آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

بازار یا ایران آپس ؟ ... کدامیک؟

aliakbar333  9 سال پیش  9 سال پیش
+11 0

با سلام

اول اینکه : به نظرم اومد یه همچین موضوعی لازمه که از همین آلان بررسی بشه  و لذا این تاپیک رو با اجازه استاد ایجاد میکنم که دوستان نظراتشون رو در این خصوص بیان کنند و اامیدوارم هیچ کدام از مطالب  بی احترامی به استاد تلقی نشه و استاد هم با نظرات شون ما رو یاری کنند.

دوم ک با توجه به اینکه ما برای انتشار برنامه های اندروید مون  هم اکنون چند گزینه رو پیش رو داریم  :

به ترتیب الفبا : 1 -  ایران آپس   2 -  بازار  >>>  به مارکت های دیگه فعلا کاری نداریم.

به نظرم لازمه که یه بررسی بیطرفانه و بدون تعصبی رو در مورد این دو برنامه داشته باشیم و این لازمه پیشرفت ما و برنامه هامون هست

سوم : بنده همون طور که  در نظرم در  " دیدگاه های کاربران سایت در موردآموزش ها (در حال حاضر یکی مونده به آخر صفحه)  " ذکر کردم قبل از خرید این آموزش ها آموزش های دیگری رو خریداری کرده بودم (مربوط به یه سری از مراکز آموزشی در تهران) با تدریس اساتیدی از برنامه بازار و غیره که به نظرم ذکر کردن اون کار درستی نباشه .

از طرف دیگه با بررسی هایی که من از برنامه های منتشر شده توسط کاربران سایت داشتم و با توجه به اینکه به هر حال تمام دوستان و کاربران عضو  سایت (کاربران ویژه )  برنامه نویس اندروید هستند و یا در آینده به این جایگاه میرسن ( کاری به سطح برنامه نویسی نداریم) و هر کدام  برنامه های متعددی رو طراحی کرده و همچنین این توانایی رو داریم که برنامه های متعددی رو طراحی و  توسعه بدیم

 از طرف دیگه میشه گفت یه درصد قابل توجهی از توسعه دهنده گان  "اپلیکیشن بازار "  رو  برنامه نویسان  " خانه اندروید "   تشکیل دادن و این درصد هم  میتونه " با حضور پر خیر برکت شخص بنده  " در آینده بیشتر و بیشتر هم بشه  اما همین دوستان برنامه خودشون رو فقط روی  بازار قرار دادند و خبری از برنامه هاشون روی اپلیکیشن " ایران آپس " نیست ! و معمولا همه این برنامه ها هم غیررایگان بوده و  برای فروش گذاشته شده که این میتونه نشان از اهمیت مالی قضیه برای دوستان داشته باشه و جای ایرادی هم نیست  گرچه به شخصه معتقدم باید برنامه های اولیه به صورت رایگان ارائه بشه یا حداقل اینکه ابتدای امر یه نسخه دمو گذاشته بشه و نسخه پرو غیررایگان عرضه بشه .و اینکه بالاخره هر کدام از دوستان میتونن میلیونرها و میلیاردرهای آینده (حداقل در محل سکونت) بشن (بسته به علاقه و تلاش خودشون) و صاحب شرکت ها یا موسساتی برای خودشون  لذا به جرات میتونم بگم که اصلا نباید نگران بحث مالی قضیه بود.

 از اصل مطلب دور نشیم . حال سوالاتی  در ذهن در خصوص انتشار برنامه  ایجاد میشه  از جمله اینکه : که آیا اعضا وکاربران  "خانه اندروید "  باید از اپلیکیشن " ایران آپس " حمایت کنند ؟  آینده کدام اپلیکیشن بهتره ؟ آیا ما باید صرفا به فروش خودمون فکر کنیم یا نه ؟ و...

سعی داریم که در این  تاپیک  این دو برنامه رو از همه لحاظ بررسی کنیم  و لذا  دوستان هر چیزی که به نظرشون مفید واقع شد بیان کنند که بررسی ها بیشتر بشه .

بررسی های ما میتونه از دید توسعه دهنده و برنامه نویس باشه  و میتونه از دید کاربر باشه

پیشنهاد خودم اینه که ابتدااز دید خودمون یعنی توسعه دهنده ها بررسی بشه تا ابتدا قضیه برای خودمون حل و فصل بشه و سپس میتونیم از دید کاربران برنامه ها بررسی کنیم .

 به نمونه نرم افزار ها و شرکت های بزرگ رقیب هم  یه گذری بزنید : مٍثلا: یاهو قدیمی تر بود ولی گوگل ماندگار شد  و ...

و همچنین میتونیم به نمونه های خارجی هم یه گذری داشته باشیم : از جمله : mobogeine   ,  mobomarket

به عنوان مثال : 

اولین بررسی ما طراحی آیکن این دو برنامه باشه.  دومین بررسی میتونه در مورد دامنه سایت باشه و ... بررسی های دیگه که دوستان حتما پیشنهاد میدین

که به نظر خود من آیکن برنامه بازار چون به صورت یه سبد طراحی شده بیشتر بحث خرید و فروش رو در ذهن تداعی میکنه 

+3 0
بازار ساده تره و تفریبا همه رو گوشیهاشون نصب کردن ولی ایران اپس خیلی کمتره ایران اپس زودتر برنامه ها رو بررسی میکنه ولی من یه ایراد دیدم ازشون : برنامه من دیروز منتشر شد و جز برنامه ویژه قرار گرفت امروز مجانی شده اثری از برنامه نیست ! بازار رتبه ۱۸۹ ایرانه و مایکت ۹۷۰ و ایران اپس ۲۰۶۸ همه بازار رو میشناسن ولی فقط عده کمی ایران اپس دارن از نظر پیشرفت فکر نکنم بتونن از بازار جلو بزنن چون بازار هم خوب پیشرفت میکنه و مشکل خاصی نداره وقتی یه برنامه میتونه با رقیباش رقابت کنه که از برنامه مشابه بهتر باشه و امکانات بهتری ارائه بده ولی کپی باشه چه فایده داره الان خیلی از برنامه های فارسی ایده از خارجیهاست ولی به جا بهتر بودن نه تنها برنامه هاشون سخت تره بلکه گرافیکشونم بدتره پس چرا باید مورد استقبال قرار بگیره (9 سال پیش)
+6 0
این که ایران آپس کمتر نصبه و بازار محبوب و شناخته شده هست کاملا درست اما دلیل منطقی نیست واتس آپ اومد و نیمباز رو از روی گوشی ها نگیم بیکار ولی تقریبا کم کار کرده . برتری بازار در رتبه ها هم درست اما اینکه مشکل خاصی نداره قبول ندارم چون بازار هم کم باگ نداره . اینکه در جلو زدن از رقبا بگیم تا همیشه بازار اول باشه باز هم به نظرم منطقی نباشه به عنوان مثال در دنیای وب و هاستینگ براتون مثال میزنم (قصد تبلیغ یه برند و شرکت خاص رو ندارم و فقط برای روشن تر شدن مطلب عرض میکنم ) : دو سال پیش که من اقدام به یادگیری طراحی سایت نمودم میهن وب هاست رو به عنوان میزبان انتخاب نمودم رتبه اون در بین هاستینگ های ایران 8 بود و حتما در جریان هستی که در رده های بالاتر ارتقا رتبه واقعا سخته شاید شما بتونی عرض یک سال از رتبه 100 به 10 برسی( تو هر زمینه ای) اما از این به بعدش ارتقا واقعا سخته چون بقیه هم بیکار نیستن ولی هم اکنون به رتبه 2 ارتقا پیدا کرده و کاری ندارم بعدش چه اتفاقی قراره بیفته اما مهم اینه که یه همچین چیزی شده پس میشه و اما چرا باید مورد استقبال قرار بگیره یه دلیلش میتونه فروش بیشتر برنامه های خد شما و من باشه به هر حال یه برنامه اگه روی دو مارکت باشه بهتره تا اینکه روی یه مارکت باشه . (9 سال پیش)
+3 0
شخصا معتقدم باید انحصار شکسته شه و مانور رو بیشتر کنیم برروی سایر مارکت ها. چرا که بازار با دیدن محبوبیتش ، دیگه هیچ ارزشی به کاربران و توسعه دهندگان قاءل نیست و در رد و تاییدهاش فقط و فقط نفع خودش رو در نظر میگیره. اینکه 30 درصد از فروش رو میگیره واقعا به حق نیست و اگر رقابت زیاد شه حتما مجبور خواهد شد درصدش رو بیاره پایین. از طرفی یک بستر فراهم کرده و انتظار داره تا آخر عمر هرچی پول در میارید باهاتون شریک شه و لذا پرداخت درون برنامه ای مستقل رو تایید نمیکنه. و خیلی ایرادات دیگه که همه در جریان هستید (خود من شاید شاید شاید اصلا برنامه هام رو در بازار درج نکنم.خصوصا برنامه های پولی رو.مگر اینکه با پرداخت درون برنامه ایم موافقت شه یا درصدش بیاد پایین) بهرحال بهتره کمی بیشتر روی مارکت های دیگه مانور بدیم تا اونها هم جون بگیرند و رقابت شروع شه.این جتما به نفع توسعه دهنده ها خواهد بود (چه بسا خانه اندروید یک مارکت اختصاصی راه بندازه که دیگه نور علی نور شه) (9 سال پیش)
+1 0
ایران اپس هم 30% میگیره ، بخوای حساب کنی آره روزی خدا تومن پول گیرشون میاد ولی زحمت کشیدن ایده داشتن و حقشونه الان مثلاً سایت فروشگاهی 100تا هست ولی واقعاً کسی میتونه با دیجی کالا رقابت کنه ؟ مسلماً نه ! بقیه فروش دارن پیشرفت میکنن اما همیشه زیر سایه اولین نفر قرار میگیرن مگه اینکه یکی مثل ایران اپس یا مایکت هزینه زیادی رو متقبل بشه و تبلیغات خیلی گسترده ای انجام بده در کل به نظرم بهترین کاری که میشه کرد اینه که برنامه ها رو تو هر چهار مارکت ایرانی قرار بدیم (9 سال پیش)
+5 0
با انحصار شکنی کاملا مولفقم دقیقا شبیه لیگ سابق فوتبال ایران میمونه که دوقطبی بود وآخر سر یا پرسپولیس قهرمان میشد یا استقلال و جذابیت خاصی وجود نداشت همچنین میشه گفت شبیه صنعت خودروسازی ایرانه که فقط تو دست سایپا و ایران خودرو هستش و این جلوی پیشرفت صنعت خودرو رو در ایران گرفته . این ها صرفا مثال بوده و نمونه های مشابه فراونه فقط کافیه یه نگاه بندازی تو هر زمینه ای که میخواد باشه. و اصولا انحصار شکنی باعث رقابت و پیشرفت اون زمینه کاری میشه و در واقع این از خصوصیاتشه. بنابراین من با مانور روی مارکت های دیگه موافقم و برای حفظ موقعیت توسعه دهنده بازار هم میتونه توی لیست باشه. (9 سال پیش)
0 0
اندروید مارکتهای ایرانی بیشتری داریم و همینطور خارجی . در ایرانیها بازار و در خارجیها گوگل بیشترین مشتری را دارد. شما روی همه بفرستی ، فروش بیشتری خواهی داشت (9 سال پیش)
+1 0
سوالی که اینجا پیش میاد اینه ک چرا ایران آپس؟! چرا فکر میکنین ایران آپس میتونه انحصار رو از بازار بگیره در صورتی که آمار ها(البته فعـلا) چیزی برخلاف اینو میگه!...ایران آپس اگه بخواد رقابت کنه اول باید کلی تلاش کنه تا به مایکت برسه بعد بازار! (9 سال پیش)
+4 0
یکی از مزیت های ایران آپس نسبت به مایکت استفاده از منوی کشویی منعطف به جای طب هستش . اما اینکه چرا گفتم ایران آپس تو یه مطلب جداگونه بیان میکنم . (9 سال پیش)
+3 0
یکی از مزیت های ایران آپس نسبت به مایکت استفاده از منوی کشویی منعطف به جای تب هستش .دومین مزیت شیوه طراحیه که در مورد مایکت بیشتر به یه فروشگاه اینترنتی شبیه میمونه تا به یک مارکت اندروید در صورتی که ایران آپس از لحاظ طراحی خیلی از استانداردهای یک مارکت اندروید که در آینده ذکر خواهم کرد رو دارا هست . اما اینکه چرا گفتم ایران آپس تو یه مطلب جداگونه بیان میکنم . (9 سال پیش)
+1 0
من از مارکت پلازا خیلی خوشم اومد ، برنامه ای که بازار ایراد گرفت و نذاشت ساعت 9 عضو شدم تو سایتشون الان برنامه رو تو سایت گذاشتن کلی هم مثبت گرفته ، به همین راحتی و سادگی (9 سال پیش)
+3 0
درود بر دوستان عزیز و گرامی، علی اکبر جان مدتی قبل بحث در مورد این بود که روی دست بازار رو چجوری میشه آورد و استاد تاپیک رو بستن به خاطر مسائل حاشیه ای اما من که خودم قبلا درموردش بحثی داشتم الان بهت میگم دوستم بازار خیلی دور از دسترس هست من نمیگم هیچ کاری نمیشه و نمیشه روی دستش رو آورد اما بازار اون موقعی که هیچ کسی اصلا نمیدونست اندروید چیه مارکت زد و با هزینه های گزاف سرور و کارمند و ... این مارکت رو بالا آورد و اون موقع بازدید هم آن چنان نداشت چون زیاد گوشی های اندرویدی مثل الان توی دست همه نبود و همه نوکیا داشتن گه سیمبین بود و همچنین با مارکتی که زده بود نمیتونست پولی در بیاره چون هنوز توسعه دهنده ای نداشت و در کل تمامی اینارو تحمل کرد و الان شده بازار یعنی چیزی که روی گوشی همه هست و اونو کل ایران میشناسن اما ایران اپسی که میگین من خودم خیلی همه چیشو دوست دارم اما در مورد فروش برنامه گیتار بنده سه روز توی پیشنهادی صفحه اولشون بود و صفر نفر خریدن اما بازار چی؟ اینه تفاوتش ما همه جا میذاریم اما این همه تلاش می کنیم وقتی میبینیم اینجوریه روی بازار مانور میدیم الان مارکت اندرویدکده تا چند روز دیگه آماده میشه مطمئن باش از ایران اپس شلوغ تر میشه و همون اولش شلوغه ، یه چیز دیگم اینکه بازار لامصب سیستم هایی که داره رو بقیه مارکت ها ندارن و مطمئن نیستم اما طبق شنیده هام متصل به دولت هست و برای همینم کسی بهش نمیرسه امیدوارم موفق باشیم همه ولی به شخصه با بازار همکاری خوبی دارم و هیچ مشکلی تا حالا باهاشون نداشتم عارف جان در مورد گیرایی هم که میدن طبق قوانین هست اگه منبعت رو از همون اول توی توضیحات مینوشتی خودم تهیه گردم گیر نمیدادن یا منبع رو میذاشتی اگر نذاری حقوق محفوظ باشه 4 روز دیگه ناشر میاد حال شمارو میگیره و میتونه شکایت کنه چون بازار میگه من به کاربر وظیفمه هشدار بدم و دادم پس به درد بخور هستن و جزو اصول هست سخت نگیر، پلازا هم که میگی مارکت خوبیه اما اشتباه نکن (9 سال پیش)
+5 0
درود بر میلاد عزیز .ان شاا... این تاپیک به حاشیه کشیده نمیشه و استاد هم این بار اجازه بررسی ها رو میدن .و اما آلان که این مطلب رو مینویسم من به شخه با هیچ کدوم از مارکت ها مخالف نیستم و یا اینکه بخوام طرفداری قاطع از یکی از اونها داشته باشم . در خصوص اینکه بازار متصل به دولت هست من هم یه چیزایی شنیده و تو سایت ها بعضا خوندم اما از صحت اون اطلاعی ندارم کاری هم به این مساله ندارم چون قوانین انجمن این اجازه رو نمیده . امیدوارم اندرویدکده هم موفق باشه چه سایت و چامارکت اندرویدش. اون چیزی که من دنبالشم اینه که بقیه مارکت ها هم رونق بگیره و این یعنی سرمایه برا توسعه دهنده. ضمن اینکه امنیت برنامه های یه برنامه نویس هم خیلی مهمه و قطعا نمشه به هر مارکتی اعتماد کرد. (9 سال پیش)
+1 0
" توسعه دهنده هیچ گونه محدودیتی در میزان مبلغ تسویه حساب نخواهد داشت به این شرط که حداقل موجودی حساب ایران اپس او مبلغ ۱۰۰ هزار تومان باشد. " یکی از نکات منفی در ایران اپس همینه ... چون تعداد مشتریان با بازار اصلا قابل مقایسه نیست! (9 سال پیش)
+4 0
تایید برنامه تو ایران آپس سریعتر انجام میشه . یکی از برنامه هام تو ایران آپس بعد 4 ساعت تایید شد ولی توی بازار بعد 33 ساعت به تاییید رسید . البته این مطلب از یه جهت بیانگر اینه که تعداد کاربران ایران آپس در حال حاضر بسیار کمتر از بازار هست. اما در مورد امار دقیق متاسفانه هنوز آمار دقیقی از طرف هیچکدام اعلام نشده . (9 سال پیش)
+2 0
من به حدی از بازار متنفر شدم که حتی حاضرم پول بدم ایران اپس از بازار بیاد بالاتر ، برنامه من 10 روزه جز بهترین برنامه های ایران اپس شده ولی بازار تا الان 5 بار ایمیل فرستاده که برنامت مشکل داره و درست هم جواب نمیدن فقط عین ربات یه ایمیل رو کپی میکنن ، درخواست اجازه کتبی برای منابع داشت که اونم فرستادم بازم دوباره ایمیل میده برنامت مشکل داره و چون اولین برنامست قرار نمیده در حالی که برنامه هایی بسیار مزخرف همراه با باگ و کرش تو بازار گذاشته چون پولیه ! من که کلاً با بازار مخالفم ، ایران اپس 3 تا نظر 1 ستاره داشتم که به دلایل خیلی احمقانه و تنها تخریب برنامه من بود که با مدیر سایت آقای بهرام قربانی حرف زدم گفتن این مشکلات رو درست میکنن و الانم هر موقع مشکلی باشه تو توییتر راحت باهاشون در ارتباطم ولی بازار انگار نه انگار !!! به نظر من که ایران اپس هم برنامشون خیلی راحت و قشنگه هم پشتیبانی خیلی خوبی دارن ، مایکت و بقیه هم خوبن ولی برنامه هاشون خیلی پیچیده و نا مرتبه ، دیگه الان فقط ایران اپس رو قبول دارم و متنفرم از بازار و تیم احمقانشون ! (9 سال پیش)
 برای این سوال 6 پاسخ وجود دارد.
پاسخ به سوال 
aliakbar333  9 سال پیش
+6 0

هم اکنون که من این مطلب رو مینویسم چندین  مارکت اندروید فارسی داریم که ما به بقیه فعلا کاری نداریم و چون شاید بشه گفت  " ایران آپس " توانایی رقابت با " کافه بازار  "رو داره بررسی هامون رو روی این دو اپلیکیش وسعت میدیم . گرچه شاید بعضی از دوستان بگن اون موقع باز هم انحصاری هست منتها از تک قطبی به دوقطبی  تبدیل شده  اما اون چیزی که آلان برای مارکت های اندروید فارسی مهمه و باید اتفاق بیفته اینه که ابتدای امر از انحصار تک قطبی خارج بشه ودر این اتفاق بیشتر از هر کسی توسعه دهنده گان سود خواهند برد.

 مارکت های اندروید دیگه که میشه گفت  ( بدون هیچ اولویتی)    : 

کندو 

رابط کاربری خلاقانه، همکاری با بانک تجارت برای انتشار اپ این بانک و امکاناتی برای برنامه نویسان از این جمله هستند

شرکت ارائه دهنده کندو، دارای یک همکار با اسم مشابه است که برای  استفاده از ترافیک اینترنت آن شرکت در هنگام استفاده از کندو تخفیف قائل می‌شود.  این هم افزایی که کمتر در خدمات شرکت‌های ایرانی دیده شده است 

 

مایکت 

مایکت هم ابزاری برای توسعه دهندگان دارد. همچنین برنامه‌های مشابه را به کابران پیشنهاد می‌دهد که این نسبت به کافه بازار امتیاز مثبتی است

 

پلازا

دسته بندی برنامه‌ها در پلازا با کافه بازار کمی‌متفاوت و متنوع تر است. به این ترتیب شاید برنامه ای که دوست دارید را زودتر پیدا کنید

 

اپتوید

این مارکت ایرانی نیست. ولی گروهی ایرانی نسخه فارسی آن را تهیه کرده اند. از بقیه مارکت‌هایی که معرفی کرده ام بزرگتر و کامل تر است. به یک بار امتحان کردن می‌ارزد

 

پلی استور ایرانی

در زمانی که این مطلب را می‌نویسم این مارکت بسته است. البته نمی‌دونم که آیا این بسته بودن موقتی است یا خیر

 شاید روزی که شما این مطلب را میخونید باز شده باشد

 

اپینیک

 مارکت دو زبانه فارسی-انگلیسی. طراحی نسبت به مارکت‌های عادی بسیار عالی است و البته برای یک شرکت ایرانی بسیار تحسین برانگیز. این شرکت در رشت واقع شده است و اگر سایت این مارکت را باز کنید، در اولین نگاه باور نخواهید کرد که یک شرکت شهرستانی پشت سایتی به این وزینی است

 

پارس هاب

پارس‌هاب را شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی کرده است. این شرکت تقریبا شریک تجاری سامسونگ در ایران بود و بسیاری از نرم افزارهای فارسی درون مارکت Samsung App را تهیه کرده بود. طراحی این سایت خیلی زیبا و چشم نواز نیست. حتی به طور مثال امکان جستجو در میان برنامه‌ها وجود نداشت. 

 

 

 

0 0
اگر لینکها را هم قرار دهید بهتر میشود (9 سال پیش)
0 0
از تعداد مشتری هر کدام خبر دارید ؟ (9 سال پیش)
0 0
خسته نباشی مطلب خوبی بود + لایک ! (9 سال پیش)
0 0
یه سرچ کوچولو کنی جواب میگیری . (9 سال پیش)
+2 0
دوتای آخری از بقیه موفق ترن اما نمیتونن رودست ایران آپس بزنن (9 سال پیش)
0 0
مرسی صالح عزیز (9 سال پیش)
0 0
البته باید بگم قصد ما تو این تاپیک بیشتر بررسی و مقایسه بین کافه بازار و ایران آپس هست . نقاط ضعف هر کدوم ، نقاط قوت و... اینکه دوستان در این خصوص نظرات فنی خودشون رو بیان کنن. (9 سال پیش)
0 0
دقت کردین سایت بازار تغییر کرده؟! (9 سال پیش)
0 0
اره تغییر کرده.خوشملتر شده (9 سال پیش)
0 0
طرح نهایی کارت هدیه بازار انتخاب و به زیر چاپ رفت! (9 سال پیش)
0 0
مرسی از اطلاع رسانیت در خصوص کارت هدیه کافه بازار ساسان جون . در ضمن قیافه ات که از قیافه من پوکیده تر نیست ! هست؟ پس به جای نشون دادن دست یاریت فیس خودت بذاری مهندسی تر و حرفه ای تره . از بچه بازی و قهر و آشتی هم تو یه همچین انجمنی حرف نزن . مرسی . موید باشی (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
aliakbar333  9 سال پیش
+2 0

طرح نهایی کارت هدیه بازار 

پس از برگزاری مسابقه طراحی کارت هدیه بازار، طرح زیر برای این کارت انتخاب شد. این طرح پس از چاپ از طریق فروشگاه‌هایی که متعاقباً اعلام خواهند شد، به دست شما کاربران عزیز خواهد رسید

کارت هدیه بازار راهی جدید برای خرید برنامه‌ها و محصولات از بازار است. شما می‌توانید با استفاده از کد اعتبار درج شده روی این کارت، اعتبار کافه‌بازاری خود را شارژ و با استفاده از آن از گشت و گذار در بازار لذت ببرید. ضمنا می‌توانید این کارت را به عنوان هدیه به کسانی که دوستشان دارید، اهدا کنید تا بتوانند از برنامه‌ها و محصولات بازار استفاده کنند

 

پاسخ به سوال 
aliakbar333  9 سال پیش
0 0

اسکرین شات های بازار 

 

 

 

 

پاسخ به سوال 
Aref  9 سال پیش
+1 0

پلازا رو هم در نظر بگیرین ، بعد از بازار دومه ، رتبه الکسا هم 565 تو ایران 

من که با توجه به مشکلات احمقانه ای که بازار از اولین برنامم گرفت دیگه قیدش رو بزنم برم سمت پلازا

0 0
رتبه الکسا نمیتونه ملاک خوبی برای برتری و یه مارکت اندرویدی نسبت به دیگری باشه گر چه میتونه به عنوان یکی از معیار ها در نظر گرفته بشه . در خصوص رتبه الکسای مارکت ها هم در آینده خواهیم نوشت . (9 سال پیش)
0 0
چطور میگین رتبه الکسا نمیتونه ملاک باشه ؟ الکسا آمار بازدید روزانه رو مینویسه (9 سال پیش)
+1 0
من به هیچ عنوان پلازا رو قبول ندارم. یک مارکت غیر حرفه ای و دزد هست. 69000 تومان من رو بدلیل آپدیت نکردن برنامه ی من برام تصفیه نکرد. گفت چرا تو بازار رایگان گذاشتی؟ من پیام دادم که بابا داخل بازار با پرداخت دروت برنامه ای هست، گفتم شما هم پرداخت درون برنامه ای بیارین تا برنامه رایگان بشه اما قبول نکردن و 5 ماهه تصفیه من رو رد میکنن. اخرش هم بدون اجازه من برنامم رایگان کردن حتی با حذف برنامه من هم موافقت نکردن. من که حلالشون نمیکنم. نه کارشون حرفه ای هست و نه افراد با انصافی هستند. (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
aliakbar333  9 سال پیش
0 0

اسکرین شات های ایران آپس 

 

 

0 0
ایران آپس بروزرسانی شد . (9 سال پیش)
پاسخ به سوال 
حامد  9 سال پیش
0 0

سلام دوستان عزیز . بنده هم به تازگی وب سایتی رو راه اندازی کردم و در حال تلاش برای ارتقاء ان هستم . نام وب سایت بنده اپ اکستریم هستش . و در حال حاظر اپلیکیشنی براش در نظر نگرفتم ولی در اینده نزدیک اپلیکیشن نیز راه اندازی میکنم .


پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .