آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

تاپیک جامع  سخت افزار و  تجارب مفید سخت افزاری

نورحسینی  9 سال پیش  6 سال پیش
+32 0

به ذهنم رسید چون تاپیک جامعی در مورد مشاوره ، پرسش و پاسخ  سخت افزاری و استفاده  از تجارب  مفید همدیگه نداریم  و این مباحث خیلی پراکنده در انجمن اومده و مطالب فقط خیلی گذرا و به فراخور حال نیاز یک شخص مطرح شده و پاسخ داده شده و قابل استفاده برای بقیه نیست همت کنیم یک تاپیک جامع برای این مسائل بزنیم که هر کس تجربیات مفیدی در مورد برنامه نویسی یا سخت افزار هایی که استفاده کرده حالا راضی بوده یا نا راضی بوده بگه تا این تجربیات مورد استفاده همه دوستان قرار بگیره همینطور  برای دوستانی که  به زودی قصد تهیه سخت افزار خاصی رو دارن که مدت ها به دنبال خریدش بودن ولی نمیدون بخرن یا نه یا از کجا و با چه قیمت قابل تهیه است میتونن جواب سوالاتشون رو اینا بگیرن  شاید شما همون اطلاعاتی رو داشته باشی که من دنبالشم یا رفیقی داشته باشی که همون نوتبوک یا موس یا مانیتور رو داشته باشه . یا همون صندلی رو داشته باشی که من میخام و.... پس همه رو همینجا بگید که همه تجارب در کنار هم بیاد برای استفاده بیشتر . پرسش و پاسخ هم که داریم .

و اما  از تجربیات سخت افزاری شروع می کنم :

من خودم از مک بوک پرو ۱۳ اینچ استفاده می کنم که مانیتور- تلویزیون ال جی ۲۲ بهش وصل کردم و خیلی هم راضیم از خصوصیات این مانیتور-تلویزیون اینه که کنترل داره و من تمام فیلم های آموزشی رو با همین دیدم با کیفیت بالا و به دوستان هم همین رو توصیه میکنم. در مورد کنترلش هم غیر از کنترل خودش به خاطر اینکه من در جلو و عقب بردن فیلم ها راحت تر باشم یک کنترل کپی گرفتم و عقب و جلوی فیلم رو روی دکمه هایی که راحت تر بودم برنامه ریزی کردم . ضمن اینکه برای مواقع لازم تلویزیون هم داره . موس من هم مجیک موسه که خیلی راضی نیستم چون دکمه وسط و بعضی امکانات رو نداره ولی خوب امکانات لمسی خیلی خوبی داره  . ضمنا مدل مک بوک پروی من mc374 هست ولی چون جواب نمیداد و دیگه قدیمی شده بود رمش رو از ۴ به ۸ و هاردش رو به ssd 256 ارتقا دادم حالا دیگه راحت مک و ویندوز رو همزمان روش دارم وسرعتش خیلی خوب شده طوری که مک رو ظرف ۱۰ ثانیه یا کمتر بالا میاره  .

فعلا هم چون موسم به مشکل خورده دنبال یک موس خوب ترجیحا وایرلس با عمر باتری طولانی میگردم . ممنون از کسانی که تجربیاتشون رو در اختیار انجمن قرار میدن .

 

در مورد تجربیات نرم افزاری و معرفی نرم افزار های مرتبط هم:

باید بگم که من از اکلیپس استاد استفاده میکردم ولی به دلیل اینکه دیدم در ساپورت فارسی و بعضی امکانات کمبود هایی داره علیرغم اینکه ورژن بسیار خوبیه مدت یک سالی رو صرف کردم تا یک ورژن مطمئن و با امکانات زیاد و با ساپورت کامل فارسی رو پیدا کنم که اکلیپس جدید رو در این تاپیک معرفی کردم . لینک تاپیک اکلیپس جدید

 

در مورد تجربیات مفید دیگه :

هم باید بگم من هم برنامه رایگان منتشر کردم و هم دو تا از برنامه هام رو با سیستم پرداخت درون برنامه ای منتشر کردم . در مورد برنامه رایگان که تجربه خوبی بود و برای بالا بردن آمار دانلود به شما همین شیوه رو توصیه می کنم ولی تجربه خیلی بدی در مورد این برنامه های درون پرداخت داشتم . از جا سازی کد پر زحمت و بد تر از اون پر از باگ های کوچک و بزرگش در برنامه گرفته تا مشکل بزرگتری که شما بعدا باهاش مواجه میشید و اون اینه که شما برنامه رو با کلی زحمت میدید بیرون ولی یک سری برنامه نویس رقیب و همینطور کاربر های بی انصاف میان کلی تک ستاره میدن که چرا این برنامه رایگان نیست ؟ چرا قفله ؟ با کلی بدگویی و فحش که لایق خودشونه از هر صد نفری هم که دانلود میکنه یک نفرشون به زحمت میخره . در جالی که اگر از ابتدا برنامه رو پولی زده بزارید چون اول باید برنامه خریداری بشه تا بتونن نظرشون رو ثبت کنن دیگه نه برنامه نویسهای رقیب رغبت می کنن بیان پول بدن و برنامه رو بخرن و نه هر ننه قمر دیگه ای از سر بیکاری میاد برنامه رو نصب کنه و در فشانی بکنه و تک ستاره بده و بره . بلکه صرفا اونهایی که برنامه رو خریدن و بالطبع نیاز داشتن چه از طریق داخل برنامه برای نظر دادن هدایت میشن یا به هر ترتیب میان نظر میدن و منصفانه تر نظر میدن که معمولا هم نظراتشون مثبته  . به هر حال من که دیگه همه برنامه هام رو پولی میزنم و به شما هم توصیه میکنم از ابتدا پولی بزنید و آمار واقعی رو ببینید ضمن اینکه اگر برنامتون  بعد از یک مدت  در پر فروشها  قرار میگره میتونید رو سود خوبش حساب کنید .

تنها جایی که توصیه میکنم از درون پرداخت استفاده کنید اونجاییکه شما بخاهید محصولی رو بفروشید نه خود برنامه رو . در نتیجه برنامه باید رایگان پخش بشه و اون محصولات معرفی بشن و بعد فروخته بشن ولی اگر منظور شما فروش خود برنامه باشه برید از ابتدا پولیش کنید و خیال خودتون رو راحت کنید .

دوستان از تجارب مفید شما در هر زمینه ای که به نوعی مرتبط با برنامه نویسی میشه استقبال میشه .

+5 0
بهتر نیست به جای ماوس کیبرد بخری؟! آخه برنامه رو با کیبرد مینویسن نه ماوس. :دی اما اگه یه ماوس خوب میخوای لاجیتک بگیر. (9 سال پیش)
+4 0
ممنون که راهنمایی کردی من که تا حالا با موس می نوشتم ! حالا این لاجیتک چه خصوصیاتی داره ؟ چه مدلش و از کجا و چند بخرم ؟ ممنون . (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان موس فقط لاجیتک از دیجی کالا بگیر (9 سال پیش)
+4 0
اقا Logitech فوق العادس.از همه نظر.کیبوردش که عالیه.من تازیگا گرفتم.واقعا بهترین کیبورد مناسب برای برنامه نویسی هست من این مدل رو گرفتم لینک و از خریدم فوق العاده راضیم.پیشنهاد میکنم به برندی جز Logitech فکر نکنید (9 سال پیش)
+3 0
اینو هم اضافه کنم یه موس ارزون بگیرین و در عوض برای کیبورد هزینه کنید.واقعا لازمه (9 سال پیش)
+3 0
جناب نور حسینی اتفاقا من دیروز یه موس Green خریدم خیلی خیلی روونه. همین الان که دارم باهاش کار میکنم خیلی ازش راضیم. البته چندتا از دوستان هم فرمودن که لاتیجک بگیر. چون چندین از دوستان فرمودن همون رو بگیر. فقط منم نظرمو دادم که بدونید Green هم خوبه (9 سال پیش)
+4 0
من از ماوس ماکروسافت استفاده می کنم (مدل 3500) که البته خیلی خوش دسته و البته گرون. ولی چون برای لپ تاپ می خواستم این را انتخاب کردم. باطریش خوب جواب می ده (با روزی 14 ساعت حدودا یک و نیم ماه) و راحته و نرم حرکت می کنه و روی همه سطوح جواب می دهد. در مورد کیبورد هم نمی تونم نظر بدهم چون اکثرا (تقریبا همیشه) با لپ تاپ کار می کنم بدون اتصال کیبورد خارجی (یک کار اشتباه) اما الان که دارم تو دیجی می گردم لاجیتک هم خیلی مدل های خوب داره که من چون آشنایی نداشتم سراغش نرفتم. ضمنا خیلی قدیما دو مدل A4tech داشتم که کارکردشون خیلی خوب بود ولی زود خراب شدن. (9 سال پیش)
+3 0
دوستان، ماوس و کیبوردهای وایرلس شارژ میشن یا باطری AA یا AAA قابل تعویض شدن دارن؟ بعد اتصالشون فقط با بلوتوث هست یا با وای فای هم موجوده؟ اگه شارژی هستن با یک بار شارژ چه مدت زمانی شارژ نگه میدارن؟ اگه با باطری AA یا AAA کار میکنن مثل همون لینکی که آقای خسروی دادن تا چند وقت نیاز به تعویض باطری شون نیست؟ دوستان از هر کدومشون استفاده میکنین لطفا نظرتون رو بگید. (9 سال پیش)
+2 0
با تشکر از همه دوستان پست اول ویرایش شد . (9 سال پیش)
+3 0
دوستان مجبور شدم دوباره بنویسم از دست این بات قهرمان . پست اول ویرایش شد . (9 سال پیش)
+5 0
باتریشون قابل تعویضه.ولی اگه باتری خوب بزارین مشکلی نخواهید داشت.من از جایی که موس و کیبورد رو خریدم گفت باتری موس تا 5 ماه بهت جواب میده و باتری کیبورد تا 24 ماه.موس باتری قلمی میخوره و کیبورد نیم قلمی.از جفتش هم بشدت راضیم.تایپ با کیبورد حس خیلی خیلی خوبی رو به ادم میده و دکمه ها بسیار حرفه ای و نرم طراحی شدن.موس هم خوش دست هست و فقط روی شیشه جواب نمیده که من این مشکل رو با خریدن یک موس پد حل کردم.کلا راضیم.من به پیشنهاد استاد رفتم logitech خریدم و از برندهای دیگه خبر ندارم که چجوریان.ولی منکه راضیم، حداقل از این مدلی که خریدم.در سایت دیجی کالا در قسمت موس ها، بعضی موس ها پیشنهاد ویژه دیجی کالا هستن که موس های خوب با قیمت های مناسبی هستن (http://goo.gl/M0PZPz) میتونید از سایت کیمیا انلاین هم استفاده کنینhttp://www.kimiaonline.com/ .جسارت میکنم و یه پیشنهاد هم میدم.سعی کنید خریدتون رو بصورت انلاین انجام بدین.من فکر کردم برم و بصورت فیزیکی بخرم خیلی بهتره.رفتم مرکز لوازم جانبی ها در اصفهان و موس و کیبوردم رو با قیمت 125 تومن خریدم در حالی که همین موس و کیبورد در سایت دیجی کالا قیمت 88 تومن رو داشت.دیجی کالا هم سایت مطمئنی هست.تصمیم گرفتم از این به بعد خریدامو اینترنتی انجام بدم.چون اون مغازه پول قبض اب و برق و گاز و هزینه مغازش رو میکشه روی قیمت اجناس که این اصلا نمیارزه.ببخشید پر حرفی کردم.برا منی که چندین سال با کیبوردای 20 تومنی تایپ میکردم خیلی حال میده با این کیبورده بنویسی. (9 سال پیش)
+4 0
آقای خسروی با توجه به اینکه کیبورد شما جایگاهی برای قرار گرفتن دست نداره، برای تایپ طولانی مدت اذیت نمی کنه؟ چون من به زودی کیبورد باید بخرم. چون یواش یواش دارم حجم کار برنامه نویسیم را می برم بالا و دیگه کیبورد لپ تاپ کارم را راه نمی اندازه. (9 سال پیش)
+5 0
@ اقا حامد : دکمه های اصلی برای تایپ تو این کیبورد هوشمندانه طراحی شدن.من علاوه بر برنامه نویسی وبلاگ نویسی هم میکنم و توی تایپ های طولانی مدت مشکلی ندارم.زیر کیبورد دوتا جک داره که یکم سطح کیبورد رو میاره بالا.این جک ها خیلی کمک میکنن توی افزایش سرعت تایپ (9 سال پیش)
+1 0
عنوان تاپیک به یک عنوان فراگیر تر تیدیل شد . (9 سال پیش)
+3 0
کار خوبی کردید جناب نور حسینی من خودم داشتم عملا فکر می کردم یه سوال برا مانیتور بذارم. چون تو بازار گشتم ماشالله استاد که ظاهرا پولدار هستند (!) مانیتور 27 اینچ که گیر نمیاد و مانیتور 25 هم کم هست و خیلی خاص هستند (مثلا یه مدل ال جی داره که ارتفاعش کمه ولی کشیده هست.) و می مونه مانیتور 23 اینچ که اون هم تا یه 800 تومن باید پول بدهیم. در بهترین حالت. حالا انتخاب ما فقرا نهایتا 19 یا 21 خواهد بود مگر اینکه دوستان مورد مناسبی از لحاظ قیمت و کیفیت معرفی کنند. (9 سال پیش)
+2 0
عنوان تاپیک مجددا تغییر کرد و به تاپیک جامع گفتگو در مورد سخت افزار های مورد نیاز برنامه نویسی تبدیل شد . موفق و موید باشید . (9 سال پیش)
0 0
دی جی کالا 29 اینجی داره 600 تو من البته دو هفته پیش الان نمیدونم (9 سال پیش)
+2 0
حامد جان اون مانیتور تلویزیونی که گفتم مورد خوبی قیمتش هم حدودا ۸۰۰ تومنه و خیلی از تلویزیون فروشی ها دارنش . (9 سال پیش)
+2 0
من بیشتر با کیبرد های بدون قسمت عددی و کوچیک ، با دکمه های با ارتفاع کم موافق ام ، این کیبرد ها چند خصوصیت دارند ، جمع و جور بودنشون باعث میشه دست شما روی صندلی باشه ، در عین حال به موس و کیبرد مصلت باشید اگه کیبرد قسمت عددی داشته باشه ، فاصله موس و کیبرد زیاد میشه ، و برای من دست راست ، باعث میشه مجبور بشم که دست راستم رو از روی دسته ی صندلی بلند کنم و به مرور باعث یه سری اختلال ها ، و عوارض در مچ دست میشه (فکر کنم بهش میگن سندرم مچ دست :| ) (9 سال پیش)
+1 0
عنوان تاپیک تغییر کرد ، همیشه میشه یه عنوان کوتاه انتخاب کرد ، که مضمون رو کامل برسونه :) (9 سال پیش)
+2 0
با تشکر از آقا مجتبای عزیز عنوان کمی تغییر کرد که رساتر باشه . (9 سال پیش)
+2 0
آقای نور حسینی اول اینکه خیلی ممنوشکیل این تن از تاپیک و دوم این که یه مقدار از تجربیاتتون از استفاده ویندوز در مک بگین چون در خرید بین MacBook Pro 2013 ME293 و MSI GS70 Stealth - A شک دارم . (9 سال پیش)
+3 0
و اما شما آرمان جان به عنوان کسی که سالهاست مک بوک پرو دارم میگم به هیچی دیگه غیر از اپل فکر نکن چون برای تو یک تجربه متفاوته. این رو بعد از اینکه خریدی فقط میتونی بفهمی . حداقل مزیت مک بوک بر غیرش اینه که هر چه روی لپتاپ های دیگه قابل اجراست روی مک بوک ها با سیستم عامل قدرتمند ، زیبا و کاربردیشون قابل اجراست ولی مک به غیر از سخت افزار مک روی هیچی قابل بار گزاری نیست . بگذریم که هکینتاش و ... هست ولی بچه بازیه . دیگه از قابلیت های مک ساپورت کامل فارسی با تقویم شمسی ، ماشین زمان بی نظیر که در بکاپ گرفتن حتی از جزییات اون هم خودکار عالی عمل میکنه و خیلی محاسن دیگه که بیشماره . من جای شما بودم لحظه ای درنگ نمی کردم . (9 سال پیش)
+2 0
دوستان کسی اینجا نوت ۳ نداره ؟ یا آشنایی داشته باشه ؟ کیفیتش باتریش ؟ (9 سال پیش)
+2 0
سلام علیکم-------بنده با برادر کوچکترش آشنایی چندانی دارم----نوت 2----کلا گوشی های عالی ای هستند......پیشنهاد می کنم.......یاعلی (9 سال پیش)
+2 0
سلام جواد جان . منظورت برادر بزرگترشه دیگه ؟ ولی نوت ۲ ایراد هایی داره یکی اینکه قلمش حساسیت نوت ۱ رو که خودم دارم نداره . اشکال دومش که با نوت ۱ مشترکه اینه که کلید های مکانیکی مثل بک با قلم کار نمیکنه و حتما حتی زمانیکه شما قلم دستته باید با دست بک رو بزنی حالا نمیدونم این ایراد در نوت ۳ برطرف شده یا نه . ضمنا ایراد سوم هم اینکه lcd نوت ۲ هم کیفیت خوبی نداره . (9 سال پیش)
+3 0
من کار کردم باش , note 10.1 2014 هم دارم , گوشی ولی فقط apple وگرنه صبر کن نوت 4 برسه ایران , معرفی شده (9 سال پیش)
+1 0
والا تا آنجایی که بنده کار کردم حساسیت قلمش خوبه-----نمی دانم منظور از حساسیت در اینجا چیست ولی به هر حال برای بنده تا کنون مشکلی نداشته...................در مورد کلید هایی چون بک هم با استفاده از دکمه روی قلم حل می شود.........................در مورد lcd هم که برای بنده فوق العاده است...............یاعلی (9 سال پیش)
0 0
جواد جان منظورت از دکمه روی قلم رو نفهمیدم . چه ربطی به بک داره ؟ حساسیت هم سما باید با نوت یک کار کرده باشید تا بفهمید قلمش چقدر خوش دست تره . (9 سال پیش)
+1 0
ρя0ǥяąʍ3я عزیز من اپل هم داشتم وخوب بوده ولی من خیلی کار با نوت دارم که هیچ گوشی به اندازه نوت سامسونگ برام کارایی نداشته . اینجاست که میگم هیچ تعصبی روی هیچ محصولی ندارم حتی اگر اپل باشه . و برام فقط کارایی و کیفیت مهمه . و اما در مورد تجربه کارت با نوت ۳ نگفتی یکم بیشتر توضیح بده . باتریش بعضی میگن زود خالی میکنه درسته ؟ (9 سال پیش)
+1 0
ضمنا قیمت نوت ۴ وقتی برسه هم سر به فلک میکشه . به درد ما نمیخوره (9 سال پیش)
+3 0
عشق من گوشی سامسونگ گلکسی اس سون ه (9 سال پیش)
+2 0
من می خام نوت خوبی داشته باشه با قلم هم باشه . فکر نمیکنم از این لحاظ چیزی رو دست نوت اج باشه . (9 سال پیش)
+3 0
باتریش خوبه که , کارش هم مناسبه , سنسور های بی موردی داره ولی جالبه , درکل زیاد باهاش کار نکردم , ولی باباشو داشتم ( نوت 1 ) :)) الانم عموشو دارم note 10.1 خیلی خوبه ولی باز به پای اپل نمیرسه , 1 : بدنه پلاستیکی مزخرف , 2 : سیستم عامل اندروید ( سرعتش پایینه و هنگ داره ) من خودم تبلیت سامسونگ ترجیح میدم ولی گوشی اپل عشقه , من 5s داشتم رفتم z2 خریدم , مثل سگ پشیمونم چون واقعا ایفون یه چیز دیگس , امشب هم آیفون 6 معرفی شد که دیگه .... , خلاصه میل خودته ولی اپل اوله , تو گوشی اندرویدی هم نوت 4 و نوت 3 , البته زیاد فرق ندارن , ولی قلم نوت 4 و صفحه نمایشش و بدنه فلزیش نوت 4 رو سر تر میکنه , سخت افزاری ولی تفاوت زیادی ندارن , اینم بدون الان هر قیمتی بخری بعدا باید کلی ارزونتر بفروشی ولی اپل اینطور نیست , 2500 خریدم 2300 فرومختم بعد 6 ماه , ببخشید زیاد پر حرفی کردم (9 سال پیش)
+2 0
ممنون ولی 1 : بدنه پلاستیکی مزخرف , 2 : سیستم عامل اندروید ( سرعتش پایینه و هنگ داره ) اینها از ضعف های کدوم یکی بود ؟ (9 سال پیش)
+2 0
نوت 3 دیگه :| ایفون که نه پلاستیکیه نه اندرویدی , نوت 3 هم شبیه چرم هستش ولی پلاستیکیه (9 سال پیش)
+1 0
با توجه به استقبال عزیزان از تاپیک ، عنوان تاپیک باز هم اصلاح شد تا فراگیر تر بشه و تمامی تجربیات مفید و پرسش و پاسخ های دوستان در مورد مسائل نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به برنامه نویسی رو شامل بشه و برای استفاده بیشتر انجمن همه در یک جا جمع بشه نه اینکه پراکنده باشه . موفق باشید . (9 سال پیش)
+1 0
عزیزان پست اول با توجه به عنوان و کاربری جدید تاپیک ویرایش کلی شد . لطفا جهت مطالعه مراجعه کرده و مشارکت نمایید . با تشکر (9 سال پیش)
+1 0
programer میلاد عزیز شما تجربه ای در زمینه پیامک جعلی داشتی ؟ ممنون میشم در مورد اون بگی ؟ (9 سال پیش)
+2 0
عزیز ماشالله دست به نوشتنت خوبه ها ، تو کار تولید محتوا بری موفق تر میشی از برنامه نویسی ، برنامشو بده ما که حوصله تایپ زیاد نداریم مینویسیم (9 سال پیش)
 برای این سوال 25 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
Programmer  9 سال پیش
+8 0

اگه اینجوریاس که منم میگم.خیلیم عالی.ممنون از اقای نورحسینی

  • 4 گیگ رم دارم
  • cpu دو هسته ای 2.80GHz که مال مردمه cpu خودمو 4 ماهه فرستام نمایندگی هنوز نیوردنش
  • 1 گیگ گرافیک دارم
  • ویندوز 8.1 نسخه 32 بیتی
  • مانیتور Viera هست با 18.5 اینچ بزرگی (واقعا داره اذیت میکنه اندازش.اولین برداشتم رو باید مانیتور خوب بگیرم)
  • موس و کیبورد Logitech - لینک
  • چون تقریبا تمام روز رو صندلی نشستم (درس + برنامه نویسی) از پشتی طبی لینک یا لینک (جفتشون یکین) استفاده میکنم و واقعا موثره و باعث میشه بتونم صاف صاف بشینم و قوز نداشته باشم (هدف تبلیغات نیست دوستان،بلکه فقط اشتراک گذاشتن چیزای خوب با بقیه دوستان مدنظر هست)
+3 0
خیلی عالیه ممنون از به اشتراک گزاردن تجربیاتت . (9 سال پیش)
+2 0
دوستان کسی آشنا نداره اونطرف بفرسته برام . میخام مک بوک پرو ی بروز بگیرم که صفحه کلیدش سفارشی فارسی شده باشه . اگر هم کسی اینجا سراغ داره که چه بهتر . دیگه از این روکش های ژلاتینی که توی شب باش مشکل داریم خسته شدم . (9 سال پیش)
+3 0
آقاي نورحسيني مگه اختلاف قيمت اينور و اونور چقده؟ من قبلا ميرفتم سليمانيه ولي با اين اوضاع خراب عراق ديگه نميشه رفت وگرنه درخدمتت بودم (9 سال پیش)
+2 0
احسان جان بحث قیمتش نیست . گفتم که میخام سفارشی کیبورد فارسی داشته باشه . بالاتر هم گفتم فرقی نمیکنه اینور یا اونور . کسی سراغ داشت بگه ممنون . (9 سال پیش)
0 0
با توجه به استقبال عزیزان از تاپیک ، عنوان تاپیک باز هم اصلاح شد تا فراگیر تر بشه و تمامی تجربیات مفید و پرسش و پاسخ های دوستان در مورد مسائل نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به برنامه نویسی رو شامل بشه و برای استفاده بیشتر انجمن همه در یک جا جمع بشه نه اینکه پراکنده باشه . موفق باشید . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
SaM MP  9 سال پیش
+2 0

دوستان من دنبال یک سیستم قابل حمل میگردم که هم توانایی و قدرت پردازش لازم رو برای برنامه نویسی داشته باشه، هم برای برنامه نویسی راحت باشه. نظرتون در مورد کامپیوتر بدون کیس All in one چیه جواب میده؟ چنتا از مدلاشو دیدم ضاهرا همونی بودن که من میخواستم.

+5 0
به نظر من بهترین و با کیفیت ترین محصولات رو اپل میزنه . بهترین all in one هم که شما دنبالشی به نظرم آیمکه که اگر سعی کنی با هارد ssd بگیری عالیه . مانیتورش هم اگر بتونی ۲۹ برداری خیلی عالی میشه . سراغ هر چی دیگه بری ضرر کردی عزیز . اگر هم کسی در مورد محصولات اپل مشاوره ای خواست من تجربه خوبی دارم همین جا بپرسه سر میزنم جواب میدم . موفق باشی . (9 سال پیش)
+2 0
آقای نور حسینی عزیز فکر کنم iMac های اپل تو دو سایز 27 و 21.5 اینچ هست (9 سال پیش)
+1 0
آقای نور حسینی در مورد کیفت و کارایی محصولات اپل شکی نیست واقعا سرن، مشکل قیمتشون هست که اگه از نظر قطعاتشون با یک مارک دیگه مقایسه کنید میبینید چند برابر قیمت بیشتره (9 سال پیش)
+3 0
مپه لپ تاپ چشه ؟ چند ساله دارم با لپتاپ برنامه مینویسم و خیلی هم راضیم ! (9 سال پیش)
+2 0
منم با لپ تاپ كار كردم ولي كار كردن باهاش با سيستمي كه من ميگم قابل مقايسه نيست، مشكل لپ تاپ اينه كه قسمت كييورد و مانيتورش در يك وضعيت ثابت هستند كه اين باعث محدوديت كار باهاش ميشه (9 سال پیش)
+4 0
من سال هاست که با لپ تاپ کار می کنم. البته نه فقط برنامه نویسی بلکه کارهای فنی و ویرایش عکس و هر کار دیگه ای. تا الان همیشه در سفر بودم و الان تا حدودی یکجا نشین شدم. اگه به لپ تاپ عادت کرده باشید باهاش مشکلی نخواهید داشت از لحاظ کارکردی. من با مانیتور 15 اینچ لپ تاپ برنامه نویسی می کنم، ویرایش عکس می کنم، نقشه کشی صنعتی انجام می دهم، فایل های فنی و نرم افزارهای تخصصی و ... هم به تبع. اما در عمل واقعا در کارهای طولانی مدت برای سلامتی مضر خواهد بود. ولی گاهی چاره ای نیست مثل وقتی که مدام در سفر هستید و یا بین چند دفتر جابه جا می شوید. اما به هر حال چیزی که واضحه داشتن مانیتور و کیبورد خوب و ... همه خوبه. ما "دل خوش سیری چند!" (9 سال پیش)
+4 0
SaM MP عزیز من توجهی به قابل حمل بودنش نکردم ولی حالا اگر توصیه من رو میخای برو مک بوک پرو بگیر . در مورد قیمتش هم بله اپل گروتره ولی این گرونی بی دلیل نیست . اتفاقا در مورد اپل شما هر چی پول میدی کیفیت می گیری ولی در مورد محصولات دیگه به اندازه پولت بهت کیفیت میدن ! ( دقت ) و این رو کسی داره می گه که هر دو هم اپل داشته و هم غیر اپل . در مورد توان هم لپتاپ به راحتی کار های سنگین رو انجام میده مک بوک پرو که دیگه هیچ چون از هر لپتاپی سره ! شاید فکر کنید من یک طرفدار افراطی هستم اما این طور نیست من کاملا از روی منطق و در کمال صحت و سلامت عقل سخن میگم :) من قصدم تاکید روی کیفیت بالای جنسه که درستی رو برید موفق باشید . (9 سال پیش)
+2 0
بله موافقم تا حدودی آشنا هستم ممنون از راهنمایی هاتون آقای نور حسینی و سایر دوستان (9 سال پیش)
+3 0
سلام ، میخوام محیط ام رو بروز کنم ، لان مشکل ام موس / کیبرد هست ، تحقیق کردم ، اینها به نظرم خوب اومد ، اول لینک که قیمت اش 390 تومن هست :| |: - دومی که کیبرد هست که خیلی ازش خوشم اومد ، اما متاسفانه نه تو سایت نه بازار محل مون پیدا نکردم ، لینک ، اگه جایی دیدید لطفا بهم بگید ، یا لینک بدید ، و کیبرد سوم که بد نظرم بد نیست ، این هست لینک ، اما قیمت 140 تومن - یکم راهنمایی ، مشاوره و اشتراک تجربیات مفید از سخت افزار های مناسب اونهم به صورت جامع به من بدید ! ، حالا مهندس واقع عنوان طولانی لازمه :| ؟! (9 سال پیش)
+1 0
@ آلو (:دی) : من عموم یه سفر رفت دبی یدونه از این کیبوردا که موس تاچ سرشه برند Logitech واسه لپ تاپش گرفت.فوق العاده و فوق العاده از کیفیت موسش ناراضیه و مجبور شده موس رو بصورت جدا تهیه کنید.برای عموی من که روش موسش حساب کرده بود جواب نداد.شماهم اگه به امید موسش میخری بدون ناامیدت میکنه.مگه موس دستی چشه ؟ لمسی که خیلی سخته (9 سال پیش)
+1 0
جدی ؟! ، ای بابا ! ، من تمام مشکلم اینه که موش و صفحه کلیدم خیلی فاصله داره ! ، مچم درد میگیره :| ، ولی موش اش نزدیکه ! ، الان چششم این رو گرفت لینک ، سفیدش خیلی خوشگله ، یعنی میگی سفارش ندم ؟ ، دقیقا واسه تاچ پد اش میخوام :| (9 سال پیش)
+1 0
39 ماه گارانتی تعویض پانا ؟! ، یعنی بد کار کردن تاچ پد ، عیب محسوب نمیشه ؟ (9 سال پیش)
+1 0
39 ماه گارانتی تعویض پانا ؟! ، یعنی بد کار کردن تاچ پد ، عیب محسوب نمیشه ؟ (9 سال پیش)
0 0
شاید به این عموی ما جنس چینی انداختن.این موس تاچ سرعتت رو کم نمیکنه ؟خب شما خودت یه پیشنهاد خوب دادی.یه کیبورد بگیر که قسمت ماشین حساب نداشته باشه که دسترسی به موس برات سریع تر بشه.ولی خدایی به شخصه نمیتونم با موس لمسی کنار بیام.خیلی سخته.شما که مرفع بی دردی.سفارش بده خوشت نیومد یکی دیگه سفارش بده :))))))))) (9 سال پیش)
+1 0
هـــــــــی ! ، مرفح بی درد و از این چیزا به ما نمیخوره ، الکی جو نده ، من خودم دنبال همون بودن قسمت عددی بود ، چیز بدرد بخور پیدا نمیشه ، بازم دارم میگردم (9 سال پیش)
+2 0
چندتا گشتم ببین بکارت میاد یا نه : لینک و لینک و لینک و لینک و لینک (9 سال پیش)
+1 0
مجتبی جان کیبورد و موسی که آقا مهدی معرفی کردن به نظر راحت میاد،در ضمن به نظرم کار با موس نسبت به تاچ راحتر و سریعتر هست، نمیدونم حالا شاید خودت تجربت با تاچ بیشتر باشه و اون رو بپسندی، من که اصلا با تاچ نمیتونم نمیدونم حالا شاید دلیلش عادت کردن به موس باشه :| (9 سال پیش)
0 0
لینک (9 سال پیش)
0 0
مهدی جان یه نگاه به قیمت هاشون هم مینداختی ! ، کیما آونلاین قیمت نزده ، دیجی کالا اکثر 350 به بالا :| ، آخه این چرا باید اینقدر گرون باشه :| لینک (9 سال پیش)
0 0
sam mp @ ارتفاع دکمه ها زیاده و تایپ باهاش سخته :| (9 سال پیش)
0 0
حتما با خودشون گفتن چون ماهیچه هاش تفکیکیه :))) (9 سال پیش)
+1 0
نه امکان اتصال همزمان به 3 دستگاه رو داره ، و سه دکمه سوئیچ بین دستگاه ها ! ، خوب قیمت اش هم 3 برابر هست :| ، مهدی جان K760 هم مخصوص مک هست :( (9 سال پیش)
+3 0
مجتبی جون قربونت برم دیگه برای تو چه فرقی می کنه که عنوان طولانی باشه یا نه ؟ تو که با من قر کردی رفتی لایکت هم برداشتی! اما حقیقتا چطوری روت شد دوباره بیای ؟ :) حالا ما دوست داریمت . در مورد عنوان هم دیدم رسا نیست اونطوری که باید باشه و همه خبر دار بشن . وقتی که جا افتاد شما برو بکنش تاپیک مشاوره سخت افزاری . همین ۴ کلمه خوبه ؟ حالا بزار بچه ها بفهمن کجا باید سوالات سخت افزاریشون رو مطرح کنن بعد درستش می کنیم . در ضمن من حتی شما نگاه کنی حتی یک خط کامل هم عنوان ندادم . خواستم هم رسا باشه هم تا حد امکان کوتاه . در مورد انتخابت هم سخت در اشتباهی . دیگه فکر نمیکنم هر چقدر هم پیشرفته باشم به پای تاچ پد اپل که خدای این کاراست برسه . من خودم فکر میکنی چقدر با تاچ پد مک بوکم کار میکنم؟ تازه میدونی که مک بوک دو انگشت ۳ انگشت ۴ انگشت سوایپ زوم پینچ و خیلی چیزای دیگه هم داره ولی من اگر ۵ دقیقه موسم که گفتم ازش راضی نیستم خدا هم راضی نباشه از کار بیفته عزا میگیرم چون سرعت به طرز محسوسی افت میکنه و انگار دست و پات توی زنجیره . واقعا همین حس رو داری پس موس رو کنار نزار که یک نعمتیه که تا داریش ازش غافلی قربونت برم . (9 سال پیش)
+2 0
اگه شما بری مرکز لوازم جانبی ها تو شهرتون خیلی بهتره.تهرانم که از این چیزا کم نداره.قشنگ میری میبینی و کیبورد رو از نزدیک لمس میکنی و تجربش میکنی و میفهمی به کارت میاد یا نه.ولی بعدش مدلشو بپرس و بیا تو نت سرچ کن ببین قیمتش چنده.من 125 تومن موس کیبودمو خریدم اومدم خونه دیدم تو سایت قیمت خورده 88 تومن (9 سال پیش)
+2 0
اقا مجتبی اقا حسینی خودشون کار کردن و دارن از تجربیاتشون میگن.من فقط چیزی رو که از عموم دیدم بهتون گفتم.شاید اصن اون برند اصل نبود.یا عموی من ضرافت کافی رو در استفاده از موس نداشته یا شاید... .اقا حسینی حرفشون سنده.زیاد این عموی مارو جدی نگیرین (9 سال پیش)
+2 0
@نورحسینی ، راستش سایر دوستان مدیر هم به من در مورد عنوان هاتون پیام دادند ، من هم غیر مستقیم خواستم بهتون بگم عنوان کوتاه هم میتونه مفید باشه ، به نظر من این طرز فکر اشتباست که هر چی عنوان طولانی تر باشه ، بازدید بیشتر میشه و کسانی که بهش علاقه دارند بیشتر وارد اش میشن ، مثلا من خودم برای این این تاپیک رو لایک کردم که واقعا در سخت افزار ضعیف ام ، تا دیدم عنوان مرتبط با سخت افزار هست ، وارد شدم ، پس برای بقیه هم میتونه همین اتفاق بی افته ، در مورد لایک هم واقعا متوجه نشدم کی حذف شده ، از این بابت متاسفم و میتونید ببینید که من نسبت به بقیه خیلی بیشتر لایک میکنم ! ، اما بحث خودمون ، تاچ پد کیبورد اول - لاجیتک- ، مولتی تاچ ساپورت میکنه ، من هم خیلی با تاچ مشکلی ندارم ، یعنی کلا با موس خیلی کار ندارم :| ، چرا که سرعت کار با کیبرد برای همه ثابت شده است ، یعنی با کیبرد خیلی سریع تر میشه کار ها رو انجام داد ، اما بعضی وقتا موس یکم جذابیت ها رو بیشتر میکنه که فعلا نتونستم کلا بی خیال اش بشم ، تشکر (9 سال پیش)
+2 0
@ مهدی ، من همیشه از فروشگاه ها خرید میکنم ، اما قبلش میرم تو سایت ها میگردم D: (9 سال پیش)
+1 0
راستی اینم بگم این عکسی که از کیبورد من تو دیجی کالا زده خیلی شبیه نیست.نوع طراحیش همین هست و با اینکه مدل من دقیقا برابر مدلی هست که توی سایت عکسش خورده ولی کیبورد من ارتفاع دکمه هاش خیلی کمه ولی توی لینک میبینید که ارتفاع دکمه ها بلند بنظر میاد.چندین مورد همچین تفاوت هایی در عکس های موجود در دیجی کالا و اصل محصول دیدم (9 سال پیش)
+1 0
از نظر من هيچ كيبوردي به razer نميرسه من خودم يه ساله Deathstalker دارم و واقعا راضي ام (9 سال پیش)
+4 0
من امروز این کیبورد رو گرفتم لینک و الان دارم با اون مینویسم ! ، کیبرد خیلی خوب ، شیک ، کوچیک ، بی صدا و کلا خوبیه ! ، موس و کیبرد بسیم ، که تا ده متر برد داره ، دکمه های مولتی مدیا با یه کلید فانکشن هم داره و برای من فراتر از اون چیزی بود که ازش انتظار داشتم :) ، قیمت اش هم مناسب هست ، خدا روشکر ، ممنون از اشتراک تجربیات مفید D: ، فقط مشکل اینه الان تازه کیبرد عوض کردم ، دستم خیل کند شده :| ، به جای دکمه ها عادت نکردم (9 سال پیش)
+2 0
تنها مارک کیبورد بازار که قبولش دارم در حال حاضر فراسو من مدل باسیمش رو گرفتم واقعا خوش دسته سرعت تایپم رو واقعا بهتر کرده (9 سال پیش)
+2 0
مبببببببببببببببببببببببببببببببببارک (9 سال پیش)
+1 0
دوستان نظرتان درباره این چیه ؟ لینک به نظرتون بخرمش؟ (9 سال پیش)
+2 0
من خیلی با کامپیوترم مشکل داشتم.مدام اذیت می شدم ونمی تونستم برنامه بنویسم .موس و کیبردمم که داغون داغون بودند .تا اینکه یه روز کفش تن تاک خربدم.از اون روز به بعد سرعت کامپیوترم خورد به سقف.برنامه هام هم میلیونی فروش کردند.خخخخخخ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+2 0

چند روزی میشه که note3 رو گرفتم . خیلی ازش راضی هستم . البته n900  هشت هسته ای گرفتم . فقط باید بگم که قلمش اول روون نیست ولی به مرور روون میشه . این نکته خیلی مهمیه چون برای اولین بار که دستت میگیری قلمش خیلی تو ذوقت میزنه . البته شاید هم به خاطر برچسب lcd ارزون قیمتی باشه که من زدم شاید.

+3 0
منم الان یه دونه اش رو دارم :) ، دروغ چرا ؟! ، تا قبر . . .. :)) ، من با IOS زیاد کار نکردم ، شاید مجموعا 10 20 ساعت ! ، پس نظرم رو فقط در مورد اندروید میگم ، به نظرم بهترین فبلت موجود در بازار هست ، در بنچ مارک ها رتبه ی بالایی داره ، من خودم به شخصه ازش توقع این همه امکانات رو نداشتم ! ، واقعا هر وقت میرم سمت دستگاه ، یه قابلیت جدید ازش میبینم ، تشخیص دست خط اش واقعا عالی کار میکنه ! ، هم فارسی ، هم انگلیسی ، یعنی بعضی وقتها خودم باورم نمیشه متوجه منظورم شد :)) کلا دستگاه بی نظیری هست ،USB3 - OTG تشخیص صدا ، هوشمند بودن و... ! ، خیلی لذت بخشه که بهش دستور میدی و انجام میده ، فقط نمیدونم چرا وقتی میگم go buy barbari ، کار نمیکنه ، فکر کنم نان بربری واسش تعریف شده نیست :)) ، واقعا با تشخیص صداش حال کردم ! ، از نظر سخت افزار هم که دیگه گفتن نداره ! ، بعد چند سال دست گرفتن گلکسی یانگ (!) ، یهو ای متحول شدم ! ، راستی ، چند پنجره ای بودن ، امکان فعال کردن حالت استفاده با یک دست و... ، همه امکانات فوق العاده ای هست ، به نظر من که واقعا بهترین انتخاب بود ، حالا شاید یکی بیاد بگه ، گربه دست اش به گوشت نمیرسه ، میگه پیف پیف ، بو میده :)) (9 سال پیش)
+1 0
بله . ولی وقتی از این راضی هستیم دیگه ببین تون اج چه میکنه . اما یک سوال . بعضی نکات عجیب ذهنم رو مشغول کرده . مثلا بر خلاف نوت ۲ خیلی از برنامه ها در حالت مخفیه و نمیشه پیداشون کرد مگر با سرچ . چرا و چکار باید کرد ؟ مثلا calculator یا کروم و ... که هیچ کدوم رو نمیشه روی صفحه اول قرار داد . این مسائل من رو کمی آزار میده . یا مثلا قلمش در حالت action memo خیلی امکانات مثل اندازه قلم یا undo redo یا حتی یک فولدر بندی معمولی مثل برادران بزرگتر خودش نداره و حتما برای فولدر بندی باید از snote استفاده کنی که کار سخت میشه . خوب اینها راهش چیه به نظرت مجتبی جان ؟ ممنون . (9 سال پیش)
+2 0
هیچ کدوم از این مشکلات رو نداشتم ! ، با s finder همه چی آسون شده ، اما اجباری به استفاده اش ندیدم ! ، همه ی برنامه های من هست ، فقط دسته بندی شده ، مثلا google , galaxy و... و خیلی راحت مثل بقیه برنامه ها میشه مدیریت اش کرد ! (9 سال پیش)
+1 0
خوب الان که دقت کردم دیدم همون قضیه دسته بندی که تا حالا داخلش نرفته بودم البته چیزی وقت هم نیست که گرفتمش . در مورد قلمش تو هم اولش که گرفتی قلمش با سختی می نوشت و بعدا روان شد ؟ در مورد نقص های action memo راه حلی نداری ؟ (9 سال پیش)
+1 0
کلا با s pen مشکلی ندارم ! ، فقط باید توجه کنید که تو تنظیمات ، s pen ، موارد غیر فعال شدن اتوماتیک و.. رو مشخص کنید ، Actiob memo یا به قول سامسونگ ، یاداشت عملکرد :)) ، کاربرد اش واسه کار های جزئی هست (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
+2 0

دوستان یک مشکلی که اخیرا پیدا کردم اینه که مک بوک پروی من باتریش رو شناسایی نمیکنه و شارژ هم نمیشه البته از عمر باتری حدودا ۵  سالی میگذره کسی راه حلی داره ؟

+4 0
راه حل : باتری رو عوض کنید :)) (9 سال پیش)
+2 0
معلومه همینطوری میگی مک بوک پرووو ...! شاید عده ای نداشته باشن و دلشون بخواد :)) چشم زدن :))) (9 سال پیش)
+1 0
خوب چی باید بگم اسمش همینه دیگه مک بوک یک مدل پایینتره و مک بوک پرو یک مدل بالاتر دیگه قربونت برم:) (9 سال پیش)
+5 0
دوستان این که میگن پرو یعنی چی ؟! ، مگه کم رو هم داریم :)))) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Mseif  9 سال پیش
+5 0

بنده روی لینوکس کار میکنم و خیلی پر سرعت تر از ویندوز عمل میکنه

+2 0
رو چه ورژنی از لینوکس؟ جنی موشن رو هم میشه نصب کرد؟ کلا" اگه میشه بیشتر توضیح بده. ممنون (دوستان دیگه هم اگه چیزی میدونید سکوت نکنید!) (9 سال پیش)
+1 0
اشتراک مفیدی بود ولی میگن لینوکس خیلی درد سر داره . ورژن های مختلفی هم داره کدوم بهتره ؟ با برنامه نویسی مشکلی نداری ؟ در نصب برنامه و علی الخصوص اکلیپس ؟ (9 سال پیش)
+3 0
روی لینوکس اصلا نیازی به جنی موشن نیست و امولاتور خیلی سریع تر از اونی که فکر کنید کار میکنه من روی اوبونتو کار میکنم آخرین ورژنشه و هیچ مشکلی هم ندارم ، اکلیپس رو هم مخصوص لینوکس رو می تونید از سایت خود اندروید دانلود کنید (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
سامان پاپی  9 سال پیش
0 0

من امشب یه موس و یه فلش از دی جی کالا سفارش دادم لینکش رو گذاشتم رسید به دستم از انباکس تا نقد و بر رسیش رو براتون میزارم به نطرتون اینایی که گرفتم چه طورن؟

اینا لینک اصلی موس و فلش توی دی جی کالا

flash

mouse

+2 0
فلش اش که حرف نداره ، موس اش هم ارگونومیک هست ، اما اگه به کیبورد هم نیاز داشتید ، می تونستید با هزینه ی کمتر موس و کیبرد با هم تهیه کنید (9 سال پیش)
0 0
من چون لپتاپ دارم کیبورد نیازندارم به خاطر همین با هم سفارش ندادم . دستت درد نکنه خیالم راحت شد تو با این تجربه ات تاییدشون کردی اخه به نظرات دی جی کالا نمیشه اعتماد کرد . یکی گفته اشفاله اسکرولش کار نمیکنه !. یکی گفته عالیه من 2 ساله دارمش . !!! . یکی گفته مال من سیم کارتم میخوره . :دی . !!! (9 سال پیش)
+1 0
فکر کنم یکی گفته بود چایی هم دم می کنه ولی وقتی گردو می خواد بشکنه یه خورده بد عمل می کنه. به نظر من هم موس خوب انتخاب کردی بخصوص مثل اینکه اسکرول چپ و راست هم داره که تو وین هشت و برنامه های فنی خیلی خوبه. ولی منم هم نود و نه درصد اوقات با لپ تاپ کار می کنم ولی الان تو فکر اینم که یه کیبور بخرم. چون کار را سرعت می دهد و از استهلاک کیبورد لپ تاپ هم کم می کنه. بخصوص اینکه تو فکرم لپ تاپ را تبدیل کنم به کیس(!) یعنی یه سوئیچ و یه کابل هم بخرم تا هر جا می رم وصلش کنم به مانیتور. (9 سال پیش)
0 0
)))))))9فکر جالبه ایی تبدلش به کیس . ولی من استهلاک لپ تاپ رو قبول ندارم پسر عموی من 5 سال پیش یه لپ تاپ لنوو خرید 600 تومن اشغال بود ولی باش همه روزه برنامه نویسیکرد پول دراورد بازی کردم همش تو مسافرت و اینور اونور بود الان هنوز که هنوزه داره کار میکنه دادش دست پسر عمو کوچیکم :دی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
hamed  9 سال پیش
+2 0

البته نمونه های عکس مورد پسر عموی شما خود بنده هستم. که یک دل وسترو 1015 از شرکت دستم بود که همه می گفتن لپ تاپ کاریه هست اما برای من چهار بار گارانتی رفت و بار آخر هم بدون گارانتی کیبوردش عوض شد. سر جمع دو بار مادربورد و یک بار هارد و یک بار هم ال سی دی عوض شد که زیگورات از یه طرف دادش رفت بالا و ما از یه طرف دیگه. اما با این وجود بنده هم به ایتهلاک لپ تاپ اعتقاد ندارم چون مجبورم از آن به خاطر دائم السفر بودنم استفاده کنم. من جاهای ثابتم خودش چهار تا جاس. اما مشکل اصلی من با اینه که اگر کیبورد لپ تاپ چند درصد هم احتمال خرابی داشته باشه تا بره تعمیر و یا (بدتر از اون کارانتی) کلی وقت از شما می کشه. پس من ترجیه می دهم احتال خرابی را با کیبورد خارجی کم کنم تا در سفر لنگم نکنه.

+1 0
ببخشید حواسم نبود تو پاسخ آوردم. برم عینکم را بیارم بزنم تا کار دست خودم ندادم. (9 سال پیش)
+1 0
حامد جان به نظرم بهتره شما احتمال خرابی رو با استفاده از جنس خوب مثل اپل یا سونی که معروف تر هستند کم کنی تا دیگه دردسر کیبورد جدا و lcd و ... و لنگ موندن بابت تعمیر رو هم نداشته باشی . (9 سال پیش)
+3 0
البته در خوب بودن جنس اپل که شکی نیست (لااقل بنده آمار خرابی کمتری دیدم) اما سونی را زیاد با شما موافق نیستم. یک نکته هم اینکه کلا یه جور شانس هم توی این موارد دخیله (این قید را اضافه کنم که بنده خیلی خوب از وسایل نگهداری می کنم). مثلا از همون لپ تاپی که در بالا اشاره کردم هم لااقل چهارتای دیگه توی شرکت خودمون و چندین تای دیگه در شرکت های همکار داشتیم که هیچ کدم آخ نگفتن. شانسه دیگه! (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
amir Alu  9 سال پیش
+1 0

سلام ببخشید من یک سوال دارم که شاید سوال خیلی ها باشه.

به نظر شما بهترین لب تاپ واسه یک برنامه نویس چی میتونه باشه؟؟

من میخوام یک لب تاپ بخرم. میخوام بدونم چه نکته هایی باید توی خرید بهش توجه کنم.

نظر شما راجب 

Apple MacBook Air 2014 - MD711B چیه؟؟ به نظر شما این گزینه واسه خرید خوبه؟ قیمتش هم مناسبه. فقط 2750000

0 0
خوب شما اول باید بدجه خودتون رو مشخص کنید . اما اگر سقف مشخصی برای بودجه ندارد پیشنهاد من برای شما مک بوک پرو است که خودم دارم و واقعا راضی هم هستم . در مورد پم بوک ایر هم اصلا توصیه نمیکنم چون مدل فانتزی مک بوک محسوب میشه و وجه تمایزش فقط نازکیشه و برای برنامه نویسی ضعیفه . (9 سال پیش)
0 0
ممنون از راهنمایی شما. من قیمت واسم مهم نیست. فقط کیفیت و کارایی راجب Apple Mac Mini MD388 Desktop Computer یا Apple New iMac 21.5 Inch ME087 2014 نظرتون چیه؟ اگر شما بودین اینا میگرفتین یا لب تاپ؟؟ (9 سال پیش)
0 0
خوب اگر سقف مهم نیست یکی از مدلهای مک بوک پرو با رم ۱۶ و هارد ssd 512 رو پیشنهاد میکنم که از آخرین مدل هاست و با خریدش میتونی مطمئن باشی که تا سالها بهترین دستگاه رو داری . اما اگر میتونی با دستگاه ثابت کنار بیای برو سراغ آیمک ۲۷ اینچ و بهترین کانفیگش رو بردار ولی گرون در میاد . در مورد مک مینی هم اگر خیلی کمبود جا داری میتونی بگیری که توصیه نمیکنم و نیاز آنچنانی هم نیست ضمنا میدونی که هیچی هم نداره نه مونیتور نه کیبورد و نه موس به هر حال . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+5 0

این سخت افزاریه که استاد دو گوگل پلاس خودشون پیشنهاد داده بودند. چون میدونستم که خیلی ها اینو ندیدند گفتم بزارم ثواب داره

 

بابا کنار گوگل پلاس یه صفحه فی-س-بوک هم درست کنید و اخبارهارو اونجا هم بزارین دیگه ... کی آخه به گوگل پلاس نگاه میکنه

اینطوری خیلی از بچه ها با هم آشنا میشند و تعداد عضوهای صفحه و تبلیغات سایت دو برابر میشه ... بازم خودتون میدونید

سلامت باشید

+1 0
خدا واقعا خیرت بده مونده بودم چجوری برم تو گوگل پلاس فیلتر بود و حوصله نرم افزار فیلتر شکنم نداشتم.دستت درد نکنه. (9 سال پیش)
+1 0
بله حقیقتا منم از گوگل پلاس راضی نیستم . اگر قرار باشه قند شکن استفاده کنیم چرا شبکه های بهتری مثل ف-یسبوک نداشته باشیم . (9 سال پیش)
0 0
نکته جالب قضیه AMD بودن هر سه سی پی یو هست. حالا از استاد باید بپرسیم و ببینیم برا چی رفته سمت اینها. برای قیمت یا مسائل دیگه ای هم در کاره. و کاش مسائل جانبی مثل ماوس و کیبورد و مانیتور را هم ذکر می کردن. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+1 0

این ALL In One تمام سیستم های Apple را میخوره : حرف نداره .... فقط msi

لینک

0 0
حامد جان شما یک خاصه بزرگ اپل رو نادیده گرفتی و اون هم سیستم عامل قدرتمند اونه . در عوض تمام توجهت معطوف به سخت افزار شده . چیزی که دوستداران اپل رو جذب می کنه تنها سخت افزارش نیست اگر چه که سخت افزارش هم خیلی قدرتمند ولی دلیل اصلی سیستم عامل قدرتمندیه که حتی فابلیت سوار کردن ویندوز رو با تمامی محاسنش داره و این وجه تمایز اصلیه اپله . حالا شما بگو ببینم کدوم سخت افزاری غیر از اپل و از جمله همین msi که معرفی کردی قابلیت سوارکردن ویندوز و مک رو با هم داره ؟ (9 سال پیش)
0 0
در مورد مارک msi من این نکته رو بگم واقعا از لحاظ قیمت و کارایی لپ تاپ های بسیار خوبی میزنه . به نسبت مشخصات سخت افزاری واقعا قیمتش عالیه . دست کمی از ASUS و اپل نداره ولی هنوز باید راه زیادی طی کنه در کل مارک خوبیه . (9 سال پیش)
0 0
خیلی ها اصلا نیازی به سیستم عامل اپل ندارند که بخواهند رو سیستمشون داشته باشند .... چرا باید نیاز داشته باشیم؟؟؟ .... اصلا دلیل خوبی برای خرید این محصولات نیست (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
aliakbar333  9 سال پیش
+1 0

Apple iphone 6   یا   sony xperia z3  کدامیک ؟

دوستان من قصد خرید یکی از این دو گوشی رو دارم به نظر شما کدامیک رو انتخاب کنم . با وجود تمام احترامی که واسه اندروید قائلم اما نمیتونم از کیفیت گوشی اپل هم بگذرم واقعا بدجور دودل شدم .

0 0
داداش اگه نظر منو میخواهی در یک کلام Apple iphone 6 (9 سال پیش)
0 0
بو بخر حالشو ببر (9 سال پیش)
0 0
شایان خیلی مطمئن حرف میزنی نکنه خودت خریدی ؟ (9 سال پیش)
+1 0
چیزی نیست که ما نسخه بپیچیم.خیلی بستگی داره به خودتون.مثلا من اگه بودم note4 میخریدم (9 سال پیش)
0 0
داداشم Apple iphone 6 داره ! راضیه ازش ! حالا خود دانی (9 سال پیش)
0 0
مگه میشه کسی از اپل ناراضی باشه . البته من خیلیا رو دیدم اصلن هیچی از نرم افزار و گوشی حالیشون نیست ولی گوشی اپل و کلا گوشی های بالای یک و نیم تو دستشون بوده وقتی هم ازشون میپرسی با گوشی چکار میکنی میگه تماس و واتس آپ . یا میگن گوشی من اپله . یا میگن گوشی من اینقد قیمتشه مال تو چقده .؟ (9 سال پیش)
0 0
فعلا که iphone 6 کلا از طرف نمایندگی اپل جمع شده ... چون خم میشه و یه سری معایب دیگه داره (البته تو ایران که از این خبرا نیست )... 5S خیلی بهتر بود ولی باز پول حروم کردن ... فقط LG G3 (9 سال پیش)
0 0
کلا هیچ کس از گوشی های رده بالا ناراضی نیست ... باید ببینی وقتی گوشی را دست میگیری کدوم بهت حس خوبی میده وگرنه همه شون عالی هستن (9 سال پیش)
0 0
یه بار رفته بودم یه موبایل فروشی یه بنده خدا اومد از موبایل فروشی سوال میکرد این SMS واسم اومده میخوام بفرستم واسه یکی دیگه چیکار کنم حالا گوشیش چی بود z1 من جلو خودمو گرفتم واقعا سخت بود نخندیدن ولی من این کارو نکردم بعد جالبه صاحب مغازه گفت نمیدونم برو پیش فلانی خداییش دیگه نتونستم جلو خودمو بگیرم رفتم بیرون زدم زیر خنده البته یه جور که طرف نفهمید بعد سه چهار دقیقه ای رفتم داخل دیدم هنوز دارن دنبال راه حل میگردن با کمال پررویی گوشی رو ازش گرفتم گفتم ای پیام که واست اومده میخوای واسه کی اینو بفرستی فرستادم جالب اینه وقتی فرستام گفت : تورو خدا یه بار دیگه بگو چکار کردی منم یه خورده خودمو گرفتم با یه تریپ مهندسی زل زدم تو چشاش طرف گفت حالا فهمیدم !!! حالا پیش خودش فک میکنه این خدای موبایله نمیدونه موبایل فروش های امروزی فقط به فکر تیغ زدنن و سود بیشتر . بیشترشون هم هیچی از نرم افزار گوشی نمیدونن. (9 سال پیش)
0 0
یعنی چی خم میشه ؟ معایب دیگه رو بگو لطفا . شایان که میگه داداشم داره ازش راضیه. مشکلی رو هم نگفت. (9 سال پیش)
+1 0
داداشم داره ولی خم نمیشه !!! اصلا یعنی چه؟؟؟ راستی خاطره ای کهگفتی جالب بود (9 سال پیش)
0 0
همشون که خم نمیشن ... یعنی خبر نداشتین 3 تا عیب تو آیفون 6 پیدا کردند که یکیش اینه ... بعضی هاشون اینطوری میشدند که نمایندگی برای همه کسانی که خریدند فراخوان داد... حالا شانس شماست دیگه ... یه سرچ کنید میفهمید چی میگم (9 سال پیش)
+2 0
این هم تیکه سامسونگ واسه خم شدن آیفون 6 پلاس:) لینک (9 سال پیش)
0 0
داداش سامسونگ خداییش اینو خوب اومده !! (9 سال پیش)
+1 0
ویدئو ختم قائله خم شدن آیفون ۶ پلاس >> لینک (9 سال پیش)
0 0
مشکل بدنه ضعیف و خم شدن آیفون 6 (9 سال پیش)
+1 0
>> لینک (9 سال پیش)
+1 0
با این حساب باید یه خورده بیشتر صبر کرد تا نتایج بعدی (9 سال پیش)
0 0
ممنون از نظرات دوستان بالآخره آیفون 6 رو انتخاب کردم . قضیه خم شدن هم برمیگرده به آیفون6پلاس که لینک ویدئوهاش رو گذاشتم (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Poria  9 سال پیش
0 0

سلام دوستان 

من فعلا دارم از لپ تاپ استفاده می کنم . PC یک چیز دیگست ، هم از لحاظ پرفورمنس و هم اگه یک مانیتور خوب باشه که عالی میشه . 

سیستم می خوام بگیرم با این مشخصات ببینید خوب هست ؟ 

مادربرد : ASUS Z87-A ------ 520,000

سی پی یو : Core i7-4770K----- 1,100,000

رم : GSkill RipjawsX Blue 2×4GB=8GB DDR3 CL11 2400MHz---- 400,000

هارد : Seagate Barracuda SATA 6.0Gb/s 64MB 1TB--- 190,000

پاور : *Green GP600A-HP | *80Plus Bronze---- 250,000

مانیتور : ASUS MX279H AH-IPS---- 1,500,000

 

خود کیس در حدود 2,700,000 در میاد  بدون مانیتور و گرافیک ! 

یک گرافیک مناسب معرفی کنید ممنون میشم . اهل بازی نیستم . تهش یک PES

 

ممنون 

+1 0
یک میلیون و پونصد هزار تومن مانیتور؟ خدایی قیمتش بالاس. من پیشنهادم یه 24 اینچ ایکس ویژن هست. حدودا 600 هزار قیمتشه. هم تلویزیونه هم مانیتور. (9 سال پیش)
0 0
در مورد مانیتور پشیمون شدم ، و حداکثر 1 تومن هزینه می کنم (9 سال پیش)
+1 0
این مدل رو ببینید. من که شیفته ش شدم. اطرافش حاشیه نداره. فوق العادس: لینک (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
afpasha  9 سال پیش
0 0

بله سیستم خوبیه به نظر من: 

مادربورد فقط ایسوس! عالیه.

سی پی یو تون هم قوی و عالی...

رم هم به نظر من همیشه 8 خوبه. نه کمتر(که اذیت کنه) و نه بیشتر (که هم هزینه بیخودیمیشه و نه تاثیر زیادی داره.) و اینکه 2400مگاهرتز که عالی...

هارد هم مناسبه. 

پاور هم که گرین خیلی پاور های خوبی داره.

برای مانیتور من خودم به شدت طرفدار ایسوس هستم، همه وسایلم رو هم اگه باشه ایسوس میخرم، حتی گوشیم! (Asus ZenFone 5) اما مانیتور ایسوس با اینکه کیفیتش  خیلی بالاست، اما به نظر من هزینه بی خود (اسراف) هست. من خودم مانیتور ای او سی دارم، خیلی خیلی هم راضیم. کنتراست، رنگ ها، زاویه ها، و ... عالین. برا من مدلش هست AOC e2251Fw که فول اچ دی هست. راضیم. 22اینچ. 

اما حالا شما که میخواید 1،500 هزینه مانیتور بکنید، یه کار خیلی خیلی بهتری میتونید بکنید: 

یک مانیتور "اولترا واید 21:9" تهیه کنید. قیمتشون رو نمیدونم، اصلا نمیدونم شاید توی ایران نباشه، امااگه باشه و قیمتمناسب باشه، فکر خیلی بهتری مخصوصا برایبرنامه نویسی هست. مثل اینه که دو تا مانیتور رو به هم بچسبونید! 

لینک زیر: 

http://www.asus.com/Monitors/MX299Q همون مدلیه که پسندیدید، با طراحی فلزی و پایه دایره ای شکل. 

و 

http://www.asus.com/Monitors/PB298Q که کمی از نظر طراحی پایین تره، چوندیگه فلز توش به کار نرفته، احتمالا هم ارزون تر باشه. 

Product Image

نظر تون رو در مورد مانیتور بالا بیان کنید، ممنون. 

0 0
ممنون از شما ، مانیتور های پشنهادی شما قیمتی در حدود 1,800,000 دارن ! فکر نمی کنم 1,400,000 هم ارزشش رو داشته باشه ، احتمالا مدل 24 اینچی رو می گیرم با قیمت 1,000,000 تقریبا--- > MX239H در مورد کارت گرافیک هم ممنون میشم کمک کنید (9 سال پیش)
+1 0
ال جی هم یه مانیتور همینطوری داره و تو ایران هم هست. یه قیمت بگیرید بد نیست. (9 سال پیش)
+1 0
مانیتور اگر حرفه ای می خای بگیری dell بگیر نتونستی HP که هر دو خوبه ولی کمیاب . من روشن همین asus رو دیدم . اصلا حرفه ای نیست بیشتر فانتزیه . (9 سال پیش)
+1 0
یک مدل مانیتور تلویزیون ال جی داره که من خودم دارم . کیفیتش هم انصافا در مانیتور و تلویزون دیجیتال سر خودش خیلی خوبه . کنترل هم داره فکر نیکنم بیشتر از ۸۰۰ هم باشه . ۲۲ اینچ هم هست و همه تلویزیون فروشی ها هم دارن . (9 سال پیش)
+1 0
"ممنون از شما" --->خواهش میکنم. اما متاسفانه بنده خودم سیستمم AMD هست، و اطلاعاتی ازکارت گرافیک های Intel-Base ندارم. اما برا من مارکش ایسوس هست. پیشنهاد میکنم شما م هر مدلی که دوستان راهنمایی می کنند تهیه می کنید، حتما ایسوس باشه. متشکر. (9 سال پیش)
+1 0
تلویزیون مانیتور خوبی که داره اینه که شما همیشه تلویزیون کنارت داری و می تونی فیلمهای آموزشی رو با کنترل خود تلویزیون ببینی . (9 سال پیش)
0 0
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا من یه روز میتونم از این مانیتور ها بخرم واسه خودم (9 سال پیش)
0 0
دوستان به این لینک هم توجه کنید. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
+2 0

Apple iMac with Retina 5K Display

مشخصات کلی:ابعاد: 203 × 650 × 516 میلی‌متر - وزن: 9.54 کیلوگرم
پردازنده:Intel Core i7 4.00GHz up to 4.40GHz
حافظه رم (RAM):دارای 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3
حافظه داخلی:دارای حافظه داخلی با ظرفیت یک ترابایت
پردازشگر گرافیکی:AMD Radeon R9 M295X با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت
صفحه نمایش:از نوع LED-backlit IPS LCD با سایز 27 اینچ و با دقت تصویر 2880 × 5120 پیکسل
امکانات:دارای درایو نوری از نوع فاقد درایو نوری - دارای بلوتوث داخلی - دارای کارت خوان - وب‌کم - پورت LAN - شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) - پورت HDMI - پورت USB 3.0 - پورت تاندربولت - خروجی هدفون
سایر مشخصات:منبع تغذیه: آداپتور برق 100-240V AC - سیستم عامل: Apple Mac OS نسخه‌ی X Yosemite
 
اینو میگن یه All-in-one درست و حسابی .... دارم با اپل حال میکنم ... تا 8 تومن باشه میصرفه کاربر بخره
+1 0
همه قطعاتش یه طرف، مانیتورش یه طرف. 5k؟ اووووف (9 سال پیش)
0 0
حالا قیمتش چقده؟! :| (9 سال پیش)
0 0
ناقابله بابا 9 تومن (9 سال پیش)
0 0
البته به خاطر یک ترابایت SSD بایدم قیمتش بالا باشه (9 سال پیش)
0 0
قیمتش اومد ... 11,392,000 تومان ... اصلا ارزش این قیمتو نداره . (9 سال پیش)
0 0
ببخشید این مدل پایین تره که اینقدر قیمت داره لینک ... قیمت این بالاییه هنوز نیامده یعنی اصلا ارزش این همه پولو نداره (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
0 0

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال سری آبی ظرفیت 1 ترابایت 64 مگابایت کش

لینک

ماوس بی‌سیم لاجیتک M185

لینک

میخوام بخرم که با هم 247 تومن میشه

نظرتون چیه ؟؟؟ هارد اینترنال اوکی هست؟ 

0 0
به نظرم موس بهتر میتونی بگیری . هارد هم من خودم ssd گزاشتم که خیلی پر سرعته ولی خوب گرون در میاد و حجمش هم پایینه . (9 سال پیش)
0 0
برای موس تو قیمت 50 تومن آمار دادم ... وگرنه بهتر میگفتم (9 سال پیش)
+1 0
توی سایت فینال موس های خوبی هست. قیمتاش خیلی مناسبتره. ssd سرعتش بالاس ولی قیمتشم بالاس. این هارد وسترنه خوبه به نظرم. (9 سال پیش)
0 0
موست رو m325 عالیه عالیه (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
nomad811  9 سال پیش
0 0

دوستان 1سوال!؟

چه تبلته ویندوزی واسه کاری در حد ارائه حرفه ای و برنامه نویسی سبک اندروید مناسبه ؟

خداییش لبتاب سنگینه و یکم تنبلم :D

چیزی که قدرت خوب باشه و زیادم گرون نباشه البته ;)

+1 0
مگه چند مدل داریم .... من گه میگم surface pro (9 سال پیش)
0 0
اخه لنوو و ایسر و سونی و حتی ایسوسم دارن . برای این موندم تو انتخاب 1چیزیه نسبتا خوب! (9 سال پیش)
0 0
اوکی .. بوجه خودتون را اعلام کنید تا جستجو را انجام دهیم (9 سال پیش)
0 0
من حدود 2- 3 تومن تا الان تونستم تهیه کنم . ولی شما بذار رو 2.5 ! ممنون راستی ;) (9 سال پیش)
0 0
خب عزیز من با این بودجه یه دونه سرفیس بگیر. چه کاریه بری برند دیگه بگیری؟ (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Astro  9 سال پیش
0 0

سلام دوستان
شرمنده شاید سخت افزار برنامه نویسی نباشه ولی هدفون بلوتوث چیزی سراغ دارید؟

میخوام هرگونه ارتباط خودم رو با لپتاپ بی سیم کنم

دیجی کالا رو گشتم دو مدل بیشتر نبود اونا هم گرون بودن یکی 400 یکی 600 :|

+1 0
هدفونهای بیسیم کیفیت صدا را برای پخش موزیک خوب انتقال نمیدن ... به همین دلیل اکثرا باسیم هستن (9 سال پیش)
+1 0
این مدل باسیم رو من هفته پیش گرفتم. کیفیتش خیلی خوبه: لینک (9 سال پیش)
+1 0
این مدل باسیم رو من هفته پیش گرفتم. کیفیتش خیلی خوبه: لینک (9 سال پیش)
0 0
من اینو دو هفته پیش گرفتم فوق لعاده هستش دور گوشت رو میگیره حتی من که عیمک دارم با هاش مشکلی ندارم میکرفنش خداست کیفیتش انگار که توی استدیو ظبط کردی لینک (9 سال پیش)
+1 0
من از فیلیپس های با سیم واقعا راضی هستم. برای کار حرفه ای عالی اند. خودم هم برای موبایل و لپ تاپ به صورت همزمان از sony mw600 استفاده می کنم و چون به موسیقی به شدت علاقه مندم این مدل در وسعت دامنه فرکانس ها خیلی خوب عمل می کنه ولی از زمانی که هدست خودش خراب شد و مجبور شدم از هدست گوشی ام استفاده کنم کیفیت کمی افت داشته است. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
0 0

سلام . دوستان یک موس خوب میخام که بیسیم باشه . چی بگیرم ؟ اگر بتونید لینک هم بدید بهتره . ممنون .

+1 0
من چند مدل ماوس ماکروسافت داشتم از جمله لینک که خیلی راضی بودم به خصوص اینکه قبلش دوبار a4tech خریدم و خیلی بد موقع لنگ کردن ولی ماکروسافته روی همه سطوح به خوبی کار می کرد و دست آخر هم در یک حادثه حراب شد. الان هم این لینک را دارم که مشابه همون قبلیه است. اشکال ماکروسافت هم مصرف باطری زیادشه به صورتی که من در روز حدود 16 ساعت روشنه و یک ماه و نیم کار می کنه. خیلی دوست داشتم با این لینک هم کار می کردم ببینم چطوریه. اما در نمایشگاه ماوس این ست از لاجیتک لینک را هم دست گرفتم خیلی خوب بود ولی حالا عملکردش در واقعیت چیه را نمی دونم. به هر حال لاجیتک هم با توجه به اینکه ضمانت سه ساله داره می ده به نظر با کیفیت میاد. به هر جال مواردی که به نظر من باید بهشون توجه کنید خوش دستی ماوس است و کیفیت ساخت و کارکرد آن در سطوح مختلف (بخصوص برای کسانی که لپ تاپ دارن) همچنین اگر عادت به کار با کلید های اضافی ماوس دارید به اون ها هم توجه کنید به خصوص کلید اسکرول چپ و راست که جدیدا اضافه شده و احتمالا در ویندوز 8 به کار بیاد ولی فعلا که ماوس من داه ولی خیلی از برنامه ها کار نمی ده. (9 سال پیش)
+1 0
لینک (9 سال پیش)
0 0
ممنون از دوستان .نظرتون در مورد g11 از لاجیتک چیه ؟ کلا سری g (9 سال پیش)
+1 0
این مدل 1850 فکر کنم از قدیمی های ماکروسافته که روی شیشه و فرش خوب جواب نمی ده- جناب نور حسینی g11 ظاهرا کیبورده. لینک اگه بذارید کار راحت تره. ضمن اینکه قبل از خرید اینترنتی برای ماس و کیبور حتما سری هم به بازار بزنید و از نزدیک جنس ها و کارکرد آن ها را تست کنید (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
نورحسینی  9 سال پیش
0 0

سلام . دوستان من این مدل موس رو گرفتم .

موس جنیوس

سوالم اینه که می خام بدونم کسانیکه موس های لاجیتک دارن وقتی از میدل کلیک استفاده میکن چی میشه ؟ یعنی وقتی غلتک اسکرال رو فشار میدن مثل مال من اون آرم دایره ای رو صفحه می افته و راحت می شه از اسکرال بالا و پایین و چپ و راست استفاده کنند یا نه ؟ کلا همه موس ها دارن این سیستم رو ؟ ممنون از پاسخ ها .

+1 0
بله جناب نورحسینی، به نظر Middle Click تمامی موس ها برای همین کار هستش یعنی اسکرول کردن رو با حرکت دادن موس راحت تر میکنه و بقولی داینامیک ترم هست :) (9 سال پیش)
0 0
نور حسینی جان چرا جنیوس گرفتی بابا ما این همه گفتیم لاجتیک بگیر! از لحاظ مادی هم زیاد فرق ندارن شما هم که مشکل نداری :دی (9 سال پیش)
0 0
من با موس بزرگ راحت ترم . لاجیتک ها معمولا کوچکه . حالا دارم امتحانش می کنم ببینم چه کار کردم . (9 سال پیش)
0 0
در محیط جاوا ادیتور میدل کلیک شما کار میکنه ؟ یعنی اسکرال چهار جهته رو دارید یا این خاصیت فقط برای محیط اینترنته ؟ (9 سال پیش)
+1 0
به نظر فقط برا محیط اینترنت کاربرد داره، در اکلیپسم کار نمیکنه! (9 سال پیش)
+1 0
خوب خودش را می چرخونیم اسکرول می شه! چه کاریه. مهمترین کار این میدل کلیک اینه که تو صفحات وب وقتی روی یک لینکی میدل کلیک می کنیم اون را توی یه تب جدید باز می کنه و اگه روی یک تب با میدل کلیک کنید آن را می بندد که این بستن توی خیلی نرم افزارهای دیگه هم رخ می ده مثل فتوشاپ (کلی به زندگی آدم اضافه می شه مگه نه!) و توی اتوکد و برخی نرم افزارهای مشابه هم صفحه را می شه نگه داشت. بقیه جاها هم مثل آفیس و غیره همین اسکرول را انجام می ده. البته احتمالا اگه درایور ماوستون اجازه بده در کنترل پنل می تونید عملکرد آن را خودتون تعریف کنید. (9 سال پیش)
0 0
حامد جان شما دو مطلب رو در نظر نگرفتی . اول اینکه با روشی که من گفتم سرعت اکرول خیلی بالا میره و در یک لحظه شما میتونی همه صفحه رو طی کنی و هر جا که خواستی بایستی و مطلب دوم و مهمتر اینکه به راحتی اگر اسکرول چپ و راست نیاز باشه شما با هدایت موس و خیلی سریع به محل مورد نظرت میرسی . حیف که در محیط اکلیپس و خصوصا از این خاصیت نمیشه استفاده کرد و الا توی کد خیلی به درد میخورد . البته این خاصیت به صورت پیش فرض در اکلیپس مک روی موس اپل ( البته در محیط مک ) فعال هست ولی اشکالات دیگه داشت ( بالاتر گفتم ) که مجبور شدم یک موس دیگه بخرم . (9 سال پیش)
0 0
سوال دیگه اینکه آیا موسی هست که اینطور باشه یا راهی هست با همین موس های معمولی که ما برای مواقع مختلف همونطوری که dpi موس رو با اون کلید بالا ی موس تنظیم می کنیم بشه سرعت اسکرال موس رو هم تغییر داد ؟ یعنی دکمه جدا داشته باشه . ضمنااین تنظیم dpi آیا سرعت حرکت موس رو هم تغییر میده ؟ در کل تنظیم دقت دقیقا یعنی چی ؟ (9 سال پیش)
+1 0
dpi اندازه گیری حساسیت ماوس هستش که هرچه dpi بالاتر باشه، موس به حرکات، حساسیت بیشتری نشان میده، فکرکنم مخفف Dots Per Inch ( نقطه بر اینچ ) باشه ! (9 سال پیش)
+1 0
دی پی آی بالاتر برای کارهای گرفیکی و بازی ها کاربرد داره. یعنی می توان ماوس را با دقت بیشتری جابه جا کرد و البته برای ماوس های بی سیم باطری بیشتری هم مصرف می کنه. اون سرعت هم که فرمودید از توی کنترل پنل من بلدم (که خوب حتما شما هم بلدید) ولی کلید سخت افزاری ندیدم تا حالا براش. (9 سال پیش)
+1 0
راستی یادم رفت تو اکلیپس هم مثل خیلی از برنامه ها اگه کنترل را بگیرید و اسکرول را بچراخونید یکم سریع تر اسکرول می شود یعنی در اصل صفحه صفحه اسکرول می شه. (9 سال پیش)
0 0
در رابطه ما کلیک روی غلتک موس من حدود یه سال پیش یه چیزی یاد گرفتم که برام خیلی جالب بود و خودم نمیدونستم !!!!!!! وقتی روی یک لینکی با میدل کلیک یا همون غلتک کلیک کنیم عمل کلیک راست + open in new window رو انجام میده. و اون لینک رو در یه تب جدید باز میکنه (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مجتبی  9 سال پیش
+3 0

 سلام به دوستان ، راستش من زیاد اهل نظر دادن و تاپیک نوشتن و این چیزا نیستم الانم سرماخوردم حال و حوصله برنامه نوشتن ندارم گفتم یه سر به انجمن بزنم ببینم چه خبره این تاپیک توجهمو جلب کرد من سال 75 دانشگاه میرفتم اون وقتا رایانه ها همه با DOS    و نها یتا با WIN 3.1    کار میکردن و سی پی یو  286     یا 386 داشتن یادمه سر یه رایانه با سی پی یو  486    دعوا بود هنوز پنتیوم نیومده بود یا تو دسترس ما نبود یادش بخیر تو مجله تبلیغ فروش کمودور 64 و آمیگا 128 میدادند یا کامپیوتر های ایران سیستم با مانیتور سیاه و سفید لامپی و 1 مگ رم و اکثرا هارد نداشتند و با فلاپی لود میشدند بهترین رایانه ما تو دانشگاه 50 مگ هارد داشت که بیشترشم خالی بود . اون موقع ها من GW  BASIC    کار میکردم و اتوکد تو محیط داس . ویند.ز 95 رو روی یه سیستم تو سربازی دیدم و اصلا ازش خوشم نمیومد چون دوست داشتم دستورات رو تایپ کنم مثل داس . اما متاسفانه از رایانه دور شدم به دلیل کارم که دائم در حال انتقال بودم و بیشتر تو انجمن ها مطلب می نوشتم برا همینم الان دوست ندارم زیاد مطلب بنویسم و بیشتر جواب سئوالاتم رو سرچ میکنم .خلاصه یه سیستم  DUAL CORE  داشتم همش پای اینترنت بودم الانم دارمش اما جمش کردم یه گوشه خاک میخوره خودم کیسش رو از قطعات اصل و مرغوب اون زمان حدود 400 تومان اسمبل کردم الانم مفت میخرن حیفم میاد بفروشم - همسرم دائم ایراد میگرفت نمیای پیش ما بنشینی و خودتو تو اتاق حبس کردی تا اینکه پارسال یه لپ تاپ خریدم برای وب گردی یه خورده هم وب نویسی کار میکردم تا با برنامه نویسی اندورید آشنا شدم لپ تاپم سخت افزار پایینی داره اما تاحالا مشکلی باهاش نداشتم الان اکثر اوقات کنار همسر و بچم میشینم و برنامه نویسی کار میکنم ....

خوب سرتونو درد آوردم یاد گذشته ها افتادم و اینکه چطور جوانی رو گذورندم و هدر دادم ... جوونا قدر ثانیه ها رو بدونید  

0 0
چشم حاجی قدرشو داریم (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
nomad811  9 سال پیش
0 0

دوستان میخوام تبلت بگیرم !

بین nexus 9 و tab s موندم ! کسی کار کرده باهاشون ؟ به نظرتون کدومو بگیرم ؟

+1 0
فقط بگم که در خرید هیچ Nexusـی شک نکنید :) (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
Andronymous  8 سال پیش
0 0

سلام دوستان  :)
به نظرتون با یه لبتاب core i3 میشه برنامه نویسی اندروید رو انجام داد؟
تمام کار من با اکلیپس و جنی موشن و یه فوتوشاپ حل میشه
الان یه پیسی dual core دارم که مشکل زیادی ندارم باش ولی میخوام لبتاب بگیرم
خوشحال میشم بام یه همفکری بکنین چون تو خریدش شک دارم مبادا قدرتش کم باشه و مشکل برام ایجاد کنه
مدل لبتاب هایی که در نظر دارم :
 ASUS Transformer TP550LD و Lenovo Flex 2  هستن که ایسوز رو به خاطر طراحی بدنه ی خیلی قوی تر ترجیح میدم ولی از CPU ش میترسم  ....

0 0
دوستان کسی نظری نداشت؟ (8 سال پیش)
0 0
اگه بخواید با اندروید استودیو کار کنین شاید یه مشکلاتی پیش بیاد ولی با اکلیپس بخواین کار کنین core i2 هم جواب میده در ضمن به نظرم ایسوس بهتره چون همه چیش قویتره خوب (8 سال پیش)
0 0
من با کامپیوتر پنتیوم ۴ تک هسته ای سه گیگاهرتز دارم برنامه نویسی میکنم شما میگید core i3 جواب میده یا نه! ;-) بنظرمن رم بیشتره مهمه چون core i3 به اندازه کافی قوی هستن ولی رم پایین اذیت میکنه (8 سال پیش)
0 0
خب پیسی به نسبت قوی تر از لبتابه تازه شما میگین فرکانس پردازنده تون 3 گیگا هرتزه این لبتاب ها فرکانسشون تقریبا نصفه از شماست (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
moji19  8 سال پیش
0 0

سلام دوستان

چطور میتونم یه lcd دیگه به لپتاپم وصل کنم؟

کسی تجربه داره؟ مدل lcd و نحوه اتصالش به لپتاپ؟

طبیعتا میخوام lcd بشه ادامه ی lcd خود لپتاپ که مثلا فیلم آموزش رو توی این lcd ببینم و به طور موازی اکلیپسم رو توی اون یکی داشته باشم و کار کنم!

مثلا یه نرم افزار برا مبایل هست که گوشیتونو وایرلس وصل میکنه به لپتاپ و گوشیتون ادامه ی دسکتاپتون میشه، ینی وقتی موس رو حرکت میدین به سمت راست وارد گوشیتون میشه.

مشکل اینجاس که گوشی کوچیکه و کلا چون با گوشی کار داریم هی بخوایم قطع و وصل کنیم وقت گیره.

ممنون میشم کسی اگه تجربه داره در اختیار بذاره

0 0
بله. شما می توانید به راحتی در صورتی که لپ تاپ شما پورت VGA یا HDMI داشته باشد آن را به مانیتور و یا تلویزیون و یا ویدئوپرژکتور با پورت مشابه وصل کنید بدون اینکه به مشکل خاصی برخورد کنید. حتی از وین سون به بعد نیاز به برنامه جانبی ندارید و خود ویندوز به بهترین نحو ممکن این مورد را کنترل کرده و می توانید همزمان تصویر را در هر دو ببینید(mirror) و یا در ادامه هم باشند (extend) و ... البته این موارد در پاسخ های فوق آمده است! (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
مصطفی   8 سال پیش
0 0

به نظرتون اگه سرفیس پرو 3 بخرم برام جنی موشن و اکلیپس و غیره کار می کنه؟؟

0 0
از نظر سخت افزاری سرفیس روی کاغذ خیلی به نظر خوب میاد. اما به نظر بنده با این قیمت باید یه جای کار لنگ بزنه. به هر حال برای برنامه نویسی معمولی به نظر میاد مناسب باشه فقط صفحه نمایش کوچیکش یه کم اذیت خواهد کرد و اینکه یک ورودی یو اس بی داره و اگر مثلا ماوس وصل کنید نمی توانید از اتصال گوشی به آن استفاده کنید. همچنین برای اتصال مانیتور به آن کمی مشکل خواهید داشت (از بابت خرید و حمل و نقل مبدل ها). به نظرم می رسه هنوز خرید یک لپ تاپ سبک وزن 14 اینچی نسبت به این برای برنامه نویسی ارجهه) (8 سال پیش)
پاسخ به سوال 
126324  6 سال پیش
0 0

سلام....

یه لپ تاپ 17 اینچی در رنج 4میلیون تومن کسی سراغ داره؟ ( بین برند های Asus,Acer,Dell,HP )


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .