آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

استفاده از core data

Soheil  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

با سلام . ما میتونستیم که به جای اون همه زحمت برای هندل کردن sqlite  که در اموزشها به ان پرداخته شده به راحتی از core data استفاده کنیم و بسیار شیگ تر هم بود. علتی داشت که از ان استفاده نکردیم ؟

 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد. مشاهده پاسخ صحیح
پاسخ به سوال 
کاشی زاده  7 سال پیش
0 0

 پاسخ صحیح

سلام ،
Core Data یک فریمورک برای ارتباط با دیتابیس هست که در سیستم عامل iOS قابل استفاده است، همانطور که گفتید راه اندازی و استفاده از آن بسیار ساده است ، اما از آنجا که SQLite مرسوم بوده و در اندروید نیز استفاده میشود آموزش آن در نظر گرفته شد ، البته Core Data نیز در میان  مباحث آموزشی آینده خواهد بود .

استفاده از SQLite کار سختی نیست ، کار سخت را قبلا با نوشتن یک لایبری به صدا کردن یک متد ساده تبدیل کرده ام و دستورات SQL هم که استانداردی است که هر برنامه نویسی باید با آن آشنا باشد .

+1 0
به نظرم من core data اگر تو ios آموزش داده بشه عالیه چون خیلی بهتر ازش استفاده کرد . ولی خوبی آموزش sqlite این بود که یاد داده شده از طرف استاد به ما که اول بتونیم کتابخونه خارجی وارد کنیم و هم اینکه اگر سی آبجیکتیو بود چطور ازش استفاده کنیم . همین موضوع باعث می شد اگر چیزی داخل github پیدا کردید بتونید روی اپ تون بیارید استفاده کنید (7 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .