آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

با lucky patcher چی کار باید کرد دوستان؟

سالار جلالی  9 سال پیش  8 سال پیش
+7 0

سلام.

دوستان lucky patcher مثل آب خوردن پرداخت درون برنامه ای رو دور می زنه .به نظرتون چی کار میشه کرد باهاش؟

0 0
دوستان اگه کسی نظری نداره ؟ (9 سال پیش)
0 0
دوستان کسی نظری نداره ؟ جهت مقابله با این مخرب ! (9 سال پیش)
0 0
من اگر وقت داشتم از بازار شکایت میکردم ، ( هر چند اگر اپلیکیشن منتشر شده هم داشتم :)) ) ، به نظر من اگر کسی الان شکایت کنه ، پول خوبی میتونه از بازار بگیره :) ، جالبه بدونید بازار در جریان این موضوع هست و واکنشی نشووون نمیده ! (9 سال پیش)
0 0
به نظر من فکر کردن به این چیزها فقط تلف کردن وقته چون در هر صورت کاری از شما برنمیاد یکی از سایت ها اموزشش رو گذاشته بود و برداشت حتی اموزش رو به این خاطر قرار داده بود که به مارکت ها هشدار بده و تو سایت اعلام کرده بود که مشکل رو اطلاع رسانی کرده پس رو برنامه نویسی تمرکز کنیم بهتره تا ای جور چیزها چون عملا کاری نمی تونید انجام بدید البته فعلا و امیدوارم مارکت ها مشکل روحل کنند البته این نظر شخصیه من موفق باشید (9 سال پیش)
+1 0
کی گفته راهی برای حل این مشکل نیست ؟! ، برای برنامه نویس کار نشد نداره و الان راه حل رو میزارم ، هر چند این بخشی از گند کاری بازار هست که من الان باید تمیزش کنم ! - راه حل احتمالی رو الان درج می کنم ! (9 سال پیش)
0 0
ولی از همه باحال تر آفتابست ! ، چون میگه که "در حال راه اندازی بازار ، چند دقیقه دیگر امتحان کنید " و وقتی دوباره کلیک میکنی بازار رو باز میکنه " ، به نظر باید بیشتر وقت گذاشت ( مثل آفتابه ) و روش کار این برنامه رو فهمید ، بعد اگر دیدم اون مشکل وجود داره فیکس اش کنیم تا بازار کار خودش رو بکنه ، اما اینها فعلا درمان موقت هست :) - دیکامپایل آفتابه هم میتونه به تشخیص سریع تر کمک کنه (9 سال پیش)
0 0
تنها راه استفاده از API توسعه دهندگان بازاره : لینک ..... لینک آموزش : لینک ..... البته حالا که تاپیک این موضوع درست شد بهتر است دوستان آموزش اختصاصی برای این سایت تدوین کنند . (9 سال پیش)
+2 0
اصلاح لینک آموزش : لینک (9 سال پیش)
0 0
نمیشه پکیج lucky patcher را سرچ کرد اگه بود به کاربر بگه اول این برنامه را حذف کن؟؟؟ به نظر خودم که میشه و راه حل خوبیه! (9 سال پیش)
0 0
نه متاسفانه چون این نرم افزار نام پکیج خودش تغییر میده ! (9 سال پیش)
0 0
لینک (9 سال پیش)
0 0
چک کنید اگر گوشی روت بود < برنامه رو اجرا نکنید < (راه حل موقتی) (9 سال پیش)
+1 0
هیچ ربطی به روت بودن و نبودن نداره ! ، راه حل قطعی رو پایین تر توضیح دادم ، استفاده از Reset Api بازار (9 سال پیش)
 برای این سوال 4 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
مجتبی یگانه  9 سال پیش
+3 0

من اسم برنامه رو شنیده بودم ، اما خوب ، برام ارزش پیگیری نداشت ، تا اینکه با تاپیک شما و صحبتی که با یکی از دوستان داشتم ، یکم در مورد حل مشکل کنجکاو شدم و این برنامه نصب و روی یک برنامه ی خـــــــــــارجی تست کردم !

همونطور که در جریان هستید ، برنامه ای که بخواین پرداخت درون برنامه ایش رو دور بزنید ، باید دوباره ساخته بشه - rebuild بشه - و این کار یه جورایی میشه دوباره کامپایل کردن ، از اونجایی که با این کار امضا ی فایل شما تغییر میکنه ، پس شما خیلی راحت می تونید تشخیص بدید برنامه ی شما رو کسی یا چیزی دستکاری کرده یا نه !

راه حل ، مقایسه ی md5 امضای APK با md5 پکیج واقعی شما

حالا شاید بگید بیایم امضای md5 پروژه مون رو String کنیم و بزاریم تو برنامه ؟! ، اولا که مشکلی پیش نمیاد ، چون md5 الگوریتم غیر قابل بازگشت هست ، دوما اگه خیلی نگرانید ، Run Time Generate اش کنید !

0 0
ممنون از شما ALU عزیز .شما خودت این روش رو تست کردین یا فقط یه راه حلی هست که به ذهنتون میرسه . راستش من این برنامه رو روی fruit craft تست کردم و دیدم که موقع پرداخت درون برنامه ای از بازار گویا یه رسیدی دریافت میشه و با استفاده از اون رسید میشه هویت اون کسی که داره پرداخت رو انجام میده واقعی یا اینکه یه اپلیکیشن داره پرداخت رو دور میزنه. (9 سال پیش)
0 0
روشی هست که ذهنم رسید ، ولی جواب میده ! ، گوگل پلی رو هم میشه با همین روش مشکل اش رو حل کرد ، لینک 1 و لینک 2 اما چیزی که شما می گید پاسخ دوم من هست (9 سال پیش)
0 0
اما به هر حال تصمیمی که این تاپیک باعث شد من بگیرم ، این هست که از این به بعد همیشه امضای برنامه رو چک کنم ! ، خیلی سادست ، یه متد تو کلاس G معروفمون صدا زده میشه و اسمش رو هم میزارم ، validateAppSign (9 سال پیش)
0 0
:| md5 فایل apk نصب شده قبل و بعد دستکاری شدن توسط ** هیچ فرقی نمیکنه، به عبارت دیگه تغییرات توی dalvik-cache اتفاق میفته، اشتباه که نمیکنم؟ (9 سال پیش)
0 0
فک کنم من متوجه نشدم چی گفتید (9 سال پیش)
0 0
اگه کوچیک ترین تغییری در فایل نصبی ایجاد‌ بشه هش تغییر میکنه پس احتمالا اوکیه (9 سال پیش)
0 0
خب الان که باز خوندم، دیدم اشتباه متوجه نشدم، این روش جوابگو نیست مجتبی جان، بهترین روش فعلا همین پایینی هست. (9 سال پیش)
+1 0
میشه این پایینی رو یکم توضیح بدید مثلا این developer payload چجوری ساخته بشه کجای کد ارسال بشه ! یه مثال ندارید ؟ ممنون (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مجتبی یگانه  9 سال پیش
+3 0

یه سری جاها من دیدم میگن که نیازی به rebuild کردن نداره و همینطوری پرداخت درون برنامه ای رو اوکی میکنه ، اما بازم راه حل داره ، به مستندات بازار رجوع کنید 

به نقل از بازار 

برای درخواست خرید حتما از developer payload استفاده کنید

در API نسخه ۳ پرداخت درون برنامه‌ای شما می‌توانید همراه هر درخواست خرید یک developer payload هم به بازار ارسال کنید. این رشته می‌تواند به عنوان یک شناسهٔ منحصر به فرد از سمت شما برای این خرید در نظر گرفته شود. بازار بعد از اتمام مراحل خرید این رشته را همراه با جزئیات پرداخت به برنامهٔ شما بازمی‌گرداند.

شما باید این رشته را برای احراز هویت کاربری که درخواست خرید را داده است به بازار ارسال کنید. برای محصولات مصرف شدنی این رشته می‌تواند کاملا تصادفی ساخته شود، در حالیکه برای محصولاتی که مصرف شدنی نیستند، برای اطمینان از صحت خریده شدن محصول باید از یک رشتهٔ منحصر به فرد استفاده کنید.

وقتی‌ که پاسخ را از بازار دریافت کردید، مطمئن شوید developer payload که بازار همراه با جزئیات خرید به شما بازگردانده است، همانی است که شما برای شروع عملیات پرداخت به بازار ارسال کرده بودید. برای اطمینان از امنیت پیشنهاد می‌شود این عملیات را بر روی سرور خود انجام دهید.

پاسخ به سوال 
مجتبی یگانه  9 سال پیش
+7 0

دوستان الان دیگه قطعا امن ترین روش ، برسی پرداخت با این API  بازار هست ، من تست کردم و کاملا امن و مطمئن هست.

اگه کسی نمونه کد جاوا / اندروید یا php ( برای برسی در سرور ) نیاز داشت بهم ایمیل بده ، چون خود بازار نمونه کد منتشر نمیکنه !

0 0
در صورت امکان نمونه کد همین جا قرار بدید ممنون (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
طاهر  9 سال پیش
+3 0

دادا اصلا چیز خاص و مشکلی نیست و خیلی راحت میشه از این کار جلوگیری کرد.

از developer payload هم نمیشه چون برنامه شبیه سازی میکنه و نمیشه

امضای md5 هم خوبه ولی چون یه خرده دردسر داره آدم حوصله اش نمیشه.

بنده با تحقیقات فراوان و بررسی های مختلف از تراکنش های بازار بلاخره تونستم راه حل ساده ای پیدا کنم که در تایپیک زیر توضیحات کامل رو دادم

اینجا

0 0
دست شما درد نکنه طاهر جان موفق باشی (9 سال پیش)

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .