آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

درک نکردن اموزش

hjmcoder  6 سال پیش  6 سال پیش
0 0

دوستان من اموزش وب رو دانلود کردم قسمت رایگانش رو تا فبلمی که داخلش دیتا بیس رو توضیح میداد رو کامل درک کردم و فهمیدم اما به فیلم وصل کردن دیتا بیس به پی اچ پی که رسیدم هیچی رو ازش نمیفهمم کاملا سر در گم شدم و نمیدونم چیکار کنم که فکر هم نکنم طبیعی باشه و الان پروسه یادگیریم متوقف شده اگه راه حلی دارید ممنون میشم ذکر کنید.

0 0
اون قسمتی از کد رو که متوجه نمیشید رو در پست بعدی قرار بدید (از طریق دکمه Embed Source) (6 سال پیش)
0 0
اشکال نداره دوست عزیز خود استادم میگن که ممکنه نفهمین. شما اصلا متوقف نشین و ادامه بدین بعدا کم کم خودتون میفهمین (6 سال پیش)
+1 0
به این دلیل که شما باید کتاب هم بخونید (به صورت pdf یا سایت‌های آموزشی)، صرف گوش دادن به این آموزش‌ها این احساس بهتون دست می‌ده که توی دریایی از نکات و اطلاعات که پایانی نداره گم شدید. اگر شما برای مثال HTML رو یک شهر فرض کنید این آموزش داره از کمربندی این شهر به شهر بعدی که مثلاً CSS است می‌ره. این روال تا پایان ادامه داره، به نظر من یک دور آموزش‌های سایت لینک رو قبل از ورود به بحث مورد نظر مطالعه کنید بعد این آموزش‌ها رو گوش کنید، این کار باعث می‌شه به‌شدت این سردرگمی کاهش پیدا می‌کنه و می‌تونید از نکات آموزشی آموزش‌های این سایت به بهترین شکل بهره بگیرید. (6 سال پیش)
+1 0
بار ها و بارها ببینید فیلمها رو من هم زمانی که به بخش mvc رسیدم اصلا درک نمیکردم که استاد داره چیکار میکنه اما اگه دروغ نگم شاید حدود ۲۰ بار همون فیلم mvc-routing-theme رو دیدم و در ده قسمت بعدی که فیلم رو می دیدم باهاش همگام کد هم نوشتم و الان با خودم میگم چقدر ساده بوده . تکرار و تمرین ذهنتون رو باز میکنه (6 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .