آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

علت تایید نشدن اکانت خریداری شده اپل

صادقی راد  6 سال پیش  6 سال پیش
0 0

باسلام

چند روز پیش اقدام به خرید اکانت دولوپر اپل کردم و خرید رو با یک مستر کارت مجازی کشور انگلیس انجام دادم ولی متاسفانه بعد از عملیات خرید پنل برام باز نشد و وضعیت اکانت Pending مونده .کماکان پیام میده که خرید رو تکمیل کنم ک مجدد وارد صفحه پرداخت و اطلاعات میشه .

این رو هم بگم ک آیپی رو هم به کشور انگلستان تغییر دادم و مبلغ هم از حساب کسر شده .

دوستان اگه تجربه ای تو این زمینه دارن ممنون میشم اطلاع بدن .

با تشکر .

+1 0
سلام ، تا به حال این مشکل برای من پیش نیامده ولی اگر مبلغ از حسابتان کسر شده با توجه به اینکه تایید پرداخت را دریافت نکرده اید میبایست با پشتیبانی فروش مکاتبه داشته باشید. (6 سال پیش)
+1 0
ممنون . نکته اینجاست که حتی تاییدیه پرداخت هم از طرف اپل به ایمیلم ارسال شده ولی متاسفانه پنل فعال نشده، دیشب با ایمیل پشتیبانی مکاتبه کردم و طبق گفته خودشون تا یک روز کاری باید پاسخ بدن که هنوز پاسخی نگرفتم . (6 سال پیش)
+2 0
ما با این مشکل مواجه شدیم مشخصات کارت پرداختی با مشخصا ت ایجاد کننده حساب متفاوت بود که بعداز اصلاح مشخصات حساب تایید شد این مشکلی ما بود که مواجه شدیم (6 سال پیش)
+1 0
اگر از کارت های هدیه مثل TravelEZ استفاده کرده باشید مشکلی با اطلاعات صاحب کارت ندارد و حتی این اطلاعات توسط خود شما قابل ثبت و تغییر است . (6 سال پیش)
0 0
سلام مجدد، مشخصات هر دو کاملا یکسانه امروز عصر، اپل جواب درخواستم رو داد و اعلام کرد که نتونستن بررسی کنن خرید رو و یه سری چیزا رو گفتن چک کنم، مثل ساپورت کردن کارت استفاده شده و ... که قسمت دوم بیشتر شبیه جواب های آماده بود !! الان یعنی عملا پول از حساب خارج شده ولی به حساب اپل نرفته و جالب اینجاس که حتی اپل تاییدیه خرید رو هم واسم فرستاده . مجدد باهاشون مکاتبه کردم و گفتم که تاییدیه هم ارسال شده . مجدد منتظرم که جواب پیام دوم رو بدن که احتمالا جواب رو دو شنبه به بعد میفرستن، بعد از دو روز تعطیل اول هفته شون . نتیجه رو همین جا میذارم تا سایر دوستان هم استفاده کنن (6 سال پیش)
0 0
درود خدمت شما . اگر نتیجه آخر رو در این همینجا قرار بدید مشکل اکانتتون حل شده یا دلیل آخر چی هست ممنون می شم . (6 سال پیش)
+1 0
لینک سلام خدمت شما، بنده کماکان دارم با تیم پشتیبانی اپل مکاتبه میکنم و جواب قطعی هنوز داده نشده، بعد از ایمیل اول، مجددا باهاشون ارتباط برقرار کردم و گفتم که حتی تاییدیه پرداخت از سمت اپل هم برام ارسال شده . این دفعه جواب ایمیل رو یکی از پشتیبانان ارشد داد و گفت که هنوز پرداخت در دست بررسی هست و درخواست من رو به دپارتمان مالی شرکت ارجاع دادن و به محض هر تغییری اعلام میکنن . دیروز هم ایمیل جدیدی به دستم رسید که گفتن داره بررسی میشه . (6 سال پیش)
+1 0
خب، امروز بعد تقریبا 10 روز مکاتبه با اپل، ایمیلی با این مضمون دریافت کردم که پول رو بانک صادرکننده نگه داشته و به اپل اجازه ی خروج اون رو نمیده، به سایت مرجعی که کارت رو صادر کرده (prepaida.com) ایمیل زدم و موضوع رو عنوان کردم . هنوز جوابی داده نشده، بعد از حل شدن مشکل (امیدوارم!!) داخل یک پاسخ، کل پروسه رو توضیح میدم . (6 سال پیش)
+1 0
بعد از پیگیری های مکرر و تماس با شرکت ارائه دهنده کارت و اپل، پول به حساب بازگردونده شد ولی متاسفانه بعد از تمام این فراز و نشیب ها وضعیت اکانت تغییری نکرد. تصمیم گرفتم یک کارت دیگه تهیه کنم و مجدد برای خرید اقدام کنم . (6 سال پیش)
0 0
من سوال برام پیش اومده پس چجوری اقای کاشی زاده بدون دردسر اینکارو انجام دادند !!! (6 سال پیش)
 برای این سوال 2 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
سعید  6 سال پیش
0 0

واسه منم دقیقا همین اتفاق افتاده اما مستر کارت من مال امارات بود و تاییدیه پرداخت هم اومده اما وضعیت اکانتممو زده پندینگ!

لطفا به هر جا رسیدید به منم بگید که بدونم چیکار کنم

پاسخ به سوال 
صادقی راد  6 سال پیش
+1 0

 پاسخ صحیح

سلام

خب همون جور که گفته بودم بعد از حل شدن مشکل پرداخت، کل روندی که طی شد رو داخل یک پاسخ میذارم که سایر دوستان هم استفاده کنند.

ابتدا پرداخت با یک کارت اعتباری مجازی مسترکارت انجام شد که پول از حساب خارج شد ولی به حساب شرکت اپل نرفت و وضعیت اکانت Pending مونده بود(بعد از حدود یک هفته) روندی که حالت عادی تا 48 ساعت بیشتر طول نمی کشید .

با تیم پشتیبانی اپل مکاتبه کردم و بعد از چندین بار بررسی پرداخت، نتونستن پول رو به حسابشون واریز کنند و نهایتا پول به حساب بنده ریفاند شد.

نهایتا یک گیفت کارت تهیه کردم و پرداخت رو با گیفت کارت انجام دادم و خوشبختانه این دفعه پرداخت موفقیت آمیز بود.

موردی که هست احتمالا مشکل از مجازی بودن کارت بود که اپل نمیتونست پول رو به حساب واریز کنه.

موفق باشید./

0 0
می شه بفرمایید با گیفت کارت چطور خرید کردید ؟ (6 سال پیش)
+1 0
سلام، تفاوتی با خرید معمولی نداره، گیفت کارت بنده، مسترکارت بود و زمانی که کارت به دستم رسید مثل روند داخل آموزش ها پرداخت رو انجام دادم، موفق باشید ./ (6 سال پیش)
0 0
من فکر کردم گیت کارت های خود اپل رو می فرمایید . که داخل آیتونز می شه خرید زد تشکر (6 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .