آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

فصلی جدید برای آغاز سال جدید

uncocoder  7 سال پیش  6 سال پیش
+96 0

سلام به دوستان همیشه همراه،

از 1 بهمن 1395 تغییرات جدیدی در کار ما رخ داده است و مهمترین آن اینست که من به عنوان برنامه نویس Framework و گاهاً سرویس های وابسته ( که برنامه نویسی شده و رونمایی نشده ) مشغول بودم، همینطور مشغله فراوان و متفرقه وابسته به اداره سایت و شرکت همیشه مجموعه ای کثیری از وزنه های سبک را تشکیل می داد. در جمع آسایش فکری و فرسایش کاری تداوم داشته.

خوشبختانه با برنامه نویسی فشرده ای که در این مدت بر روی uncox صورت گرفت، فریم ورک به حد بسیار خوبی پاسخگوی سرویس های جاری ( و آنهایی که هنوز ریلیز نشده اند ) می باشد و قابلیت انتقال آن به تیم توسعه نیز فراهم شد. به همین ترتیب توسعه سایت و برنامه نویسی آن به طور کامل از دوش من برداشته شد و به کمک دوستان تمام وقت و پاره وقت ( دورکار ) به سرپرستی همکار عزیزم، آقای کاشی زاده ادامه می یابد. به این ترتیب من به طور تمام و کمال در سمت اداره شرکت و سایت و مخصوصاً تدوین آموزشها در خدمت دوستان هستم.

تبعاتی که بواسطه این اتفاق بوجود آمده، ارائه سرویس های جدید ( و قابل ریلیز ) تا قبل از سال 1396 می باشد و بعد از آن نیز با سرعت زیاد پیش خواهد رفت. همینطور ارائه پکیج های آموزشی با نظم و سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. فرصت یادآوری علوم دیگری که در گذشته دور نیز به آن می پرداختم نیز ایجاد خواهد شد که منجر به ارائه پکیج های جدید تر می شود.

اکثر قریب به اتفاق کاربران این سایت، همیشه از سایت حمایت کرده و با ایجاد انگیزه به ما در طی کردن اهداف مشترکمان روحیه دادند و قلیلی نیز با ایجاد جو منفی و عیب جویانه ( و نه انتقاد مفید و خصوصی ) سعی در ایجاد بحث و گفتگو های متفرقه کردند. به همین منظور سرویس جدید نظر سنجی که بسیار خاص و انحصاری است ( و حداقل مشابه آن در سایت دیگر ایرانی یا خارجی به این شکل هوشمند مشاهده نشده ) در سریعترین زمان عرضه خواهد شد که در هر مورد خاص نظرات متفاوت را از دوستان دریافت کنیم. امیدوارم این بار انتقاد ها به روش صحیح صورت پذیرد و این تاپیک در صمیمیت مطلق ادامه یابد.

لینک های کمکی:

پرسش های شما در راستای آموزش بازی سازی

سرویس نظر سنجی ریلیز شد ( تاپیک مربوطه )

نسخه Responsive و Mobile Friendly سایت عرضه شد

به امید همراهی شما

+8 0
واقعا خبر خوبی هست؛ ای کاش یه Timeline هم ارائه میدادید که زمان عرضه سرویس ها و محصولات رو بدونیم. راستی هنوز به عرضه سرویس مشکوک نزدیک نشدیم؟ (7 سال پیش)
+4 0
بسیار عالی و سپاس | ان شا لله فصل جدید با آپدیت نرم افزار آفلاین سرفصل ها شروع بشه (: ، درسته که ممکنه تاثیر زیادی در روند دیدن آموزش ها نداشته باشه اما خب واقعا بودن این نرم افزار به دیدن آموزش ها حداقل برای بنده نظم بیشتری میده . (7 سال پیش)
+5 0
الان دیگه باید منتظر پکیج های MS Excel، بازی سازی موبایل و کامپیوتر، فتوشاپ و... باشیم! (7 سال پیش)
+3 0
استاد ما فقط منتظریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم ؛ سپاس فراوان از شما و تیم uncox :) (7 سال پیش)
+5 0
استاد خسته نباشید مشتاق دیدن امکانات جدید هستیم. (7 سال پیش)
+7 0
بی صبرانه منتظر این اتفاقات هستیم تا پیشاپیش عیدی مون رو از شما بگیریم. خداقوت (7 سال پیش)
+6 0
استاد همیشه سلامت و پاینده باشید . واقعا همیشه به ما امید دادید که بریم جلو و به خواسته هامون برسیم. من خیلی خوشحالم طی این چند سال برنامه نویسی رو با وجود شما یاد گرفتم و با تمام سختی های روزمره ای که داشتم و دارم به عقب بر نگشتم و برنمی گردم چون شما رو داریم هممون. منتظر خبرهای خوب شما هستیم . (7 سال پیش)
+5 0
بله استاد شما سرمربی تیم هستید قبلا هم بازی میکردین و هم سر مربی بودین که کار خیلی سختی بود (7 سال پیش)
+6 0
افتخار میکنم که کاربر سایت uncox هستم . پرچمتون بالاست استاد (7 سال پیش)
+5 0
واقعا کارتون درسته دم شما گرم (7 سال پیش)
+5 0
دستتون درد نکنه که به فکر بچه ها هستید. ولی من ذهنم هنوز درگیر سرویس مشکوکه. (7 سال پیش)
+14 0
زمانبندی مشخص وجود ندارد اما به ترتیب سیستم نظر سنجی سایت فعال خواهد شد، سپس سایت Responsive عرضه می شود. در همین حین آموزشهای اندروید تکمیل تر خواهد شد و آموزش بازی سازی کلید می خورد. به فکر آموزش وب هم هستیم و آنهم به امید خدا تکمیل و بسته می شود. در راستای سئو سایت تغییرات مهمی داریم. سپس سال 96 فرا می رسد و اگر زنده باشیم، سرویس مشکوک را عرضه می کنیم. آموزشهای جدیدی غیر از بازی سازی در راه است که احتمالاً و نه قطعاً شامل آموزش ++C و Wordpress و Excel خواهد بود که توسط خودم مورد آموزش قرار خواهد گرفت. (7 سال پیش)
+5 0
یعنی خبر بهتر از این وجود داره تو این دنیا؟ (7 سال پیش)
+6 0
جانمیییییییییی جااااااان ممنونیم از این همه لطف وردپرس استاد چه مباحثی رو یاد میدین ؟ ممکن هست بیشتر بگین راجع بهش ؟ (7 سال پیش)
+6 0
اموزش بازی سازی با unity هست؟ نظر سنجی دقیقا چیه استفادش برای همه ازاده و همه میتونن سوال بپرسن؟ (7 سال پیش)
+5 0
بی صبرانه منتظر آموزش بازی سازی هستم (7 سال پیش)
+4 0
حیف که پول ندارم وگرنه همه پکیج های این سایت رو می خریدم. (7 سال پیش)
+15 0
از همین الان پول هاتون رو جمع کنید :) فعلاً تصمیم بر این هست که آموزش بازی سازی رو در پکیج اول با Unrean Engine 4 شروع کنیم و در چند پکیج دیگر آموزش Unity و حتی ژانر های دیگر بازی رو هم آموزش بدیم. تخمین این هست که آموزش بازی سازی بالغ بر 300 ساعت باشه و به همین دلیل در قالب چند پکیج عرضه میشه که همه پکیج ها پیش نیاز Unreal Engine 4 را خواهند داشت ( چون مسائل تکنیکی و اصول بازی سازی با آن مورد آموزش قرار خواهد گرفت ) (7 سال پیش)
+11 0
هنوز برای آموزش های Wordpress و Excel برنامه دقیقی مشخص نیست اما در سال 96 عرضه خواهند شد. احتمال دارد این آموزش ها به طور کامل رایگان باشند اما هنوز در این خصوص اطمینانی وجود ندارد. توجه داشته باشید که ما از برنامه هایمان برای شما صحبت می کنیم و اینها تعهدی بوجود نمی آورند و نباید به آنها را قول پنداشت. (7 سال پیش)
+10 0
نظر سنجی سایت امکانی است که در آن نظر سنجی های هوشمند تعریف می شود و کاربران با پاسخ دادن به آن ما را در ادامه مسیر و تشخیص خواسته هایشان راهنمایی می کنند. برخلاف اکثر سایت ها که یک نظر سنجی تک سئوالی، پراکنده، ناقص و غیر هوشمند را در بالای تاپیک انجمنی نشان می دهند که شاید کاربر با شانس آنرا ببینید، نظر سنجی های ما واضح و مشخص، دارای Notify ، هدفمند، هوشمند و دارای امکاناتی خاص می باشند. همینطور گزارشات آنها با فرم خاص و مطلوبی در پنل های مدیریتی که نوشته ایم ( برای خودمان ) قابل مشاهده است. جزئیات آنرا در تاپیک مربوطه اش شرح خواهیم داد. (7 سال پیش)
+5 0
استاد یه سوال اونم اینکه مگر بازی سازی بصورت تک نفره میشه اخه؟ بازی سازی مثل ساخت فیلمه تا جایی که من در یک کنفرانسی شنیدم. بازی هم مانند ساخت فیلم نیاز به مثلا میگم کارگردان ،بازی گران ،همچنین استیج های مختلفی داره و خیلی مقدمات و ابزار های مختلف. بازی سازی بهتر نیست بصورت حضوری باشه و اعضای یک تیم کنار هم بتونن یک بازی جذاب بسازند؟ (7 سال پیش)
+5 0
من عاشق بازی سازی به نوعی هستم که صفر تا صد با کدنویسی باشه؛ اونم با زبان جاوا! (7 سال پیش)
+9 0
سئوال شما و ده ها سئوال دیگر در خصوص بازی سازی در بخش 0 بازی سازی پاسخ داده می شود. اما خوب است که دوستان سئوالات خود را در زمینه بازی سازی در این تاپیک بپرسند که چیزی از قلم نیافتد. لینک (7 سال پیش)
+4 0
سلام استاد خدا قوت. چند مورد .اول این که ایا امکانش هست که در همان نظرسنجی تعیین شود که مباحث اولیه و مقدماتی بر روی unity اموزش داده شود و یا unreal ؟ دوم این که با توجه به وقفه ای که به دلیل مشغله ی شما اتفاق افتاد بین اموزش های خیلی از دوستان متوقف نشدند و ادامه ی اموزش ها را با وب سایت هایی مانند یودمی و سایر کورس ها ادامه دادند و اگر قرار باشد که ادامه ی اموزش های اندروید درست بعد از انجا که متوقف شده بودند ادامه پیدا کند شاید جواب گوی نیاز انها نباشد ایا برنامه ای برای این دوستان دارید که به طور مثال در یک شاخه ی جدا کورس های سطح حرفه ای عرضه شود ؟ پیشنهاد:این مورد را بنده بیشتر در کورس های غیر ایرانی دیده ام به طور مثال مدرس در کنار آموزش تولیدی هر هفته یک صحبتی با دانشجویان می کند و از تجربه های کاریه خود صحبت می کند و یا اینکه با دانشجویان موفقش مصاحبه و گفتگوی اینترنتی انجام می دهد و در کنار اینکه بخش تکنیکی را اموزش می دهد تجربیات را هم منتقل می کند. در مورد اموزش اکسل هم البته نظر بنده این هست که با توجه به زمان محدودی که برای تولید اموزش دارید حداقل فکر می کنم به نفع دانشجویان باشد که برنامه هایی مانند اکسل را بروند از رفرنس یا فرد دیگری اموزش ببینند و شما زمانتان را برای اموزش هایی بگذارید که مشابه انها نیست به طور مثال کورسی جدا برای جاوا و کاملا به ان تسلط پیدا کنیم و یا کورسی جدا برای UI که دانشجویان به سطحی برسند که توانیی تولید هر UI را داشته باشند و یا کورسی برای اتصال با دیوایس هایی مانند رزبری پای و امثال انها و یا انجام پروژه هایی بزرگ به طور مثال اپ quiz و مشابه ایرانی اش که رفرنس خارجی اش هم نباشید زیرا اموزش های اپ اینتاگرام و ... اموزش های خارجی اشان هست. در مورد بازی سازی هم به دلیل رایگان بودن و رعایت قانون کپی رایت و امثال اینها و اینکه بیشتر گیم های تولیدی بازار یونیتی هستند بنده خودم شروع به یادگیری یونیتی کردم . ممنون می شوم اگر توضیح کوتاهی دهید که نظر شما را هم بدانیم که با unreal می خواهید شروع کنید. از طرفی هم با یادگیری یونیتی گویی سی شارپ را هم یاد میگیریم . ممنون خدا قوت (7 سال پیش)
+9 0
البته در این مورد موافق شما نیستم که بچه ها با وقفه پیش آمده به سمت آموزشهای سایت های دیگر رفته اند، چرا که مثلاً در خصوص اندروید آموزشهای Eclipse کامل است و هیچ نیازی به منبع دیگری نیست و سری جدید آموزش اندروید نیز همان مطالب در محیط Android Studio و با شیوه ای نو است. کد ها بین Eclipse و Android Studio مشترک هستند. آموزشهای وب نیز کامل است و مباحثی مثل Linux آموزش داده شده در جایی عرضه نشده که مشابهی کامل داشته باشد. اما در خصوص بازی سازی، از لینک مرطوبه جواب خود را بخوانید. (7 سال پیش)
+3 0
استاد برنامه ای برای آموزش نرم افزار های حرفه ای و پول سازی مثل CATIA ندارید ؟ (7 سال پیش)
+10 0
هیچ نرم افزاری پول ساز نیست وگرنه خیل عظیمی از مردم به سمت آن هجوم می آوردند، بلکه این تخصص و توانایی شماست که پول ساز است. اما اگر منظور شما آموزش نرم افزارهای مختلف کاربردی در این زمینه است، چنانچه مدرس واجد شرایطی پیدا شد که با استانداردهای سایت مطابقت داشت، از ایشان دعوت به همکاری می شود. (7 سال پیش)
+3 0
البته شاید منظورم را خوب نگفتم . منظور این بود که پیرو فرمایش خودتان که می گفتید برای پیشرفت مدام باید مطالعه کرد و مطالب جدید را یاد گرفت به طور مثال بنده به شخصه برای اپی مانند uber نمی توانم بگویم که اموزشی مانند uber کمکم نکرد ویا کورس هایی مانند instagram clone و twitter clone منظورم بیشتر این هست که به طور مثال خیلی ها بعد اموزش های شما که بنده به شخصه هر کس بخواهد در این زمینه بیاید اول اموزش های شما را سفارش می کنم استاد عزیز بنا به عمل به حرف شما بعد از اتمام اموزشش هایشان شاید در یک سال پیش یا دو سال پیش یا بیشتر دست از مطالعه برنداشتند و برخی موارد را خودشان یاد گرفته اند و انها هم فراموش نشوند کورسهای سطح ادونس به طور مثال برنامه نویسی سطح سرور یک اپ بسیار پیچیده و مواردی مانند انها هم اموزش داده شود. در هر صورت ممنون از زحمات شما (7 سال پیش)
+10 0
منظور شما را بهتر متوجه شدم، اپ ها و سرویس های پیچیده تر، خودش یک پروژه بزرگ خواهد بود که توسعه آن به دهها ساعت آموزش نیاز دارد. اتفاقاً در برنامه ما این بود که نرم افزارهای کاملی را به همراه یک آموزش اجمالی به فروش برسانیم که به دلایلی آنرا از اولویتت خارج کردیم. در اینگونه برنامه های پیچیده، متأسفانه آموزشی قابل ارائه نیست چون هم برای ما خسته کننده و فرسایشی است و هم دانش پذیر ( که قبل از این آموزش به تخصص رسیده است ) حوصله گوش دادن به آنرا نخواهد داشت و برای ایشان تنها سورس و یک آموزش چند ساعته اجمالی در خصوص عملکرد سورس کفایت می کند. (7 سال پیش)
+5 0
وای خدا چقدر فوق العاده اول آموزش مکس با استاد بسیار بی نظیرش ( استاد غیاثوند عزیز ) و حالا آموزش های بازی سازی اونم با Unreal .واقعا از تلاشتون سپاس گذارم استاد بخاطر این تیم خوب و این آموزش های بسیار کاملتون که تا حالا اراِئه دادین .بی صبرانه منتظر رسیدن آموزش های بازی سازی هستم . (7 سال پیش)
+5 0
با سلام و تشکر از استاد آقاجانی عزیز بابت خبرای خوبش. امروز اولین سایتم رو بالا آوردم که حدود یک ماه روش کار میکردم. بازم تشکر از استاد آقاجانی. استاد با توجه به مخاطبای آموزش وب که تعدادشون کم نیست... راجع به بحث وب هم اگه میشه برنامه ها و آموزش هایی رو مد نظر قرار بدید... تشکر (7 سال پیش)
+12 0
آموزش های وب دیرتر از آموزشهای اندروید عرضه شد و از آموزشهای اندروید بسیار جلوتر بود تا جاییکه کاربران اندروید می گفتند کمی هم به اندروید برسید. واقعیت امر اینست که وضعیت آموزشهای وب خوب است و تنها دو بخش سئو و ریسپانسیو کردن را کمبود دارد که به امید خدا آنها نیز تا قبل از سال 96 عرضه می شود و عملاً آموزشهای وب بسته خواهد شد. هر چند که در آینده احتمال اضافه شدن بخش های دیگر یا آپدیت وجود دارد. (7 سال پیش)
+5 0
استاد اگه قصد اپدیت کردن آموزشهای وب رو در اینده دارید .لطفا در مورد مباحث جدید مثل ‌nodejs , react , angular هم صحبت کنید . مرسی ممنون (7 سال پیش)
+3 0
ممنون استاد خوشحال شدیم... (7 سال پیش)
+3 0
سلام استاد خیلی ممنون واقعا خوشحالمون کردین. تازگی رو زبونا افتاده بود که دیگه استاد روند کارشونو کند کردن و زیاد به کاربراشون اهمیت نمیدن و از این قبیل حرفا که من همیشه تا حد و توان خودم جلوی این جور نظرات وایسادم . ولی واقعا نگران بودم که واقعا چرا استاد پیگیر نیستن. که خدا رو شکر با دیدن این تاپیک امیدوار شدم تازه با ایده ی بازی سازی اومدید عالی بود و اکثرا دنبالشن یکیش خود من. استاد ما همیشه با شما و این سایت هستیم. و از تمامی شما ممنونیم .یا علی (7 سال پیش)
+2 0
بی صبرانه منتظر آموزش ها هستیم ، باتشکر از مدیریت سایت (7 سال پیش)
+3 0
استاد بازی سازی سازی اندروید رو آموزش خواهید داد یا pc.؟ (7 سال پیش)
+3 0
استاد وقتی میاید تویه سایت نظر میذارید یه انگیزه ای به بچه ها میدید بازم از این کارا بکنید :) یه سوال: استاد قسمت کار گروه چی شد هنوز هستش ؟ یا کلا لغو شد ؟ (7 سال پیش)
+1 0
استاد اقا جانی ی سوال داشتم ایا بخش های جدید اموزش وب به صورت جدا گانه قابلت خرید رو دارن.شاید کسی phpرو بلد باشه و فقط به سئو و ریسپانسیو احتیاج داشته باشه ؟؟؟برا این مورد هم فکردی بکنید ممنون میشم (7 سال پیش)
+1 0
مگه قیمت اموزش ها چقدره... (7 سال پیش)
+1 0
منم یه وسواس افتاده توی وجودم که دوست دارم همه چیز رو از صفر بنویسم و با زبان های برنامه نویسی خام کار کنم و... بنابراین منتظر پکیج C++ هستم. (7 سال پیش)
+2 0
استاد اقای جانی اول به خاطر خبر خوبی که دادین ممنونم ..... بابت آموزش اگه میشه پکیچ های تکمیلی رو هم برای اندروید درنظر بگیرید مثل آموزش های پروژه محور و متریال دیزاین.من خیلی از دوستان رو دیدم که مشتاق هستند و حاظرن پول جداگانه ای رو هم پرداخت کنن.لطفا این پیشنهاد رو در نظر بگیرد بعد بابت آموزش بازی سازی درخواستی که ازتون دارم چون تعداد ساعت های آموزش خیلی زیاده همانطور که گفتین بالغ بر 300 ساعت حتما هزینه آموزش ها هم بالا خواهد بود و هر کسی نمیتونه از عهده ش بربیاد.مثلا من دانش آموز نمیتونم از هزینه کاملش بربیام به خاطر همین ازتون این درخواست رو دارم یک سیستم پرداخت قسطی برای اعضای ویژه در نظر بگیرید که ما هم بتونیم با آموزش های بازی سازی جلو بیاییم.....لطفا به این پیشنهاد من هم فکر بکنید بازم ممنونم از سایت عالی که دارید (7 سال پیش)
+3 0
Javad جان استاد آقاجانی هستن نه نه آقای جانی (7 سال پیش)
+12 0
در خصوص آموزش بازی سازی: آموزش بازی سازی هدفش یاددادن ساخت بازی است و همین موضوع هم در موبایل قابل استفاده است و هم در PC و هم در XBox و هم در PS4 . شما بازی خود را بر روی PC توسعه می دهید و نتیجه خروجی بر روی همه Platform ها قابل اجرا است. در خصوص کارگروه: متأسفانه آن برآوردی که از کارگروه در ذهن داشتیم، با برگزاری کارگروه اول رخ نداد به همین ترتیب متأسفانه کارگروه دیگر برگزار نمی شود. در خصوص فروش بخشی از آموزشهای وب: آموزش سئو و ریسپانسیو دو بخش خالی مانده از آموزش وب هستند و در همان پکیج بدون هزینه مضاعف ارائه می گردند و به صورت جداگانه نیز قابل عرضه نخواهند بود. در خصوص پکیج ++C : تدوین این پکیج یک شاید است و همانطور که در بالا اشاره شد قطعی نیست. از طرفی ما با آن موتور بازی نخواهیم ساخت، پس اگر هدف شما بازی سازی است به پکیج احتمالی ++C ارتباطی ندارد. در خصوص آموزش اضافه تر اندروید: دوست عزیز من آقاجانی هستم. همین که آموزشهای بازی سازی به چند پکیج تقسیم می شود خودش یک نوع فروش اقساطی است. (7 سال پیش)
+2 0
استاد در مورد کار گروه باید بگم که خیلی حیف شد خیلییییییی ، من میخواستم برای کارگروه دوم ثبت نام کنم چون یکی از مشکلات عمده بچه ها تیمی کار کردن و تیمی کد نوشتن هستش که این کارگروه خیلی میتونست کمک کنه . استاد در آینده اگه امکانش فراهم شد بازم کارگروه برگزار کنید. (7 سال پیش)
+5 0
استاد ممکنه سرفصل شیء گرایی در وب رو ادامه بدین؟ مباحثی مثل abstract و Namespace و trait، آبجکت هایی مثل $foo->{$otherObj->var}. (7 سال پیش)
+2 0
استاد یه چیز دیگه در باره ی بازی سازی یه سوال دارم ! استاد بازی سازی رو با یونیتی اموزش میدید؟ اونوقت در چه زمینه ای ؟ منظورم اینه در زمینه ی برنامه نویسی ، طراحی و یا انیمیشن؟ ممنون میشم استاد اگه راهنمایی کنید. با تشکر (7 سال پیش)
+3 0
به لینک کمکی بازی سازی مراجعه کنید، اطلاعات مفیدی در آن هست. لینک (7 سال پیش)
+1 0
ممننون استاد بله این تاپیک کاملی بود حتما مطالعه خواهم کرد. بازم سپاس (7 سال پیش)
+1 0
استاد خیلی خوشحال شدم با این خبر و مخصوصا از اینکه قراره با موتور فوق العاده Unreal Engine 4 یا همون UDK بازی بسازید خیلی خوشحال شدم :-) چون من بازی های فوق العاده ای با Unreal دیدم که به هیچ وجه با Unity ندیدم کسی بسازه امیدوارم آموزش های اندروید هم تا آخر همین هفته 10-15 ساعت دیگه بهش اضافه بشه تشکر (7 سال پیش)
+3 0
استاد اقاجانی بنده فامیلتون رو میدونم فقط اشتباه تایپی بود (7 سال پیش)
+4 0
سعی کنید این اشتباه را جای دیگر مطرح نکنید. Unreal Engine 4 یک موتور بازی سازی بسیار قدرتمند است و UDK تنها ابزار Mod سازی برای بازی Unreal Tournament بوده و در واقع هیچ است. (7 سال پیش)
+8 0
سیستم نظر سنجی ریلیز شد، اطلاعات بیشتر: لینک (7 سال پیش)
+1 0
جالبه من تا الان فکر میکردم ابزار توسعه آنریل هست! البته مثل اینکه دیگه توسعه داده نمیشه و برای آنریل 3 بوده خیلی ممنون استاد (7 سال پیش)
+1 0
واقعا نظر سنجی عالی درست شده، ممنون. (7 سال پیش)
+1 0
سلام و عرض ادب خدمت استاد محترم: خیلی از سوال هایی که در انجمن مطرح می گردد بی جواب مونده و یا جواب معقولی برای آن وجود ندارد بهتر نبود به جای اینکه این همه وقت برای بازی سازی بگذارید قدری به انجمن پرسش و پاسخ توجه می کردید . بهتر نبود در پاسخ سوال ها با تنظیم یک کلیپ پاسخ می دادید. شما به برنامه نویسان سایت بگید تولیدات خودشون رو فقط لینک بدهند آیا به نظر شما این کاربران در کد نویسی قوی شدند که الان به سمت بازی سازی بروند. در انتها از تمامی زحمات شما تشکر میکنم. یاعلی (7 سال پیش)
+1 0
سلام. آیا در آینده احتمال آموزش داده کاوی و یادگیری ماشین وجود داره؟ (7 سال پیش)
+1 0
سلام خسته نباشید استاد. این موتور بازیی که میگید زبان برنامه نویسیش سی شارپ هست یا زبان دیگه ؟ اینکه بازی سازی در نهایت تیم ورک میشه قبول اما منی که اصلا دستم نمیره سمت حتی فتوشاپ فقط برنامه نویسی علاقه دارم میتونم این آموزش بازی سازی رو دنبال کنم ؟ ممنون (7 سال پیش)
+7 0
همانطور که در متن این تاپیک گفته ام، اگر ها و شاید ها زیاد است، اما بهتر است شما بجای مطرح کردن اگر ها در مسیری که برنامه ریزی شده همکاری نمایید. اگر شخصی بعد از سه سال هنوز با برنامه نویسی اندروید مشکلات ساده مطرح شده در انجمن را دارد، یا نمی تواند با تحقیق ساده آنرا حل کند، بعد از 10 سال هم این مشکل وجود خواهد داشت. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا همه خریداران سایت برنامه نویسان حرفه ای باشند و همه سئوالات ساده بی جواب، جوابی تکراری داشته باشد تا به مسیر خود ادامه دهیم. (7 سال پیش)
+6 0
در آموزش بازی سازی قرار نیست همه ، همه کاره شوند بلکه، هر بخش مورد آموزش قرار می گیرد. حالا شما در آن بخشی که احساس می کنید علاقه دارید ادامه می دهید ( از منابع سایت یا غیر آن ). اما این مهم است که همه، به همه قسمت ها آشنایی ( و نه تخصص ) داشته باشند. (7 سال پیش)
+2 0
سلام . داریم به روزی نزدیک می شویم که به سایت uncox.com می توان گفت : آرمان سایت ، سایتی که در آن می توان آموزش های مختلفی را پیدا کرد . نمیدونم اما امیدوارم که سایت Uncox در آینده نزدیک فصل جدیدی را برای محتوای "وب فارسی" رقم بزند ، امیدوارم شاهد ظهور استعداد های جهانی از این سایت باشیم و این امر دست نیافتنی نیست چون فردی با نگرش های متفاوت ، صادقانه ، حرفه ای و غیر انحصار طلبانه ای در Backend مدیریت این سایت وجود دارد . من 95 با من 94 کاملا فرق کرده ام .... . با آرزوی موفقیت روز افزون (7 سال پیش)
+1 0
سلام خسته نباشید استاد: تاریخ برگزاری دوره بازی سازی تقریبا کی میشه یه تاریخی تایین بکنید که ما خودمونو آماده کنیم، با تشکر!!!!! (7 سال پیش)
+7 0
به امید خدا آموزش بازی سازی به زودی زودی ( در همین ماه ) شروع خواهد شد. (7 سال پیش)
+4 0
سلام خدا قوت . استاد عزیز ممنون بابت زمانی که برای پاسخ گویی صرف می کنید.چند پیشنهاد داشتم خدمتتون ممنون می شم اگر مایل بودید نظرتون را در مورد آنها بگویید. اول اینکه در بعضی از کورس ها شیوه ی آموزش این هست که مدرس اول مسیر کلی را مشخص می کند و بعد هر هفته یک ساعت و یا همین حدود ها از آموزش را بر روی سایت قرار می دهد و تا هفته ی بعد که قسمت دیگری را تولید کند و آن را قرار دهد دانشجویان ایشان مشغول یادگیری هستند و به ایشان فید بک می دهند. که این فید بک به مدرس کمک می کند بتوان بازدهی آموزش خود را افزایش دهد بر خلاف شیوه ی رایج که به طور مثال سی ساعت آموزش تولید می شود و اپلود می شود و تا سی ساعت بعدی . پیشنهاد دوم این که مدتی پیش طرحی شما اجرا کردید که دوستان با کمک یک دیگر شروع به تولید اپ و وب سایت یک پروژه کنند و مدیریت آن بر عهده آنکو باشد. آیا برنامه ای برای اجرای این طر ح در خصوص گیم دارید و اگر بتوانید که آن را با شروع آموزش ها استارت بزنیدهم که بسیار عالی به طور مثال از یک جایی به بعد یک پروژه استارت بخورد با مدیریت شما و بنده که درام بازیسازی را با اموزش های شما یاد می گیرم در حال انجام یک پروژه هم زیر نظر عزیزان انکو باشد. پیشنها دیگر که به شخصه برای خود بنده بسیار مهم است این هست که بنده شما را به عنوان شخصی می شناسم که صرفا به دنبال کسب درآمد از طریق عرضه ی آموزش نیستید و زمانی به این باور رسیدم که که وقتی به تازگی با سایت شما اشنا شده بودم در توضیحات ابتدایی حتی نگران صندلی ای که دانشجو استفاده می کند هم بودیدو این برای بنده به این معنی هست که شما دغدغه ی این را دارید که بتوانی کمکی در جهت رشد بهتر یک دانشجو کنید. به همین دلیل اگر بتوانید دانشجویان را کمی بیشتر با مجموعه ی تحت مدیریت خود آشنا کنید به عنوان فردی موفق در این زمینه که عمری را در این مسیر و این علم گذرانده به طور مثال بعد از این همه سال تجربه به چه سیستمی برای اجرای یک پروژه به صورت تیمی رسیده اید و یا از چه فرمولی برای ارائه ی قیمت و زمانبندی استفاده می کنید و حتی ریز تر از چه نرم افزار هایی استفاده می کنید . چه نکاتی در مذاکرات را طی تجربه بدست اورده اید که باید رعایت شوند . در مورد یادگیری این همه مهارت متفاوت و رسیدن به سطح بالایی در هر کدام چه شیوه ای را اتخاذ کرده اید که به نظر بنده اهمیت این نکات کمتر از اموزش ها نیست بلکه بیشتر هم هست زیر ا واقعا منابع قابلی اطمینان و قوی در این زمینه کم است. پیشنهاد دیگر این که استاد جهت تشویق و تزریق هیجان بیشتر به روند یادگیری لطفا مسابقاتی را در شاخه های مختلف بازی سازی راه بیندازید به طور مثال هر کس بهترین داستان و ایده را برای انکو ارسال کند نفر اول ازش دعوت می شود که در تیم انکو حضور یافته و ضمن یادگیری با تیم انکو بازی اش را پیاده سازی کند و یا نفر دوم یک هدیه دیگر و مواردی دیگر که هم یک استعداد یابی برای جذب نیرو از جانب شما باشد و هم انگیزه ای برای دانشجویان. همین دیگر ممنون از زحمات شما . (7 سال پیش)
0 0
استاد با این حساب آموزش های اندروید به سرعت پیش نخواهد رفت.درسته؟ یا اینکه جفتشون با هم ضبط میشن؟ (7 سال پیش)
0 0
استاد یه سوال شما گفتین که این ماه آموزش بازی سازی رو شروع میکنید ولی کی میخواید به آموزش اندرویدتون برسید؟ (7 سال پیش)
+1 0
بی صبرانه منتظر آموزش‌های مفید بیشتری هستیم. با تشکر از شما (7 سال پیش)
+3 0
فوق العاده بود این خبر .به عمرم این چنین استاد مهربان و دلسوز و مسلط به امور برنامه نویسی ندیدم .یک دنیا ممنون استاد (7 سال پیش)
+2 0
تشکر میکنم از شما ما به وجود شما افتخار میکنیم فقط جهت برنامه ریزی شخصی میشه بگید که روند توسعه سایت در این ماه و ماه آینده چی هست؟؟؟ یعنی چه اتفاقایی قراره بیفته توی این ماه و ماه آینده که برنامه ریزی کنیم واسش (7 سال پیش)
+3 0
ممنون بابت زحماتی که می کشید؛ به نظر من مهم تر از خود دانش نحوه انتقال دانش هست که حق اون دانش ادا بشه؛ شما عالی هستید. (7 سال پیش)
+5 0
برنامه ریزی حدودی در متن تاپیک مطرح شده. (7 سال پیش)
+5 0
بازی سازی خیلی خوبه من با اینکه خیلی علاقه ندارم بازی ساز بشم ولی به خاطر اینکه با تکنیک‌های برنامه‌نویسی که شما در خلال آموزش‌ها یاد میدید آشنا بشم پکیج رو تهیه میکنم و مطمئنم لذت خواهم برد. یک پیشنهاد هم داشتم به نظرم الان که وقت آزادتری دارید آموزش‌هایی با عمومیت بالاتر هم قرار بدید. مثلا وردپرس رو من چند وقت پیش بصورت خودآموز یاد گرفتم ولی وقتی برای مسائل مختلف و پیشرفته‌تر جستجو میکردم هیچ سایتی آموزش مدون و خوبی براش قرار نداده بود. آموزش‌های خارجی هم از بین مواردی که من بررسی کردم فقط لیندا خوب بود و بقیه صرفا چند ساعتی ویدیو ضبط کردن که عموما هم به مباحث پایه‌ای اشاره داشتن و از یک سطحی بالاتر نرفته بودن. از طرفی نیاز خیلی بالاست. خیلی از غیر کامپیوتری‌ها هم دنبال یادگیری وردپرس هستن. به نظرم حتی میشه دو تا کورس براش گذاشت یکی آموزش ساخت وبسایت بدون کدنویسی و یکی آموزش حرفه‌ای‌تر وردپرس و نوشتن پلاگین و قالب و... و مطمئن هستم که مورد استقبال شدیدی قرار می‌گیره. پیشنهاد دیگه هم آموزش c# و فریم ورک‌های مختلف php مثل yii و.. است. این‌ها هم به نظرم بازار خوبتری نسبت به بازی سازی خواهند داشت. چون بازی سازی واقعا عشق و علاقه و حوصله زیادی میطلبه در کنار اون توی جامعه امروز ما شرکت‌های خیلی بزرگ و حرفه‌ای هم تو این زمینه فعال نیستن که دانشجو با خیال راحت یکسالی رو آموزش ببینه و از آینده شغلی خودش مطمئن باشه. البته میدونم برنامه‌نویسی چیزی نیست که مثلا شما بازی‌سازی یاد بگیری نتونی کار دیگه بکنی و مهم اون کانسپت برنامه‌نویسی هستش. ولی به هرحال عنوان پکیج هم مهمه بخصوص خیلی افرادی که در حال حاضر مثلا توی زمینه وب شاغل هستن میتونن با خرید پکیج‌های مختلف دانششون رو تو حوزه تخصصی‌شون زیاد کنن. البته من دانشجو هستم و استاد شمایید، قطعا بهتر از من تمام این موارد رو میدونید فقط خواستم نظر خودم رو هم گفته باشم. (7 سال پیش)
+14 0
درسته، همانطور که در این کامنت نظر مطرح شده، ورد پرس هم جزو مباحثی است که احتمالاً تدوین خواهیم کرد. (7 سال پیش)
+2 0
خب من میخواستم نظرمو اینجا بذارم ولی گویا اشتباه کردم :) (7 سال پیش)
+3 0
سپاس از زحماتی که کشیدن و امیدوارم که همیشه انقدر خوب و باکیفیت به کارتون ادامه بدید{قلب} و مهمتر از همه امیدوارم که نگاه مهربانانه تری نسبت به دوره LAMP داشته باشید و غیر از دو سرفصلی که "قراره قراره قراره بیاد" آموزش پروژه های متنوعی از دنیای وب در دستور کار خودتون قرار بدین به نظر من چیزی مثل وردپرس که آموزش هاش تو فضای وب پره در مقابل پروژه های متنوعی که خودمون میتونیم بنویسیم خیلی چیزه کوچیکیه، من خیلی وقته این دوره رو تهیه کردم و توی این چند ماه شاهد پیشرفت بقیه دوره ها مثل آندروید بودم ولی متاسفانه هیچ خبری از قسمت های جدید دوره LAMP نشد! من فکر میکنم استاد آقاجانی عزیز{گل} نگاه جدی تری نسبت به دوره آندروید دارن به طوری که حتی اسلاید گرافیکی فقط برای این دوره طراحی شده، حالا این نگاه جدی تر میتونه از علاقه شخصی ایشون و یا تعداد بیشتر کاربران این دوره باشه! و سخن آخر: امیدوارم همه عزیزانی که برای این سایت زحمت کشیدن موفق و سلامت باشند {گل} (7 سال پیش)
+14 0
دوره وب برای من به همان اندازه اهمیت دارد که دوره اندروید دارد اما اگر بخوام انصاف رو رعایت کنم، حقیقتاً دوره بازی سازی تافته جدابافته ای خواهد بود. اما دلیل اینکه به اندروید توجه مضاعف شده بخاطر پیر شدن دوره پیشین است که حدود سه سال از آن می گذرد و خیلی چیزها تغییر کرده. اما در خصوص دوره وب هیچ چیزی تغییر نکرده و CentOS 7 همچنان آخرین نسخه است و PHP نیز تغییرات شگرفی نداشته. از طرفی ذات وب محدود است به HTML, CSS, JS, PHP و تکنیک همیشه همان است کافیست دیزاین عوض شود. اما اندروید محدود است به بسیاری از تکنیک های برنامه نویسی، سخت افزاری، گرافیکی و ... و بازه گسترده تری را در بر می گیرد و پشتیبانی بیشتری نیز نیاز خواهد داشت. آموزش بازی سازی هم بخاطر گستردگی چند ده برابری نسبت به اندروید و چند صد برابری نسبت به وب قطعاً ساپورت و دقت بیشتری نیاز خواهد داشت. (7 سال پیش)
+2 0
استاد میشه یه درخواست داشته باشم خدمتتون .برای پکیج وب اگه ممکنه یه پروژه رو آموزش بدین که از api های گوگل مثل گوگل مپ توش استفاده بشه و یکم هم دیزاین پیشرفته در دست آموزش هاتون باشه الان با اینکه چند وقتی هست وب رو شروع کردم هنوز هضم دیزان در قالب فریم ورک جدید برام مشکله . بابت تمامی زحمات و محبت های شما متشکرم از طرف : دانشجوی دانشگاه صنعتی uncox (7 سال پیش)
+1 0
آیا در آینده شاهد تدوین آموزش متلب خواهیم بود؟ (7 سال پیش)
0 0
سلام آموزش سری جدید اندروید که بخش های جدیدش اضافه میشه استاد ؟ کل آموزش هارو دیدیم (7 سال پیش)
+1 0
لینک (7 سال پیش)
+1 0
درباره بازی های ویدئویی لینک بالا (7 سال پیش)
+2 0
استاد نمیشه زودتر سرفصل آفلاین اندروید رو آپدیت کنید؟ اینطوری خیلی مطالعه مشکل میشه. (7 سال پیش)
+3 0
سلام استاد. من درخواست دارم در صورت امکان در آموزش های وب به node.js و angular.js و MDL هم بپردازید. ممنون (7 سال پیش)
+2 0
سلام استاد. آیا تو آموزش جدید اندروید طراحی ui مطابق با متریال دیزاین هم قرار خواهد گرفت؟ مثلا استفاده از FAB ها و تولبار و ... (7 سال پیش)
+2 0
سلام استاد . درمورد فریمورک های آماده مثل لااراول برنامه ای ندارین؟ (7 سال پیش)
+8 0
همانطور که مطرح شده آموزش اندروید به زودی کامل تر خواهد شد. آموزش فریم ورک های وب هنوز در برنامه ما نیست و برای آن فعلاً برنامه ای نداریم، شاید در آینده نه چندان نزدیک. در خصوص آموزش متلب، ممکن است اگر مدرس واجد شرایط و مورد تأیید وجود داشته باشد عرضه شود. پکیج وب کاملتر خواهد شد اما مباحث Seo و Responsive و چند موضوع متفرقه ، در دستور کار است و احتمال دارد پس از آن پکیج وب بسته شود. اگر قرار باشد مطلب بیشتری عرضه شود مثل سایر Framework ها، سرفصل جداگانه ای ایجاد خواهد شد. (7 سال پیش)
0 0
سلام استاد عزیز برنامه ای برای قرار داد با یک مدرس حرفه ای جهت آموزش شبکه به صورت صفر تا صد ندارید؟ (7 سال پیش)
+8 0
نه متأسفانه، افراد زیادی برای ما درخواست تدوین آموزش می کنند اما تا زمانیکه فن ایشان + قدرت انتقال مفهوم مورد تأیید نباشد، امکان همکاری با ایشان را نداریم. به خاطر همین فیلتر ، پکیج های محدود است چون کیفیت برای ما مهمتر از کمیت می باشد. (7 سال پیش)
+2 0
بنده خیلی مشتاق یک اموزش کامل در مورد شبکه و در کنار آن بحث امنیت آن هم با استاندارد های مد نظر استاد هستم. امیدوارم هر چه زود تر مدرس با تخصص لازم پیدا بشه. (7 سال پیش)
+1 0
استاد در سری بعدی آپدیت مباحث آموزش سری جدید اندروید چه مباحثی رو اضافه میکنین ؟ تقریباً کی به مباحث متریال دیزاین میرسیم ؟ (7 سال پیش)
+2 0
آقای گروسی، این سئوال بارها پرسیده شده، ممنون خواهم شد سئوالات غیر تکراری مطرح نمایید. (7 سال پیش)
0 0
استاد کجا پرسیده شده لینک بدین بخونم من پیدا نکردم (7 سال پیش)
+1 0
لینک (7 سال پیش)
+1 0
این نظر رو دیدم آقای عباسی بازم ممنون (7 سال پیش)
+1 0
با سلام سپاس فراوان بابت اینهمه تلاش و جدیت در کار، مخصوصأ مباحث آموزشی و همچنین آرزوی بهترینها برای مهندس آقاجانی و تیم خوبشون شخصأ خیلی مشعوف هستم که با این سایت آشنا شدم و امیدوارم همیشه برقرار باشید با تشکر (7 سال پیش)
+2 0
ممنون از زحمات زیادی که در این راه می کشید...قدردان زحماتتون هستیم استاد عزیز (7 سال پیش)
+2 0
سلام بی صبرانه منتظر آموزش های جدید و تکمیل آموزش های قدیم هستیم ... (6 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
uncocoder  7 سال پیش
+13 0

نسخه Responsive و Mobile Friendly سایت عرضه شد:

اصولاً ساخت یک سایت Responsive کار ساده ای است و دردسری هم ندارد. اما چرا تا بحال ما سایت را Responsive نکرده بودیم، علل زیادی داشت. مهمترین عامل بازدارنده این بود که در حال نوشتن یک FrontEnd Framework برای uncox Framework بودیم که چندی پیش به اتمام رسید و به کمک آن تمامی UI سایت به سادگی هر چه تمام و با امکاناتی که از سمت سرور و Client ( هر دو ) قابل تغییر است پیاده سازی می شود. از جمله منویی که در بالای صفحه می بینید که در حالت موبایل هم به شکل دیگری کار می کند و ...

همینطور منتظر بودیم که سرویس پرسش و پاسخ جدید را عرضه کنیم ( که عرضه شد ) و همه اینها اولویت کار ما را به بازنویسی بخش های مختلف سایت واداشت.

قطعاً ایرادهای جزئی و کلی در این UI وجود دارد اما به عنوان یک کار Progressive و میان برنامه همیشه در حال آپدیت خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، پیگیری اخبار و گزارش باگ در این خصوص ، به این تاپیک مراجعه نمایید.

+2 0
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد گرامی کماکان از زحمات شما برای هر چه بهتر شدن امکانات سایت قدردانی میکنم. (7 سال پیش)
+3 0
درود | واقعا سایت الان خوبه شده ... ان شا الله قدم بعدی آپدیت نرم افزار سرفصل آفلاین باشه (: (7 سال پیش)
+2 0
این که همیشه به فکر بهتر شدن از قبل هستین خیلییییییییییییی خوبه ، ممنون از زحماتتون . تغییرات فوق العادن استاد . (7 سال پیش)
+4 0
اگه میشه توی سرفصل های آموزش وب، ساخت یک فریمورک Frontend رو هم قرار بدید. چون آموزش فریمورک Backend رو قرار دادید و با این گزینه، پکیج کاملتر میشود. همچنین این قسمت در سرفصل های جدید مورد نظر شما (گرافیک پیشرفته) گنجانده میشود. (7 سال پیش)
+6 0
برنامه نویسی UI Frontend بسیار دشوارتر و خاص پروژه است و پیشنهاد می کنیم که برای Frontend از کتابخانه ها و Framework هایی نظیر Bootstrap و ... استفاده کنید که به دلیل سادگی در استفاده نیازی به آموزش ندارند. (7 سال پیش)
+3 0
استاد عزیز اگر مایل بودید در آموزش هایتان در بعضی از قسمت ها به تحلیل برخی از اپ ها هم بپردازید به طور مثال این که اپلیکیشنی مانند اینستاگرام فکر می کنم UI اش به صورت html ای هست و مواردی از این دست که با تکنولوژی های که در اپلیکیشن های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند هم اشنا بشویم از طرفی فکر می کنم اگر در مورد سرفصل ها هم نظر سنجی بگذارید بسیار خوب باشد. (7 سال پیش)
+1 0
سلام خدمت دوستان و جناب آقای آقاجانی,من چند سوال از آقای آقاجانی دارم,نمیدونم جاش تو این تاپیک هست یا نه ولی چون حتما خود ایشون باید جواب بدن فقط همین تاپیک رو پیدا کردم: 1.در آموزش های وب دقیقا چه چیزی آموزش داده شده است؟ -> طراحی سایت؟ , نوشتن سرور؟ (و آیا این آموزش میتونه در توسعه اپ ها و بازی ها مفید باشه یا خیر. 2.در مورد بازی های آنلاین سوال داشتم,سرور این بازی ها چگونه و با چه زبانی طراحی می شود؟(لطفا با مثال پاسخ دهید,از بازی های کوچک موبایلی گرفته تا بازی های بزرگ,البته در مورد بازی های کوچک مثل clash of clans که تقریبا پیچیدگی خاصی وجود ندارد چون بازی real time نیست و البته برای مثال در اینگونه موارد و مثلا در انجین یونیتی میشه از نود جی اس استفاده کرد ولی لطفا در مورد بازی های بزرگ هم صحبت کنید,مثلا بازی ای مثل world of warcraft که سورس سرور هایش در دسترس هست,کد های رور آن با سی پ پ نوشته شدن,ولی چطوری؟ به چه علمی احتیاج داره؟ یا مثلا بازی battlefield 1 به تازگی منتشر شد و بخش مولتی پلیر آن فوق العاده عمل کرد(در اینجا منظورم از فوق العاده بدون تاخیر و لگ بودن بازی در بخش مولتی پلیره) این رو هم اضافه کنم که من چند وقتی هست که در حوضه ی بازی سازی فعالیت میکنم و منظورم از این حرفا این نبود که میخوام بتلفیلد بسازم! :) در مورد سوال دو باید بگم که من فقط احتیاج به یه سر نخ دارم :) (7 سال پیش)
+1 0
سلام استاد فقط میگم دمت گرم .... یک کلام (7 سال پیش)
+4 0
در خصوص جزئیات آموزش وب، بخش های رایگان آنرا مشاهده نمایید و سرفصل آموزش بیانگر همه چیز است. در خصوص سئوالات شما در خصوص بازی های شبکه ای، هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد. با هر زبانی می شود یک سرور بازی ساخت و یک بازی تحت شبکه ساخت. سر نخ هم Socket Programming است. همینطور Web service ها در خیلی از بازی ها جواب می دهد. (7 سال پیش)
+2 0
خیلی ممنون از پاسختون آقای آقاجانی,یک سوال هم دارم راجع به برنامه ی چت که شما از socket programming استفاده کردید ولی این برنامه چت داخل شبکه هست.سوال من اینه که برای ساختن یک برنامه ی چت که محدود به شبکه ی داخلی نباشه,چطوری میشه از سوکت ها استفاده کرد؟ یک اشاره ی جزیی کردید در آموزش,آیا باید دو کلاینت سوکت باز کنن به سمت سرور و سرور اطلاعات رو از یه کلاینت بگیره و تحویل اون یکی بده؟ و یک انتقاد هم دارم نسبت به آموزش های وب,در تمامی آموزش ها یک قسمت صفری وجود داره که در اون قسمت راجع به موضوعاتی که مورد آموزش قرار گرفته و کاربرد این آموزش صحبت میشه ولی در آموزش وب خیر.(میدونم که شما مشغله ی زیادی دارید و اینکه بخواید حدود نیم ساعت درباره ی پکیجی که تموم شده و فقط آپدیت میشه حرف بزنید کار خسته کننده ایه ولی خیلی ممون میشیم اگر این کار صورت بگیره :) و از این فرصت استفاده میکنم که از شما تشکر کنم که لطف بسیار زیادی به من و بقیه ی بچه ها سایت میکنید و در قبال مبلغ ناچیزی علمتون رو با ما سهیم میشید و ... امیدوارم فعلا رویه ی ایده آل گراییتون رو ادامه بدید :) (7 سال پیش)
+4 0
در مورد بخش صفر آموزشهای وب حق کاملاً با شماست. در خصوص سوکت، هم درست تشخیص دادید، به همین منوال انجام می گیرد. (7 سال پیش)
+3 0
درود بخاطر این تخفیف بزرگ ، اما آخه الان ؟ (7 سال پیش)
+3 0
درود بخاطر این تخفیف بزرگ ، اما آخه الان ؟ تمام تخفیف های دنیا جمع شدن بعد از خرید من اعمال بشن ، #طنز_تلخ (: (7 سال پیش)
+2 0
استااااااااااااااااااااااااااااااااااد ؛همیشه ما رو غافلگیر می کنین . تخفیف خیلییییییییییییییییییی خوبه :)))) (7 سال پیش)
+2 0
سلام ،من تخفیف به سبک آموزش های جدید اندروید رو بیشتر میپسندم تا این نوع تخفیف . به نظر من اگه بیاین برای بقیه آموزش های سایت ،مثل تخفیف آموزش های جدید اندروید عمل کنید خیلی بهتر میشه.به طور مثال من الان میخوام آموزش های ios رو بخرم ،اگه شما بیاید یه تخفیفی بر اساس امتیاز تخصصی کل انجمن ها برای خرید یه محصول بذارید هم فروش آموزش ها بیشتر میشه و هم انجمن فعالتر میشه .البته این نظر من هستش و صاحب نظر شما هستید هر طور که دوست دارید میتونید عمل کنید.یه تشکر هم میکنم ازتون به خاطر تخفیف و آموزش های جدیدی که قراره تدوین کنید. (7 سال پیش)
+4 0
سلام ، ارائه تخفیفات کاملا غافلگیرانه هست و غافلگیرانه هم به پایان میرسند اما در آینده تخفیفات کمتری ارائه میشود و سیستم تخفیفات به شکل دیگری تغییر خواهد کرد که فعلا در خصوص این موضوع هیچ چیز مشخصی وجود ندارد . (7 سال پیش)
+6 0
ارائه تخفیف در همه دنیا، چه ایرانی چه غیر ایرانی، غافلگیرانه است. حالا در بعضی سایت ها تخفیفاتی به نام عید تا عید، یا ... مطرح می شود که در سایت ما وجود ندارد و تخفیفات سایت ما زمان نامشخصی شروع می شوند ( و می شده اند ) و جدیداً در زمان نامشخصی هم به اتمام می رسند. در همه جای دنیا ارائه تخفیف برای فروش بیشتر است که معمولاً به دلیل گرفتاری های مالی آن بنگاه، یا جذب سرمایه جهت انجام پروژه ای جدید صورت می گیرد برگزار می شود ؛ که برای ما هر دو را شامل می شود. در همه دنیا، تخفیفات، به برخی سود واضح می رساند و برای برخی احساس ضرر دست می دهد. خود ما هم قربانی بسیاری از تخفیفات این چنینی شده ایم. به هر حال امیدوارم دوستانی که پیشتر خریداری کرده اند ما را درک کنند که ما نیز برای رفع مشکلات مالی خود، افزایش سرمایه جهت انجام فعالیت های مفیدتر و افزایش نقدینگی ؛ نیاز به برگزاری این نوع تخفیفات خواهیم داشت. (7 سال پیش)
+3 0
این نوع تخفیف ها بسیار خوبه و خب رقم بسیار بالایی هم تخفیف خورده اما خب حداقل اون بالای سایت نزنید تا نفهمیم | : خدایی وقتی فهمیدم کمرم شکست (7 سال پیش)
+2 0
یه مورد الان متوجه شدم ... وقتی بین متن از اموجی استفاده میکنیم فقط متن قبل از اموجی ارسال میشه و متن بعد از اموجی پاک میشه ... و اموجی هم ارسال نمیشه . (7 سال پیش)
+2 0
ببخشید تیکه تیکه شد ... این عکس رو ببینید لینک (7 سال پیش)
+1 0
ممنونیم استاد.این تخفیف ویژه واقعا سوپرایزم کرد.منم نهایت سواستفاده رو بردم و طراحی وب رو خریدم (7 سال پیش)
+4 0
امکان استفاده از emoji فعلا در اختیار مدیران هست ، خیلی از امکانات در سرویس پاسخ وجود داره که هنوز به شکل رسمی معرفی نکردیم ، ان شاا... بزودی امکانات زیادی سرویس پاسخ اضافه خواهد شد . (7 سال پیش)
+4 0
چرا سو استفاده ؟ شما نهایت استفاده رو بردید ، کسانی هم که پیشتر خرید کرده اند اگر شروع به مطالعه کرده باشند سودشان را بردند. این ذات تخفیف هست که همه را غافلگیر میکند . (7 سال پیش)
+2 0
درود ، استفاده از اموجی رو برای سایر کاربران بزارید #_# | گاهی اوقات آدم چیزی مینویسه که فقط با اموجی میشه منظور واقعی رو رسوند ، که اگه نباشه طور دیگه برداشت میشه و خوب نیست ... ^_^ (7 سال پیش)
+2 0
@ Rouhollah MohammadZadeh : جالبه ، اون موقع که پولو دادی کمرت نشکست ، حالا که تخفیف خورد شکست ؟! دمت گرم ، 1 ربعه دارم میخندم ☻ (7 سال پیش)
+1 0
می خواستم هفته پیش پکیج توسعه وب رو بخرم خوب شد اوموقع نخریدم. دیروز تا تخفیفو دیدم خریدم (7 سال پیش)
+2 0
استاد آقاجانی ببخشید یک سوال کلی در مورد زبان های برنامه نویسی php داشتم یکی از دوستان نسبتا معروف که بازی آنلاین بسیار پرطرفداری با یک میلیون یوزر فعال داره ازش درباره php پرسیدم میگفت که دیگه قدیمی شده خیلی سریع به تغییرات واکنش نشون نمیده و فقط برای کارهای کوچیک مناسبه و برای کارهای متوسط یا بزرگ محدودیت درست میکنه! همچنین میگفت سایت های بزرگ دنیا تکنولوژی های دیگه ای استفاده میکنن میخواستم اگر لطف کنید یک توضیحی در این مورد واسم بدین (7 سال پیش)
+8 0
احتمالاً ایشان اطلاعات مناسبی در خصوص PHP و برنامه نویسی نداشتند. لزوماً موفقیت یک فرد در یک حوزه به معنی قوی بودن اطلاعات فنی ایشان نیست. 1 میلیون یوزر هم آمار معمولی برای یک بازی آنلاین است. در کل بهتر است به حاشیه ها توجه نکنید و برای انتخاب مسیر وسواسی نشوید. شما از هر مسیری بروید چه PHP چه #C چه Java و ... اگر درست مطالعه کنید برنامه نویس خواهید شد و برنامه نویس در قفس تکنولوژی محصور نیست. (7 سال پیش)
+1 0
سلام واسه ساخت قسمت لایو اینستاگرام چیا باید یاد بگیریم ؟ (7 سال پیش)
+2 0
سلام . هر زبان برنامه نویسی کاربرد خاص خودش رو داره و هیچ کدوم جایگزین دیگری نیستند . مثلا برای ساخت نرم افزار چت ممکن هست از چند زبان استفاده شود این برنامه نویس رو مجبور خواهد کرد که در حد اون نیازش تا میتونه یاد بگیره . (7 سال پیش)
+1 0
برای ساخت نرم افزار های چت روم بستگی به انتخاب شما خواهد داشت که میخواید اپلیکیشن تان را در موبایل توسعه دهید یا ویندوز یا وب چون معولا سازندگان جدیدا برای نوشتن App هاشون که در هر سکویی اجرا شود معمولا زبان هایی رو انتخاب میکنن که مولتی پلتفرم باشه . حتی نرم افزار تلگرام نسخه ویندوز با اسکریپت نوشته شده . (7 سال پیش)
+3 0
سلام استاد خیلی خیلی منتظر آموزش ها هستیم میخواستم بدونم کی استارت کار زده میشه؟؟ (7 سال پیش)
0 0
سلام استاد ما میتونیم آموزش وب رو قسطی بخریم :) ؟ (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .