آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

لطفا استاد پاسخ بدهند

علیرضا  7 سال پیش  6 سال پیش
+5 0

سلام خدمت استاد گرامی و همه دوستان 

 

راستش من توی این تقریبا دوسالی که عضو این سایت شدم هر روز بیشتر از روز قبل این سوال واسم بزرگ میشه که استاد این همه دانش رو چطور فرا گرفتن (منظورم منبع یادگیری هست ) ؟

میدونم که حاصل سالها تلاش و زحمت ایشون هست ولی بالاخره هر چیزی یه شروع داره. وقتی یه کسی مثل استاد یه موضوعی رو دوست دارن یاد بگیرن از کجا شروع میکنن ؟

دوست داشتم منابع بادگیریتون رو بدونم استاد

+5 0
من نظر خودمه و انشالله استاد هم تو نظری دیگه راه رسیدن خودشون به این مرحله رو توضیح میدن . ولی چیزی که وجود داره اینه که استاد یه برنامه نویس فوق العاده هست و شکی توش نیست ولی اینکه آیا فقط یه دونه استاده تو ایران ؟ نه افراد خیلی خیلی توانمند دیگری وجود دارند که بی سرو صدا پروژه های بزرگ کار میکنند و بیشتر گمنامند ولی استاد هم که میتونست این کارو بکنه و چند صد برابر درامدی که از این سایت داره رو داشته باشه ولی لطف کردن که علمشون رو به اشتراک بزارن. استاد مرد بزرگی هست و علم زیادی داره ولی مطمعن باشید که اخر خط نیستن و شما خودتون هم با کمی تلاش و پشت کار حتی میتونید تو خیلی چیزا از خود استاد هم پیشی بگیرید . استاد یه انسان معمولیه و فرقش با خیلیا اینکه از جون مایه گذاشته برای اهدافش و نذاشته خواسته ها و ایده ها و آرزو هاش در حد حرف باقی بمونند . (7 سال پیش)
+3 0
درسته دوست عزیز. ولی اینکه به این دقیقی و تمیزی یاد بگیری یه بحث دیگه هست. من خودم بعضی از کارهایی که توی کامپیوتر بلدم واقعا از صفرش رو با مطالعه و تحقیق بدست آوردم و هیچ کلاسی نرفتم. مثلا فتوشاپ. ولی بحثی که بیان کردم به این دلیله که دونسته های استاد یه جوری دقیق و تمیز هست که آدم رو به پرسیدن این سوال ترغیب میکنه (7 سال پیش)
+2 0
تنها چیزی که انسان میتونه در هر زمینه به بهترین سطح علمی برسه قدرت تحلیل و حلاجی کردن(البته به شیوه منطقیLogic) صد البته با چاشنی خلاقیت هر فرد است. (7 سال پیش)
+1 0
اگه پکیج وب رو خریداری کردی فک کنم استاد یک توضیح در بخش mvc-themeplate-routing در اواخر آموزش گفتند ایده تمیز نویسی در php رو از کدایگنایتر دریافت کردند . حالا باقی مهارت ها رو با دقت و نکرکر و صد البته با پشتکار میتونین بدست بیارین (7 سال پیش)
+13 0
سلام دوستان گرامی، ممنون از تعاریف شما. وسواس بدترین و بهترین دشمن من هست. هم وقتم رو می گیره، هم مانع از درآمد کلانی که می تونم داشته باشم میشه و هم باعث تولید محصول با کیفیت و پایدار میشه. در جمع کنترل کردنش خیلی سخته و به نظرم من توانایی کنترل کردنش رو تابحال نداشتم. اما از نظر اینکه منبع مطالعاتی من چی بوده: جز اینترنت چیز دیگری نبوده و برای یادگیری یک سوژه جدید ، تنها یه پروژه بزرگ برای خودم در نظر می گیرم و با تحقیقات پراکنده اون رو انجام میدم. بعدش آنقدر با این پروژه سر و کله می زنم تا از نظر منطقی حس خوبی داشته باشم و هر سئوال در ذهنم بوده و هر شکی که داشتم رو تبدیل به یقین کنم. وقتی مدتی از اون پروژه بگذره اگر بخوام بیشتر توسعش بدم، راضی نمیشم و تصمیم می گیرم یکی دیگه از اول بنویسم و اون موقع هست که خیلی متفاوت تر کد نویسی انجام میشه. در جمع نمی تونم شیوه خاصی ارائه بدم جز اینکه اگر می خواید پولدار بشید شیوه من رو به کار نگیرید ولی اگر می خواید از خودتون راضی باشید، شیوه من ( وسواس در کار ) رو در پیش بگیرید. (7 سال پیش)
+3 0
سلام استاد و همه دوستان عزیز. استاد، یعنی شما کلا سورس رو بی خیال میشید؟ و یک پروژه جدید ایجاد میکنید؟ و از مثلا فانکشن هایی که قبلا نوشتید اصلا استفاده نمیکنید؟ (7 سال پیش)
+3 0
وقتتون رو چطوری مدیریت میکنید ؟ یادگیری و سرچ به اندازه کافی وقت گیر هست ، فکر میکنم شما از یه مرحله توانایی ها رد شدید که الان در این سطح از توانایی به این صورت میتونید جلو برید ، و احتمالا باید چند سالی بگذره که هرکسی به اونجا برسه ! و نکته همون چند سال پشت این تجربه است که باید چطوری بگذره ؟! فکر میکنم الان دوستان بیشتر مایل هستیم درمورد اون بدونیم ! نوشتن کدها از اول واقعا ناامید کننده است ! (7 سال پیش)
+2 0
دلیلی که استاد این کار رو انجام میدن این هست که میخوان با یک روش جدید تر پروژه قبلی رو ببندن که optimize تر و عملکرد بهتری داشته باشه. صد البته کدهایی که توی پروژه جدید مینویسن الگوی برداری از کدهای قبلی است شاید از صفر بنویسن ولی حداقل 70 درصد کدها همونه . فقط ایده بهینه سازی و بهبود عملکرد و تکنیک جدیدتر منظور ایشون احتمالا هست. (7 سال پیش)
+3 0
ممنونم از استاد و همه دوستان عزیز به خاطر پاسخگوییشون استاد واقعا صبر زیادی میخواد که همه کدها رو دوباره از اول باز نویسی کنیم ولی به قول دوستان وقتی یه کدی چندبار نوشته بشه، توی دفعات بعدی هم Optimize تر نوشته میشه هم تجربه خود آدم بیشتر میشه. (7 سال پیش)
+8 0
در بسیاری از شرایط بازنویسی مجدد کدها از ادامه دادن کدهای قبلی سریعتر اتفاق می افته. اگر شما با کیبورد راحت باشید ، نوشتن 2 ، 3 هزار خط کد در اندک ساعتی ممکن هست. همینطور اگر باز ذهنتون راحت باشید، پیاده سازی ساختار و الگوی جدید هم در لحظه نوشتن کد و بدون برنامه ریزی و تحلیل ابتدایی ممکن هست. فقط کافیه قبل از نوشتن اونها مدتی به سقف یا دیوار نگاه کنید و حدود 5 دقیقه برای برنامه نویسی 1 ساعته فکر کنید. اما سخت ترین قسمت این هست که از ساختاری که نوشتید کاملاً راضی باشید ولی امکانات جدیدی که می خواید در اون ایجاد کنید نیازمند تغییر ساختار باشه. در این شرایط ممکنه تغییر 10 خط کد بیش از چند ساعت زمان ببره و نیاز به تحلیل زیادی داشته باشه. پس در اینجا الگوهای برنامه نویسی مطرح میشه که چطور تغییرات جدید رو اعمال کنید و ساختار رو تغییر بدید بدون اینکه سایر امکانات بدون آسیب سر جای خودشون باقی بمونن. هر چقدر مرحله اول کار ( نوشتن ساختار اولیه ) در کد بهتر انجام گرفته باشه، مراحل بعدی ساده تر پیاده سازی خواهد شد. این صحبت هایی که کردم تنها با انجام تعداد زیادی پروژه متوسط و بزرگ و با کسب تجربه، ممکن خواهد بود. بنابراین از اول کار ناامید نشید و فقط تلاش کنید. (6 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .