آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

یک راه برای کسب درآمد از بازار جهانی گوگل پلی

developergate  9 سال پیش  9 سال پیش
+18 0

دوست عزیز سلام

همانطور که میدانید متاسفانه به دلیل تحریم های بین المللی, کاربران و توسعه دهندگان نرم افزار در ایران امکان هیچ گونه تبادلات مالی به صورت آنلاین ندارند و قادر به ارائه و یا دریافت سرویس یا خدمات به (از) خارج از مرز های ایران نیستند. با توجه به چنین شرایطی و بسته بودن بازار پرسود گوگل پلی برای کاربران ایرانی، پتانسیل عظیمی از مهارت و ایده های بکر توسعه دهندگان و تولید کنندگان اپلیکیشن های تلفن های هوشمند در بازار کوچک داخلی ایران محصور مانده و امکان رشد و کسب اعتبار و درآمد از این بازار پر سود جهانی را ندارند. به همین منظور مجموعه ما مستقر در اروپا بر آن شده تا به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه معرفی اپلیکیشن های ایرانی در بازار جهانی آغاز کند. با توجه به محبوبیت بازار اندروید و گستردگی توسعه دهندگان اندورید در داخل کشور در مرحله اول بازار گوکل پلی جهت شروع فعالیت انتخاب شد.  هدف ما فراهم کردن فرصتی است برای ایده های خلاق و کاربران با استعداد ایرانی تا بتوانند با وجود همه موانع و مشکلات کنونی از راه های قانونی و شناخته شده کسب درآمد کرده و درآمد های ارزی خود را وارد کشور کنند.اولویت کاری ما براساس اعتماد و منافع مشترک بنا شده و هدف فراهم آوردن راهی است که در نهایت به سود دوطرفه ختم می شود. بهترین تبلیغات ما جلب اعتماد شما می باشد. در صورتیکه اپلیکیشن های طراحی شده توسط شما ( اپلیکیشن های رایگان و پولی) امکان عرضه و رقابت در بازار گوگل مارکت را دارا می باشد. با ما مکاتبه کنید  www.developergate.com

0 0
خوب بسیار عالی که شما این امکان را فراهم آوردید .... ما هم سعی میکنیم با شما برای پیشرفت خودمان و اعتماد سازی این سایت از هیچ تلاشی دریغ نکنیم (9 سال پیش)
+1 0
ساخت اکانت گوگل پلی اونقدرا هم سخت نیست که نیاز به گیت وی داشته باشه فقط کافیه برید تو سایت مهاجر سرا یک پست بزنید از کسی که الان اونور زندگی میکنه و دانشجو هست بخواین با مدارکش در سایت گوگل پلی ثبت نام کنه و از سایت گرین کارت دات کام یک کارت ویزا واستون بخره و یک هزینه ای هم پرداخت کنید خیلی از دانشجو ها ی اونور واسه ۴۰۰-۵۰۰ دلار این کارو براتون میکنن و اکانت رو براتون به اسم خودشون وریفای میکنن سایت گرین دات کام خیلی راحت ویزا کارت میده محدودیتی هم نداره یعنی شما ماهی ۵۰ هزار دلار هم درامد داشتی میتونی بریزی تو ویزات یک هزینه ۵ دلار ماهیانه داره کارت همین راه های دیگه هم هست مثل دادن مدارک جعلی به گوگل به اضافه کارت های ویزای بی نام یک سرچ تو گوگل بکنید هر ۲ تاش راحت گیر میاد (9 سال پیش)
+2 0
سایت زیر فله ای ویزا کارت صادر میکنه که رابطتون اونور میتونه بدون مدارک خاصی به هر اسمی که میخواین واستون کارت صادر کنه لینک (9 سال پیش)
+1 0
درامدتون هم تو همون سایت مهاجر سرا میتونید به قیمت دلار حواله به ایرانی های اونور بفروشید کاری که الان من میکنم (9 سال پیش)
0 0
فکر میکردم یه مستر کارت برای این کار کافی باشه!!! (9 سال پیش)
0 0
پارسا جان اینطوری هم فکر میکنی نیست ... دانشجو نمیتونه این کار را بکنه چون گوگل ازش کارت شناسایی میخواد و دانشجو که مدرکش مشخص میکنه ایرانیه (9 سال پیش)
0 0
در مورد مسترکارت و ویزا کارت هم که من ماشالله با حساب بانکی هم سراغ دارم اون ویرفای گوگل مهمه ... ولی اینی که گفتی یکی اونور زندگی کنه و این کار را انجام بده آره خیلی خوبه همچین کسی پیدا بشه (9 سال پیش)
+1 0
دوست عزیز پارسا، مسلما برای هر کاری راه حل های زیادی وجود داره. انتخاب رااه حل بستگی به نوع مشکل داره. 1- وقتی شما در گوگل پلی یا اپل آیتونز به عنوان توسعه دهنده ثبت نام میکنید باید با تعداد بسیار زیادی قوانین و مقررات موافقت کنید که تخطی از هر کدوم خیلی ساده میتونه منجر به بسته شدن حساب فرد بشه. اتفاقی که برای خیلی از دوستان افتاده. در این صورت از نظر حقوقی فرد ثبت نام کننده مسئول پاسخگویی به مشکل پیش اومدس. برای انتقال پول، درآمد شما باید ابتدا از حساب گوگل ولت به حساب بانکی فرد ثبن نام کننده واریز بشه (مسلما اسم باید یکسان باشه) بعد اون فرد میتونه پول رو همون جور که شما فرمودید حواله کنه. البته بعد از اینکه مالیات اون درآمد رو به دولت محل زندگیش پرداخت کرد. البته نمیدونم سطح درآمد شما چقدره ولی برای اکثر توسعه دهنده های که با بازار گوگل پلی کار نکردن و شاید بخوان فقط یک اپ آزمایشی منتشر کنن 500 دلار هزینه به اضافه دردسر های ساخت و وریفای اکانت شاید راه حل مناسبی نباشه. از طرف دیگه اون فرد هم مهمه. پول رو شما میگیرید ماالیات رو اون باید پرداخت کنه! 2- همینطوره که شما میفرمایید سایت های بسیاری هستند که ویزا کارت فیزیکی یا مجازی صادر میکنن. و بسته به نوع ویزا کارت یا صادر کننده شما امکانات خاصی برای دریات یا پرداخت یا انتقال پول دارید. هزینه ها و مشکلاتی هم البته داره. شما اگر بیشتر از 3000 دلار در ماه درآمد دارید به نظر من پیشنهاد شما راه حل خوبیه. ولی اگه میخواید یک اپلیکیشن مجانی منتشر کنید یا درآمدتون زیر 3000 دلاره به راه حل ما هم فکر کنید. مسلما درآمد 50000 دلاری که شما میفرمایید نیازهای خودشو داره. درامد 100 دلاری هم مختصات خودشو. ما هزینه ها رو به قدری پایین تعریف کردیم که برای هر توسعه دهنده تازه کاری هم ارزش امتحان کردن داشته باشه. 3- کاری که ما میکنیم خیلی خلاصه اینه که مدارک جعلی به گوگل و آیتونز نمی دهیم! پس میتونیم از حق و حقوق توسعه دهنده دفاع کنیم. میتونیم با با دفترهای محلی گوگل و اپل تماس بگیریم و حتی اگه نیاز شد شخصا بریم و صحبت کنیم. چیزی که با دادن مدارک جعلی شاید امکان پذیر نباشه. به هر حال همونطور که گفتم هر راه حلی برای یه مشکل ساخته شده. ما هم بعد از کلی تحقیق و تجربه کردن همون مشکلاتی که خیلی از برنامه نویس های داخل ایران داشتن به فکر این کار افتادیم. دیگه تصمیم گیری با برنامه نویس های داخل کشوره. (9 سال پیش)
+2 0
گوگل کشور شما رو تحریم کرده نه خود شما رو شما با پاسپورت ایرانی و ویزای امریکایی میتونید مثل یک آمریکایی تو هر سایتی که میخواین ثبت نام کنید فقط کافیه تو سایتی مثل مهاجرسرا یا اپلای ابرود پست بدین که نیاز دارین کسی همچین کمکی بکنه بتون و یک پولی به طرف بدین البته اگه کسی نمیتونه این کار هارو بکنه من میتونم با ۱۰۰۰ دلار حساب ۱۰۰ در ۱۰۰ وریفای شده گوگل پلی ردیف کنم به اضافه یک ویزا کارت که باش راحت خرید کنید (9 سال پیش)
+1 0
اگه اینطور که میگی بشه که عالیه .... ویزا کارت به اسم خودمونه یا به اسم شخصی که حساب باز کرده؟؟ بدون ویزا هم یه قیمت بده (9 سال پیش)
0 0
پارسای عزیز، بسیار عالی. همونطور که بالا اشاره کردم انتخاب راه حل 5 دلاری یا هزار دلاری بسته به نیاز توسعه دهنده هاس. با تشکر (9 سال پیش)
+1 0
اصلا مهم نیست ویزا به اسم کی باشه این سایت گرین دات کام ویزا رو بی نام هم صادر میکنه که به هر نامی که عشقتون کشید میتونید ثبتش کنید البته خوب منطقا به نام کسی که با مدارکش حساب باز کردین باشه بهتره من قیمت رو همینجوری گفتم شما ممکنه یکی رو پیدا کنید قبول کنه با ۵۰ هزار تومان براتون اکانت رو وریفای کنه چون اصلا این کار شاقی نیست یک کار ساده و معمولی هست که اگر طرف دندون گرد نباشه با مبلغ کم هم رازی میشه الان دانشجو های ایرانی تو امریکا انقدر شرایطشون بده که واسه پول هرکاری میکنن (9 سال پیش)
+1 0
من ۵۰۰ دلار رو همینجوری گفتم همونطور که گفتم شما شاید کسی رو پیدا کنید خیلی کمتر حاضر شه این کارو بکنه البته اگر کسی تا به الان تو گوگل پلی نرم افزار پولی گذاشته باشه میدونه چه خبره و اصلا ۵۰۰ دلار در مقابل درامد نجومی ای که میشه از گوگل پلی در آورد هیچه (9 سال پیش)
0 0
حمید، نیازی به ویزا کارت نیست. شما هزینه ها رو به ریال به حساب ما تو ایران واریز میکنید و ما هم درآمدتون رو به ریال به نرخ دلار روز به حسابتون تو ایران واریز میکنیم. یک ایمیل کاری براتون درست میکنیم که خودتون بتونید با مشتری هاتون در تمااس باشید برای مسائل فنی یا غیره. و همینطور اگه خواستید اپ رو داخل رزومه خودتون بزنید و کسی برای تاییدش تماس گرفت بتونید جوابگو باشید. تمام قیمت هامون بدون نیز به حساب ویزا یا مسترکارت می باشد. (9 سال پیش)
+1 0
برای اپ هایی که درآمد بالایی دارند یا از نظر حقوق معنوی براتون مهم هستند هم میتونیم با شما در ایران قرارداد ببندیم که با اطمینان بیشتری کار کنید. (9 سال پیش)
0 0
برای اپ هایی که درآمد بالایی دارند یا از نظر حقوق معنوی براتون مهم هستند هم میتونیم با شما در ایران قرارداد ببندیم که با اطمینان بیشتری کار کنید. (9 سال پیش)
+1 0
developergate جان به نظر من برای اینکه برنامه نویسها بهتون اطمینان بیشتری بکنند بهتر است نماد اعتماد برای سایتتون بگیرید ... خیلی تاثیر داره (9 سال پیش)
0 0
پارسای عزیز، ما هم کسی رو مجبور به استفاده از خدماتمون نکردیم. سال ها این مشکل برای خود ما وجود داشته و الان هم برای خیلی از همکارانمون داخل ایران. با تجربه ای که داشتیم یه مدل خیلی ساده طراحی کردیم که ممکنه نواقصی هم داشته باشه یا برای بعضی نیازهای خاصی راه حل مناسبی نباشه. ما سعی کردیم اکثریت رو در نظر بگیریم. دیگه تصمیم گیری با دوستان برنامه نویس است. ما هم مدت بسیار کمی هست که کار رو شروع کردیم و شاید بی تجربه و مشتاق شنیدن نظر برنامه نویس ها تا کمبود ها و مشکلات طرحمون رو از بین ببریم. (9 سال پیش)
+1 0
حیمد؛ ما دنبال این کار هستیم. متاسفانه مراحل اداری برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیک کمی زمان بره . با توجه به تعداد به نسبت محدود افرادی که میتونن مشتری این خدمت باشن ما فعلا امکان بستن قرارداد رو در نظر گرفتیم تا اینکه بتونیم مراحل اداری گرفتن نماد الکترونیک رو طی کنیم. (9 سال پیش)
+1 0
و البته ببخشید من اسمت رو اشتباه خوندم حامد جان (9 سال پیش)
0 0
شما یک فرد حقیقی هستین یا حقوقی ؟ اسم و فامیلی کاملتون چیه ؟ شرکت تون اسمش چیه ؟ کجاست و ادرس دقیق ؟ باید یه سندی یا اجازه مبادله و بیزنس داشته باشید لطفا اسکن کنید بزارید . (9 سال پیش)
+1 0
دوستان عزیز. بخش سوالات متداول به سایت افزوده شد. این بخش به شما کمک خواهد کرد که اطلاعات بیشتری در مورد شرایط و مراحل همکاری با دولوپرگیت بدست آورید. در صورتیکه هنوز سوال شما پاسخی ندارد در مکاتبه با ما تردید نکنید. (9 سال پیش)
0 0
ٌwww.developergate.com (9 سال پیش)
+1 0
فقط جهت اطلاع, دو اپلیکیشن برنامه نویس های این فروم جهت معرفی در گوگل مارکت به وسیله دولوپرگیت تا 24 ساعت آینده در گوگل پلی منتشر خواهد شد. (9 سال پیش)
 برای این سوال 4 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
developergate  9 سال پیش
+2 0

امیر احمد عزیز. نماینده ما در ایران از طریق دفتر حقوقی فعالیت می کند که در صورت نیاز می توانید با ایشان مکاتبه کنید.شماره تماس و آدرس از طریق سایت قابل مشاهده است. در اروپا در حال حاضر لزومی به فعالیت بصورت حقوقی نمی بینیم. من متوجه منظور شما از بیان "سندی یا اجازه مبادله و بیزنس نشدم". متاسفانه به جز کشور ایران و کره شمالی سایر کشورها دسترسی آزادانه به بازار گوگل و امکان مبادله مالی دارند. برای خدماتی که ما پیشنهاد می دهیم هیچ سازمان یا شرکتی چیزی به عنوان اجازه مبادله صادر نمی کند و نخواهد کرد .

+1 0
دوستان عزیز. بخش سوالات متداول به سایت افزوده شد. این بخش به شما کمک خواهد کرد که اطلاعات بیشتری در مورد شرایط و مراحل همکاری با دولوپرگیت بدست آورید. در صورتیکه هنوز سوال شما پاسخی ندارد در مکاتبه با ما تردید نکنید. www.developergate.com (9 سال پیش)
0 0
developergate دمتون گرم من که خوشحال شدم -بالاخره یکی بی دردسر این کارو انجام میده-شاید برنامه هامون خیلی فروش بالایی نداشته باشن یا اصلا فروش نداشته باشن ولی باز برا تجربش خوبه-ماکه 400-500دلار نداریم که برامون حساب اختصاصی باز کنن (9 سال پیش)
+1 0
تشکر علیرضا جان. هدف اصلی ما هم کمک به برنامه نویس های داخل ایرانه . ما خیلی دولوپرهای خوب و مستعدی تو ایران داریم که متاسفانه خیلی ها شون به سختی امکان پیشرفت تو بازار ایران دارند. هدف ما زیاد وابسته به بعد مالی نیست. اگر ایده خلاقانه باشد و نرم افزار اصولی طراحی شده باشه منابع مالی و سفارشات خارجی هم خواهد. حداقل تجربه چند ساله شخصی خود ما در خارج از ایران این طور بوده. (9 سال پیش)
0 0
درود یرشما ، کارتون بسیار عالیست بنده برنامه هام رو میتونین توی پروفایلم ببینین میخواستم ببینم چه مدت طول میکشه از وقتی اپ رو به شما بدیم و بقیه کارهاش رو انجام بدین؟ ممنون (9 سال پیش)
+1 0
شما اسم برنامه تون (انگلیسی) رو برای ما ارسال می کنید. دولوپرگیت اسم اپلیکیشن رو در گوگل پلی ثبت و License Key برای برنامه شما ایجاد و ارسال خواهد کرد. با این شماره محصول شما برنامه خود را امضا و فایل APK رو کامپایل می کنید و به همراه لوگو و اسکرین شات ها و تمام توضیحاتی که تمایل دارید در صفحه اپلیکیشن شما نمایش داده بشه برای ما می فرستید . در مرحله پایانی هم کلیه اطلاعات به همراه برنامه توسط دولوپرگیت روی گوگل آپلود می شود. زمان بارگذاری اپلیکیشن پس از دریافت فایل apk و اطلاعات مورد نیاز توسط دولوپرگیت , حداکثر 24 ساعت می باشد و اپلیکیشن شما به مدت نامحدود در گوگل پلی ثبت می شود. برای اطلاعات بیشتر به قسمت سوالات متداول وبسایت ما معراجعه کنید. موفق باشید (9 سال پیش)
0 0
developergate عزیز یه سوال برام پیش اومد اینLicense Key چیه کجای کار باید بذاریم؟ چرا این همه برنامه که دادیم تا بحال بهش بر نخوردیم؟ (9 سال پیش)
0 0
License Key برای امضا کردن برنامه است که برای کلیه اپلیکیشن های اندرویدی گوگل الزامی ست. بطور خلاصه گوگل از این شماره محصول برای تشخیص مالک اصلی اپلیکیشن و حفظ حقوق معنوی برنامه استفاده می کنه. جهت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید لینک در صورتیکه هنوز ابهام دارید لطفا به بخش سوالات متداول سایت مراجعه کنید (9 سال پیش)
0 0
حامد جان پیشنهاد بسیار خوبیه حتما بررسی می کنیم. ما بخش سوالات متداول رو به سایت اضافه کردیم اما باز دوستان بدون مطالعه اون همون سوالات رو از ما می پرسن و انتظار جواب سریع دارن. ما تمام تلاشمون رو داریم انجام می دیم که کمکشون کنیم. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+3 0

developergate جان شما باید یک فیلم آموزشی همراه با توضیحات از نحوه عملکرد سایت درست کنید تا تمام برنامه نویسان به راحتی با شما همکاری کنند و از سوالات فرعی دوری کنند

خیلی راحت یه فیلم آموزشی درست کنید که یه برنامه hello world را چطور با کمک شما در گوگل پلی منتشر کنیم.

یا یه توضیحات کامل همراه با اسکرین شات های گوگل در سایت خودتون و اینجا قرار بده

اینطوری خیلی بهتره

با تشکر

0 0
خب شما چنددرصد از فروش اَپ رو برمیدارید؟ چنددرصد گوگل برمیداره؟ یه مثال برای 100دلار بزنید (9 سال پیش)
0 0
جواب سوالمو توی سایتتون گرفتم:-) (9 سال پیش)
+1 0
میشه لینک برنامه‌هایی که با توسعه‌دهندشون همکاری داشتید رو بذارید (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
developergate  9 سال پیش
+1 0

ما ظرف سه روز گذشته 4 اپلیکیشن ایرانی رو در گوگل پلی ثبت کردیم و لایسنس کی رو برای برنامه نویس فرستادیم تا با اطلاعات مورد نیاز دیگه برای ما ارسال کنند. تا این لحظه 2 نفر از دوستان با کامپایل فایل طبق استاندارد گوگل اندروید مشکل دارند و هنوز نتونستن فایل apk رو برای ما بفرستن. 2 برنامه دیگه هم که آماده بارگذاری بود در تست اولیه, گوگل تعداد زیادی خطا و ایراد امنیتی از برنامه ها گرفت که برای تصحیح برای برنامه نویس ها مجدد فرستاده شد. البته کاملا طبیعی و قابل پیش بینی بود چون بچه ها آشنایی با سیستم کاری گوگل ندارند. امیدواریم ظرف 48  ساعت با حل شدن مشکلات توسط برنامه نویس ها  لینگ رو در سایت بزاریم.

+1 0
حامد جان پیشنهاد بسیار خوبیه حتما بررسی می کنیم. ما بخش سوالات متداول رو به سایت اضافه کردیم اما باز دوستان بدون مطالعه اون همون سوالات رو از ما می پرسن و انتظار جواب سریع دارن. ما تمام تلاشمون رو داریم انجام می دیم که کمکشون کنیم. (9 سال پیش)
+1 0
developergate جان خواهشا در این تاپیک هم فعالیت داشته باش چون برنامه نویسان زیادی علاقه به همکاری با شما دارند و مثل اینکه به مشکلاتی برخوردند. تشکر : لینک (9 سال پیش)
+1 0
و خواهشا به صفحه آخر رجوع کنید یعنی اینجا : لینک (9 سال پیش)
0 0
ممنون حامد جان. باشه . به زودی مطابق پیشنهاد شما راهنمای گام به گام انتشار در گوگل پلی رو آماده می کنیم تا مشکل دوستان برنامه نویس حل بشه. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
developergate  9 سال پیش
+1 0

راهنمای کسب درآمد از اپلیکیشن های رایگان حاوی تبلیغات لینک


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .