آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

نظرسنجی: تاپیک الگوریتم نویسی

محسن موحد  8 سال پیش  7 سال پیش
+10 0

سلام.

خیلی وقته توو فکر اینم تاپیکی ایجاد کنم در مورد الگوریتم نویسی.
به این نحو که دو تاپیک ایجاد کنم و یک تاپیک سؤال برنامه نویسی بیاد و دیگری سؤالات بهمراه جواب هایشان. و دوستان (همه) هر کسی الگوریتم خودشو برای سؤال بذاره در تاپیک اول که مخصوص جواب دوستان هست و الگوریتم هایی که جواب صحیح دارن با تفکیک سوالات و بصورت منظم , من در تاپیک دوم که بصورت جامع هست , بهمراه راه های متفاوت حل یک سوال که توسط دوستان گذاشته شده و با نام خودتون , اونجا بگذارم.
(یک سؤال میتونه راه های متفاوتی داشته باشه.)

قطعا یکی از مهمترین فاکتورها توو برنامه نویسی, الگوریتم نویسی و قدرت تجزیه و تحلیل مسائله.

سؤالات از ساده ترین سؤالات شروع میشه و تا پیچیده ترین سؤالات ادامه پیدا میکنه.و ان شاءالله میتونیم یک بانک جامعی در تاپیک دوم داشته باشیم.که کار بچه های UNCOX باشه.

نظر شما چیه؟ این تاپیک واسه همممون میتونه مفید باشه.

اگه پایه این و مشکلی نیست اینکارو عملی کنیم؟

منتظر نظراتتونم.

یا علی(ع)

+1 0
خیلی خوبه، موافق نباشم چی باشم :) (8 سال پیش)
+1 0
لزومی به ایجاد 2 تاپیک نیست ، میتونید در یک تاپیک چندین سوال ایجاد کنید و برای هر کدوم جواب های جدا البته نیاز به هماهنگی با استاد داره . (8 سال پیش)
+3 0
سلام. ایده خوبیه. اصلا به نظر من برنامه نویسی یعنی "هنر تجزیه و تحلیل مساله به صورت بهینه" و در واقع برنامه نویس های حرفه ای کسایی هستند که راه حل(الگوریتم) حل مساله را به بهترین شکل پیدا می کنند. کار بسیار خوبیه، همین که راه حل های متفاوت یه مساله را ببیند و طرز تفکر دیگر برنامه نویسها و راه حلهاشون هم ببینید، زمینه ای است که روش پیدا کردن راه حل ها را یاد بگیرید. اصلا به نظر من کسایی که میگن برنامه نویسی سخته به خاطر اینه که راه حل و مراحل رسیدن به جواب (الگوریتم حل مساله) را یاد نگرفتن. (8 سال پیش)
+1 0
این نظر سنجی بخاطر همین موضوعه.البته قبلش میخواستم به استاد پیام بفرستم ولی دیدم این موضوعم میتونه مثل موضوع های قبلی که تاپیک واسشون زدم باشه. در هر صورت ما تابع دستورات مدیریت هستیم.روال کارمم به این صورته که دوتاپیک جداگانه باشه.در یک تاپیک همه افراد در صورتی که خواستن در سوالات و پاسخ ها شرکت کنن و اگر موضوعی رو متوجه نشدن سوال کنن و در تاپیک دوم فقط خودم پستارو بصورت سوال و جواب و نام پاسخگو و توضیحات هر جواب بذارم که منظم باشه. منتظر نظر استاد هستم. (8 سال پیش)
+1 0
منظور من در رابطه با نحوه ایجاد تاپیک هست درواقع سرویس پرسش و پاسخ این امکان رو هم داره که چندین سوال درون یک تاپیک پرسیده بشه که باید استاد این قابلیت رو برای اون تاپیک فعال کنند . (8 سال پیش)
+1 0
عالی هست اگر صورت سوالات کاربردی هم باشه حتی بهتره ! مثلا در خانه اندروید استاد یه سری مسابقه برگزار کردند مثلا نوشتن یک ماژول وب سرویس ... حالا اینجا هم سوالات به همین ترتیب باشه خیلی عالی میشه. تشکر (8 سال پیش)
+1 0
خوبه . بسم الله (8 سال پیش)
0 0
محسن جان چی شد؟؟؟ داداش من الگوریتم خیلی دوست دارم هر چند زیاد حالیم نیست ولی عالی میشه اگه استارتش رو تو بزنی (8 سال پیش)
+2 0
ان شاءالله تا هفته ی آینده استارت تاپیک رو میزنیم. (8 سال پیش)
+1 0
محسن جان یه هفته شد ها ... :) گفتم یاد آوری کنم! (8 سال پیش)
+1 0
up (8 سال پیش)
+1 0
دوستان فعال نیستن.اگه فعالین که شروع کنم.البته بگم سؤالات از تشخیص عدد زوج و فرد یعنی آسونترینا تا کم کم پیشرفته تر شروع میشه! (8 سال پیش)
+1 0
اقا ما هستیم . بسم االه . فقط یه توضیحی هم بده که چطوری باید فعالیت داشته باشیم و بعد شروع کنیم. (8 سال پیش)
+2 0
این روزا همه درگیر امتحانات هستن (همینطور خودم) ، از هفته آینده با کم شدن شر امتحانات همه فعال میشن... پس کم کم دیگه شروعش کنیم ... یه پست و سوال آزمایشی برید تا قلقش دستمون بیاد :) (8 سال پیش)
+2 0
اسم گروهم بزاریم : این چند نفر D: (8 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
ABOLFAZL  7 سال پیش
+1 0

عهههم یا الله چی شد پس شروع نمیکنین؟؟؟؟


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .