آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

مطالعه همزمان آموزش های Android ،LAMP, iOS

کاشی زاده  8 سال پیش  7 سال پیش
+20 0

سوالی که خیلی از دوستان میپرسند این است که آیا مطالعه همزمان آموزش ها کار خوبی است یا نه ؟
در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم ، در صورتی که زمان کافی برای مطالعه دارید هیچ مشکلی وجود ندارد ، البته ساختار آموزش های LAMP متفاوت از اندروید و iOS است و باید به صورت تقسیم بندی شده مطالعه کنید .
مثلا روشی که یکی از دوستان پیش گرفته برای این موضوع مطالعه و تمرین هفتگی آموزش های LAMP و Android است به این صورت که یک هفته تمرین برنامه نویسی Android را انجام میدهند و یک هفته تمرین LAMP البته در طول زمان تمرین هر کدام آموزش دیگر را مطالعه میکنند و به طور کامل کنار نمیگذارند .
اما این موضوع در یادگیری همزمان iOS و Android منطقی تر است زیرا هر دو سیستم عامل هایی برای Client Side هستند و ساختاری شبیه به هم دارند .
از طرفی سعی شده ساختار آموزش های اندروید و ترتیب فصل در iOS نیز حفظ شود تا کسانی که علاقمند به یادگیری برنامه نویسی برای هر دو سیستم عامل هستند ، راحت تر بتوانند این آموزش ها را مطالعه کنند . حتی محیط توسعه Xcode نیز از نظر ساختار و رنگ بندی کد ها شبیه به آموزش های اندروید طراحی شده تا احساس راحتی بیشتر برای برنامه نویسانی که آموزش های Android را مطالعه کردند بدهد .
البته این ساختار بر طبق روشی علمی پیاده سازی شده و مخصوص به سایت uncox است .
البته برنامه نویسان اندرویدی توجه داشته باشند که دنیای iOS کاملا با دنیای اندروید متفاوت است .

البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که یک نرم افزار قوی نیازمند وب سرویس قوی است و یادگیری برنامه نویسی سمت سرور از اهمیت بالایی برخوردار است .
پیشنهاد من برای کسانی که علاقمند به یادگیری آموزش های Android ، iOS و یا هر دو  آن ها هستند این است که آموزش ها را پیش ببرند تا جایی که مباحث مربوط به وب سرویس شروع شود ، در اینجا بهترین زمان برای شروع یادگیری آموزش های LAMP است .

0 0
سلام خدمت تمامی دوستان عزیز . ببینید اگر شما تازه با برنامه نویسی آشنا شدید این کار درستی نیست که آموزش Android و ios رو با هم شروع کنید . بهترین کار اینکه ابتدا یک زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید و تمام وقتی که دارید را روی آن زبان متمرکز کنید تا از لحاظ دانش شی گرایی ، دانش کار با library ها ، دانش کار با API ها و API نویسی ، دانش برقرای ارتباط با سرور و ... به حدی برسید که دیگه اشباع شده باشید و بعد از این دوره ی که طی کردید ، در یادگیری دیگر زبان های برنامه نویسی کار نسبتا آسانی در پیش خواهید داشت . ( این نظر من هست ) موفق باشید . (7 سال پیش)
+1 0
به این نکته دقت داشته باشید ، همیشه بعد از یادگیری تمامی اصول پایه ای مربوط به یک زبان برنامه نویسی همیشه این توصیه داده می شود که مهارت های خودتان را با یک پروژه ی نسبتا گسترده به چالش بکشید ( منظورم تولید اپ کتاب نیست ) و در این صورت هست که بازهم درک عمیق تری نسبت به مفاهیم پیدا خواهید کرد و فهم الگوریتم و فهم حل مسئله شما دوچندان خواهد شد . (7 سال پیش)
0 0
نکته ی آخر : برای پذیرفتن ایده های جدید آماده باشید . (7 سال پیش)
 برای این سوال 1 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
ImanX  7 سال پیش
+4 0

سلام استاد من چند سالی هست که سمت سرور و وب سایت کار میکنم. خیلی دوست داشتم با سمت کلاینت ها هم کار کنم. امیدوارم اینجا در کنار کسب تجربه از استاید به این حوضه از برنامه نویسی هم مسلط بشم . با تشکر


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .