آموزش های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر
مشکل عدم دسترسی خریداران پیشین به برخی آموزش ها برطرف شد
بروز خطا
   [message]
اشتراک در سوال
رای ها
[dataList]

لود عکس در گرید ویو

amard  7 سال پیش  7 سال پیش
0 0

سلام.من میخوام همه عکس هایی که در یک پوشه از گالری هست در گرید ویو من نمایش داده بشه.فقط اینکه من نمیدونم چند تا عکس وجود دارد.یعنی متغییر هست.گرید ویو من یک String  میگیره که اسم عکس ها هست.من میخوام بدونم چطور باید اسم این عکس ها رو از برنامه بگیرم.؟؟ لطفا کمک کنید.ممنون

0 0
لطفا راهنمایی.. (7 سال پیش)
0 0
لطفا راهنمایی. (7 سال پیش)
0 0
سوالایی که می پرسید یکم کلیه، به خاطر همین نمیشه کد داد چون چند قسمته به خاطر همین من فقط می تونم توضیحی بدم و شما هر جا که کدی رو خواستید می تونید توی Stackoverflow سرچ کنید. اول از همه یه آرایه از String ها بسازید که همه ی فرمت های عکس ها رو توی خودش داشته باشه (مثلا String[] ext = new String[] {"jpg", "png", ...};)، بعد یه متد بسازید که کلمات آخر اسم فایل ها رو از آخر به اول چک کنه و هر جا که به نقطه رسید وایسه و از نقطه به بعد رو به عنوان خروجی بیرون بفرسته که در واقع همون فرمت فایل هست. حالا هر جا که خواستید عکس ها رو توی گریدویو نمایش بدید باید یه حلقه ی for بسازید و با استفاده از متدی که ساختید بگید که تک تک فایل های توی پوشه رو چک کنه و اگه خروجی با یکی از عناصر آرایه ی ext برابر بود یعنی اینکه اون فایل یه عکسه و شما باید آدرسشو توی یه آرایه ی دیگه مثل pictures ذخیره کنید. حالا آرایه ی pictures آدرس عکس های شما رو در بر داره و می تونید تک تکشو توی گریدویو نمایش بدید. اگه عکس ها زیاد باشن ممکنه کرش کنه به خاطر همین باید با Thread ها یا یه لایبرری نمایششون بدید. (7 سال پیش)
0 0
پیشنهاد می کنم که از گرید ویوو استفاده نکنید چون برنامه تون هنگ می کنه از ریسایکلر استفاده کنید منم همین امروز به این مشکل برخوردم و ازریسایکلر استفاده کردم (7 سال پیش)
0 0
Recycler چیه؟ میشه یه خورده توضیح بدید در موردش؟ کد ش توی نت هست؟ (7 سال پیش)
 برای این سوال پاسخی وجود ندارد.

پاسخگویی و مشاهده پاسخ های این سوال تنها برای اعضای ویژه سایت امکان پذیر است .
چنانچه تمایل دارید به همه بخش ها دسترسی داشته باشید میتوانید از این بخش لایسنس این آموزش را خریداری نمایید .