0 0
استاد نظرتون راجع به سیستم های اپل مثل imac چیه؟ (7 سال پیش)
+1 0
نرم افزار مکس فقط برای ویندوز نوشته شده و برای استفاده از اون در سیستم های اپل باز نیازه که ویندوز رو کنار مک نصب کنید و همین موضوع باعث می‌شه اونطور که باید و شاید اون قدرتی که همیشه توی مک برای کارهای گرافیکی انتظار داریم برآورده نشه. (7 سال پیش)
0 0
مک برای کار های گرافیکی همیشه خوب بوده و هست ، اما به اندازه ی مک ، ویندوز هم در زمینه پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری و سازگاری در زمینه کار با فایل های حجیم ؛ برای طراحان بسیار عالی بوده و از لحاظ کارایی به خوبی پاسخگوی نیاز گرافیست ها هست ، ولی متاسفانه به دلیل اینکه مک قابلیت ارتقاء سخت افزار ی نداره من ویندوز رو به مک ترجیح می دم (7 سال پیش)
0 0
آیا این سیستم جوابگوی رندر از پروژه های شهرسازی هم میشه یا باید از رندر باکس ها استفاده کنیم ؟ مثلا یک شهر رو مدلسازی کنیم یا یک شهرک .. (7 سال پیش)
+1 0
بله این سیستم ، توانایی رندر از پروژه های شهر سازی رو هم داره اما باید توجه داشته باشید که نحوه ی مدل سازی باید به طور صحیح صورت بگیره در غیر این صورت حتی اگر یک نمای ساده ی ساختمان رو غیر اصولی مدل سازی کنید ( با پلیگان های خیلی زیاد) سیستم شاید قادر به رندر گرفتن از اون نباشه (7 سال پیش)
0 0
این سیستم رو با گرافیک 1070 و هارد سری 4 ترابایت سری بنفش قیمت گرفتم 6500 .. احتمالا سفارشش میدم.یه سوال اینکه گرافیک 1070 با بقیه قطعات این سیستم همخوانی داره؟ (7 سال پیش)
0 0
نیاز هستش که گرافیک خیلی بالایی ببندم و اینکه میشه به جای cori7 6700k از cori7 6700 ببندم و هزینه رو پایین بیارم؟ مشکل ایجاد میکنه بعدها؟ (7 سال پیش)
 برای این سوال 5 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Mohammad Vp  7 سال پیش
0 0

استاد لب تاپ من برای انیمیشن سازی مناسب هست بنظرتون؟

البته موقع رندر گرفتن سی پی یو میره رو 99 درصد :D

+3 0
من کلا با لپتاپ برای کار گرافیکی موافق نیستم , مخصوصا 3ds max و Vray که موقع رندر توان بالایی از سیستم می کشه و نیاز به سیستم خنک کننده و برق رسانی قوی داره که اگر از لپتاپ استفاده کنید ممکنه در طولانی مدت آسیب برسه به دستگاه , البته لپتاپ شما مشخصات سخت افزاری خوبی داره ولی نه برای انیمیشن , (7 سال پیش)
0 0
اره موافقم استاد به شدت داغ میکنه, ولی خنک کننده گرفتم واسش ولی انشالله پامونو که تو بازار کار گزاشتیم یک سیستم مثه سیستمی که اون بالا ذکر کردید میخریم. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Payam  7 سال پیش
+3 0

چون سیستم لپ تاب من نمیکشه تا بخوام تمرینات رو انجام بدم قصد دارم یک سیستم جمع کنم.خودم بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم میخواستم نظر شما رو هم بدونم که چطوره .

CPU : Intel Skylake Core i7 6700K

VGA : Gigabyte GV-N1070 G1 Gaming 8GB 

2 تا رم که بشه 32 گیگ RAM : G.Skill Ripjawas 4*4=16GB

MB : Gigabyte GA-Z170 Gaming 5

HDD : Westwrn Digital Green WD20EZRX 2TB

PSU : Green GP700 A - Hp

و یک هارد SSD 128 

اگه این مدل کارت گرافیک گیرم بیاد این رو تهیه کنم بهتر و یا اینکه همین گیگابایت خوب هست ؟ ( مدل ASUSE تقریبا 1 میلیون گرونتر هست)  ASUSE Rag ARESIII 8GB GDDR5 5000MHz bus 1024  

مادربرد هم Gigabyte که با VGA هم مدل هست اگه  کارت گرافیک ASUSE بگیرم باید مادربرد هم عوض کنم یا نه؟

اگه نکته ای یا موردی واسه راهنمایی هست بهم بگین که اصلاح کنم 

یک سوال دیگه با این سیستم میشه کار انیمیشن هم کرد ؟ ( فقط در حد سوال هست. البته برای اون کار خودم مد نظرم اینه که از همین مدل رم 32 تا دیگه اضافه بشه که بشه 64 و گرافیک هم بشه از همین مدل 2 تا )

0 0
قیمت حدودا چقدر شده؟ بنده شاید همون فاکتوری که استاد در همین پست قرار دادن رو بگیرم... با چند 3دی کار هم قبلا صحبت کرده بودم همین cpu , vga رو پیشنهاد داده بودن ولی مین رو گفته بودن قیمت پایین تر هم میتونم بگیرم مشکلی پیش نمیاد ولی همین فاکتور فک میکنم مطیمین در باشه برای کارهای آینده... (7 سال پیش)
+1 0
این سیستم تقریبا 6.5 درمیاد که واسه همین میشه Gigabyte GA-Z170 Gaming 3 با Gigabyte GV-N1060 G1 Gaming 6GB بست که میشه 5 تومن با حساب مانیتور و کیس و موس و کیبور و پد موس که اگه اینا رو دارین حدودا 1.200.000 ارزون تر باز میشه. تقریبا MB در حد 300.000 تومن ارزون تر که همین مشخصات سخت افزاری رو داره و VGA حدود 800.00 تومن . من RAM رو 32 انتخاب کردم کرد اگه بخواین 16 باشه اونم 500.000 تومن کم میشه. الان 3 روز که دارم بررسی میکنم تحقیق میکنم با پولی که دارم بهترین سیستم رو جمع کنم که به این قطعات رسیدم. (7 سال پیش)
+1 0
RAM 16GB برای کار طراحی با Core i7 6700K و یک گرافیک 6GB با Bus 25 به بالا و مادربرد که بتونه اینارو جواب گو باشه ( ترجیحا از از یک شرکت باشن) کاملا مناسب هست (7 سال پیش)
0 0
منظورم Bus 256 به بالا بود (7 سال پیش)
+2 0
مجموع سخت افزاری خوبیه ، اما این رو بدونید که برای رندر انیمیشن به صرفه هست که از Render farm استفاده کنیم حالا هرچقدر هم که سیستم ما قوی باشه قطعا در حد یک رندر فارم نیست ، اما می شه انیمیشن رو در این سیستم به راحتی Setup کرد (7 سال پیش)
+2 0
ممنونم استاد از راهنمایتون . ایشالله هفته دیگه همین رو جمع میکنم تا دوباره تمرینات فصل 11 رو از اول شروع کنم .حسابی عقب افتادم بخاطر نداشتن سیستم مناسب (7 سال پیش)
0 0
استاد منظور شما از استفاده از رندرفارم همین سایت هایی هستند که رندرفارم دارند و پروژه رو میگیرند و رندرش رو به ما تحویل میدند؟ (اگه بله میشه چندتا از بهتریناشونو لینک بدید لطفا) (7 سال پیش)
+2 0
بله ، توضیحات کامل رو در مورد رندر فارم قبلا در تایپیک مربوط به رندر فارم به طور کامل ارائه کردم (7 سال پیش)
0 0
ممنون از راهنماییتون استاد. (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
BK  7 سال پیش
0 0

استاد سیستم من

pentium(R)Dual-core cpu

Ram 3GB

system 64bit

هست آیا می تونم از آموزش ها استفاده کنم یعنی سیستم من توانایی کارکردن با این نرم افزارها را داره یا نه؟

+2 0
اگر بتونید نرم افزار رو نصب کنید احتمالا تا آخر بخش 9 می تونید آموزش هارو دنبال کنید اما برای رندرینگ حتما باید سیستمتون رو ارتقاء بدید (7 سال پیش)
+1 0
استاد ممنون از راهنمایی تون (7 سال پیش)
0 0
استاد من میتونم فقط طراحی را انجام دهم و رندرینگ را سیستم های پیشرفته غیر از سیستم من انجام بشه؟ آیا همچین کاری شدنی است؟ (7 سال پیش)
0 0
کم پیش میاد کسی این کار رو انجام بده ، معمولا 3d Artist ها ترجیح می دن یک صحنه یا یک پروژه رو از ابتدا خودشون انجام بدن و کم پیش میاد که کسی ، رندرینگ پروژه ای رو انجام بده که توسط کس دیگه ای مدل سازی شده ( البته در زمینه ی معماری ) مگر اینکه در یک تیم و یک دفتر طراحی همکار باشن و از قلق های کاری یکدیگر با خبر باشن ، (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
BK  7 سال پیش
0 0

استاد لطفا نظرتون را راجع به microsoft surface studio که جدید تولید کرده توضیح دهید، اگه دوستان هم نظری دارن لطفا همکاری کنید.

+2 0
هنوز قسمت نشده که از نزدیک با این محصول به ظاهر خوب Microsoft آشنا بشم تا بتونم نظر تخصصی بدم ، اما با توجه به یکی از ویدئو های تبلیغاتی که راجع بهش دیدم ، می شد تشخیص داد که از نظر طراحی به نظر خوب میاد ولی اینکه بعد از 2 ساعت کار با اون ، گردن و کمر طراح مرخص نشه ، مشخص نیست ،،، ولی فکر می کنم از نظر کارایی برای Digital Painting و sculpt ( حجاری ) بهتر از پن تبلت های Wacom و Cintiq باشه و امکانات بیشتری داره (7 سال پیش)
0 0
استاد اولا که ممنون از اینکه اینقدر سریع وبادقت جواب می دهید دوما می خواستم نظرتو را راجع به iMac apple بدونم که اگه سیستمی در بهترین حالت بخوایم بگیریم کدام یک بهتر است، پی سی ویندوز یا آل این وان اپل؟ (7 سال پیش)
پاسخ به سوال 
M.Karimi  7 سال پیش
+1 0

سلام خسته نباشید...

قطعات سیستم حسابی رفته بالا ولی این کیس رو پیدا کردم قیمتش متناسبه نسبت به  قطعاتش   لینک اگر امکانش هست بررسی بفرمایید ونظر بدید...

 

با تشکر فراوان

+1 0
سلام , اتفاقا من همین کیس رو مد نظر داشتم برای خرید! خیلی خوبه چرا که سی پی یو بسیار قوی و از همه مهم تر برخلاف بسیاری از سی پی یو ها که کش 6مگ دارند ولی سی پی یو این کیس کش 8مگ داره! رمش هم که 16گیگه و عالی و همچنین کارت گرافیک قدرمتندی داره که میتونید ازش برای سوییچ رندر رو vga استفاده کنید! (البته من شخصا کارت گرافیک 1080nividia رو برای این کار پیشنهاد میکنم ولی چون قیمتش بالاست پس فک کنم همین فعلا بس باشه) ! ولی من به این کیس لایک میدم و پیشنهاد میکنم اگه توانشو دارید حتما بخریدش! (7 سال پیش)
+1 0
فرکانس رمش 2133 و فرکانس سی پی یو 3.4 هست این روی سرعت تاثیر نداره؟ از نظر قیمت که خیلی خوبه نسبت به اینکه خودمون اسمبل کنیم... ولی نمیدونم میشه اعتماد کرد بهش یا نه.. (7 سال پیش)
+1 0
در مورد فرکانس سی پی یوش باید بگم هرچقدر بیشتر باشه سرعت پردازشش بیشتر میشه ! واسه من 2.4 هست که از این مدل سی پی یو شما پایین تره! درمورد اعتماد به دیجی کالا هم باید بگم که از نظر من مورد اعتماده! من خودم یه گوشی 800تومنی از دیجی کالا گرفتم و بدون هیچ مشکلی ازشون بعد 2 -3 روز دریافت کردم! (7 سال پیش)
+1 0
دیجی کالا رو که میدونم منم مانیتورمو اونجا خریدم خوب بود ولی یه موس خریدم دوبار تعویض کردم و اخرشم پولمو پس گرفتم خراب بودن هر دفعه... (7 سال پیش)
+1 0
من 3سال پیش یک کیس دادم به یکی از آشناهامون واسم ببنده این کیس 3ت پولشو دادم ولی به محض تحویل گرفتن چندین مشکل اساسی پیدا کرد خلاصه من اینو شاید بگم 20 یا 30 دفه (زیاده گویی هم نیس!) بردمو اوردم تا اخر مشکلش رفع شد :| . از این اتفاقات همه جا پیش میاد حتی وقتی حضوری میخرید ! مهم اینکه طرفی که ازش میخرید از محصولی که میده دست مشتریش پشتیبانی خوبی بکنه! بازم هرجور خودتون صلاح میدونید (7 سال پیش)
+1 0
درسته.. متشکرم از پاسختون... (7 سال پیش)
+2 0
سیستم خوب با قیمت مناسبی هست و از نظر رندرگیری مشکلی نداره ، cpu و کارت گرافیک خوبی داره رمش هم که 16 هست ، اگر یک هارد SSD 128 بهش اضافه کنید خیلی بهتر هم خواهد شد (7 سال پیش)
+1 0
بله نکته خوبی گفتن استاد عزیز, هارد این سیستم از HDD قوی تر و از ssd ضعیفتر است پس بنظر منم یه هارد ssd 256gig میتونه خیلی اوضاع رو بهتر کنه واستون. (7 سال پیش)
+1 0
متشکرم از جوابتون ... (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .